br להיפתח מחדש: סדנת חלומות ושאיפות לשנה הקרובה - 13.1, יום שבת, גבעת עדה -->

יום ראשון

סדנת חלומות ושאיפות לשנה הקרובה - 13.1, יום שבת, גבעת עדה



שלום יקרים ויקרות,
אני חושב שרובנו נמצאים ברוב הזמן בחיינו שלנו בכמיהה להגשים את השאיפות שלנו, להתחבר ולהרגיש איכויות חדשות ולמלא איכויות שחסרות לנו. אנחנו רוצים לממש את עצמנו בחיים בכל התחומים: זוגית, משפחתית, חברתית, קריירה, פרנסה, התפתחות אישית, יצירתיות ועוד...

כל שאיפה כזאת נמצאת בתודעה שלנו, אנחנו חושבים עליהן ברקע של המוח שלנו כל הזמן, לפעמים זה מציק לנו, לפעמים נותן לנו דרייב ומוטיבציה לנוע.

לסדר ולארגן את כל השאיפות שיש לנו בתוכנו ולהביא אותם למודע בצורה ברורה עוזר לנו להתחבר יותר לעצמנו כאן ועכשיו ולהיות יעילים יותר. זה כמו לעשות סדר בארון. או יותר נכון כמו לקחת את הסל כביסה הנקי ולשים כל סוג בגד במקום שלו.

בסדנה נעלה את כל השאיפות שלנו, החלומות שלנו, ונניח אותן על הנייר, נבין מה מלהיב אותנו, מה מעכב אותנו, אילו מהם באמת חשובות לנו, אילו פעולות אנחנו צריכים לעשות על מנת להגשים אותן ובסוף גם לתת להם יעד וזמן.

בסדנה ניצור עם כל השאיפות שלנו ניצור תוכנית שנתית, לא רק בשביל שיהיו לנו זמנים כדי שנוכל לייצר כוח רצון להגשים אותם, אלא בעצם בשביל שנוכל לדמיין אותם, לדייק את המשמעות שלהם בשבילנו כרגע ולהרגיש אותם נוכחים בתוכנו כבר עכשיו.

אני לא מאמין שכוח הרצון הוא הכוח היחיד שעוזר לנו לנוע קדימה, כי הוא לא כוח שאפשר לסמוך עליו תמיד. אני מאמין בחיבור לתשוקה ולהתלהבות שיש לי כרגע למול השאיפות שיש לי, עבורי זה הדבר שלוקח אותי צעד אחד קדימה עכשיו לדבר הבא, וזאת המטרה של הסדנה.

מה עוברים בסדנה?
בסדנה אנחנו עובדים באופן עצמאי ובזוגות וגם בשיתוף עם הקבוצה על כל תחומי החיים שלנו, דרך 11 שלבים שבהם נתחבר לחלומות ולשאיפות שלנו נבנה ביחד תוכנית לשנה הקרובה. 

על אילו תחומים נעבוד בסדנה?

פרנסה, 
קריירה, 
יצירתיות,
מצב חברתי/קהילתי, 
משפחתיות, 
זוגיות, 
בריאות פיזית, 
מצב נפשי/מנטלי,
לימודים, 
רכוש,
מקום מגורים,

*יכול להיות שתוסיפו עוד תחומים משלכם.

עבור כל תחום תפרטו את כל השאיפות שלכם ואת הפעולות לכל שאיפה, תדייקו אותן דרך שאלות ותרגילים בזוגות ותקבעו זמנים לאורך שנת 2024.

מטרת הסדנה שתצאו עם חוויה של חיבור יותר חזק לעצמכם, בהירות, מוטיבציה, ותוכנית לשנה הקרובה שאותה תשימו ביומן שלכם.


מיקום וזמני הסדנה
הסדנה תתקיים בגבעת עדה ביום שבת 13.1, בשעות 10:00 - 17:00.

עלות:
בטווח מחירים לבחירתך לפי רצונך: 150 - 300 ש״ח.
מספר המקומות מוגבל.

להרשמה אפשר לשלוח לי הודעה בווצאפ לטלפון 0547-504154


שיהיו ימים רגועים ושנה אזרחית טובה
ליאב עברי


להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים