br להיפתח מחדש: האם אתם מניפסטורים? - 9 אחוז מהאוכלוסיה - Human design -->

יום שלישי

האם אתם מניפסטורים? - 9 אחוז מהאוכלוסיה - Human design


השדה האנרגטי של מניפסטור (מגשים) הוא שדה עוצמתי. רק 9 אחוז מהאוכלוסיה הם מניפסטורים. שדה האנרגיה של המניפסטור הוא שדה דוחף ודוחק, אשר גורם לתחושה כאילו מישהו דוחק בך, או דוחף אותך לשינוי וטרנספורמציה. למעשה השדה הזה מזהיר אנשים אחרים מפני שינוי, ואומר להם שמישהו עומד להשפיע עליהם. אנשים עם שדה של מניפסטור בנויים על מנת להשפיע על העולם ולהתניע אנשים אחרים לעשיה, תגובה ושינוי. המניפסטור הוא הטיפוס היחיד שיכול ליזום באופן טבעי מבלי לחוש מתח, ולכן לרוב הם אנשים יוזמים ופעלתנים. זאת הסיבה שכל שאר העולם רוצה להיות כמוהם.
והדבר החשוב עבור המניפסטור הוא קודם כל להבין את רמת ההשפעה שלו על הסביבה.

לבדיקה אם אתם טיפוס מניפסטור (על פי שעת לידה ותאריך מדוייקים) לחצו כאן


השדה של המניפסטור למעשה משנה את השדות האחרים ברגע שהוא נמצא לידם, על מנת להשפיע עליהם ולהכין אותם לשינוי. כך שמי שלא מעוניין בשינוי פשוט הולך. ואכן לא כולם יכולים להסתדר עם מניפסטורים מסוימים.
המניפסטור הוא אדם בעל יכול קולית חזקה שיכולה להשפיע דרך הסאונד של הקול שלו על אדם אחר. כמו כן המניפסטורים הם טיפוסים אנרגטים, אך לא כאלה שאמורים להיות בעשיה של היזמות שלהם עצמם, הם רק יוזמים דברים בעולם, דרך הידהוד חזק ועוצמתי של הנוכחות שלהם ודרך הדיבור. הם אלו שמתניעים אחרים להתחיל לעשות. ב'אחרים' הכוונה בעיקר לג'נרטורים, והג'נרטורים מגיבים אליהם במידה והם מעוניינים להתחיל לבצע את מה שהמניפסטורים יזמו. תפקידם של הפרוג'קטורים במקרה זה הוא לתווך בין ההשפעה והרושם העוצמתי של המניפסטור לבין הג'נרטור ובכך לאזן את ההשפעה.
המפה של ג'וני דפ
(מניפסטור עם סמכות רגשית)

האסטרטגיה - לידע
אם אתם מניפסטורים, האסטרטגיה שלכם הוא לידע לפני שאתם עומדים לעשות משהו שישפיע על אנשים אחרים. ולכן עבורכם התרגול הוא להצליח לתפוס את הרגע שבו אתם עומדים לבצע משהו, שבשבילכם זה ברור שהוא טבעי (אך לא לאחרים), ולהודיע לאחרים מה אתם עומדים לבצע. כאן טמון הקושי של המניפסטורים. כאשר אתם לא מיידעים את האחרים, אתם עלולים להיתקל בקירות שאנשים ישימו לכם, ולא ישתפו אתכם פעולה, ויהיו כאלו שאולי אף יתנגדו למה שאתם עושים.


זה למעשה מתחלק לשתיים: או שאוהבים אתכם מאוד, או שיש את אלו שלא יכולים להיות עם האנרגיה שלכם ורוצים להתרחק מכם. זה מאוד תלוי בזמן נתון של אותם אנשים שנמצאים סביבכם. לכן חשוב עבורכם כמניפסטורים לידע אנשים מה אתם עומדים לעשות, ואפילו לבקש רשות אם אפשר. שזה אחד הדברים הקשים ביותר שמניפסטור יכול לעשות. לא פשוט לומר לכם כמניפסטורים מה לעשות, בדרך כלל אתם אלו שאוהבים להגיד לאחרים מה לעשות. זאת הסיבה שהמניפסטורים צוברים המון כעס במהלך חייהם. כי כל הזמן עצרו אתכם מלעשות את מה שאתם רוצים ליזום. אחד העבודות העוצמתיות שיכולות להיות בחייכם הוא לעשות ניקוי של שחרור כעסים על מנת להתפתח.

שקט ושלווה פנימית
המניפסטורים הם אנשים שיכולים להיות לגמרי בלבדות שלהם. אתם לא צריכים אנשים אחרים באמת בשביל לשרוד, אך כן תרצו להיות לידם בגלל שאתם אוהבים לשפיע עליהם. זה הטריפ שלכם כמניפסטורים - להשפיע ולשנות אנשים. בלי זה אולי תרגישו שהחיים שלכם לא מתנהלים נכון.
המניפסטור בסופו של דבר מחפש שלווה ושקט נפשי, ושיתנו לו לעשות את מה שהוא רוצה. זה מה שבאמת הוא מחפש, רק שקט נפשי בתוך עצמו ולא להתעצבן ולכעוס כל הזמן.
אם אתם כמניפסטורים מזהים את זה בעצמכם, חשוב עבורכם לעבוד נכון עם האנשים שאתם עומדים ליזום מולם. תיידעו אותם בכל פעולה שאתם עושים, גם אם זה הדבר הקשה ביותר. רק כך באמת תוכלו להשפיע עליהם במעשיכם או בדיבוריכם, וזאת על מנת שאתם לא תקבלו התנגדויות מהסביבה, שיכולות ליצור אצלכם חוסר אמון באנשים במהלך הזמן.
אם חוסר אמון נוצר אצל המניפסטור, הוא ירגיש שהוא לא יכול להשפיע על אנשים ולא ליזום דבר, כי הוא חושש שאף אחד לא ישתף איתו פעולה, ואז במשך השנים הוא נהיה אדם מאוד מסוגר וכועס, ולא מממש את עצמו באמת.

הדרך עבורכם כמניפסטורים לעבודה נכונה עם השדה האנרגטי שלכם, הוא קודם כל להבין את העוצמה שיש לכם על אנשים. דבר שבדרך כלל לא מובן. אז אגיד לכם שוב: אתם משפיעים על אנשים אחרים בעוצמה יותר ממה שאתם חושבים, גם מבלי שתעשו הרבה.
בו בזמן המשיכו בתרגול של לידע את האחר לגבי מה שאתם עומדים לבצע, על מנת להקל על עצמכם, ולא על האחר.
אחד ההתניות החזקות של מניפסטורים, זה שהם אוהבים להיות בעמדת סמכות כלשהי, על מנת שיוכלו להשפיע על אנשים. אך לצערם ולטובת כולם, במקרים אלו הם פועלים בצורה לא מודעת, ואז האנשים שמתחתיהם מורידים אותם מכסא השלטון מהר מאוד. דבר שגורם לאגו של המניפסטור לרדת לטמיון ולצבור עוד יותר כעס וחוסר אמון באנשים.

מניפסטור שפועל נכון, גורם לתחושה של הכוונה, והעצמה לאנשים שמסביבו, ובו בזמן חווה שקט ושלווה. הוא מעניק לאנשים תחושה שהם יכולים לפעול בצורה נכונה ולהתחיל ליזום בעצמם. זאת הסיבה שרוב הטיפוסים האחרים מאוד רוצים להיות מניפסטורים בעצמם. אך למעשה הם לא, ואז חיים באופן לא אמיתי עבור עצמם ונמצאים במתח תמידי.

עבודה ללא עשייה
אף על פי שאתם טיפוסים אנרגטים, חשוב עבורכם כמניפסטורים לא לעבוד קשה. חשוב שתשמרו על האנרגיה שלכם. לרוב המניפסטורים יש את הבעיה שהם מתחילים לעבוד את היזימה שלהם, רק בגלל שהם לא סומכים על אנשים אחרים ולא מצליחים ליצור איתם עיקביות ושיתופי פעולה. אם אתם מתחילים להיות בעשייה של היזימות שלכם ונכנסים לתוך פרוייקטים מבלי להיעזר בג'נרטור, אתם תתעייפו מהר מאוד. כוח החיים שלכם הוא לא כמו של ג'נרטור (שהם 70 אחוז מהאנשים). ואתם עלולים להיכנס ללחצים וכעסים עוד יותר גדולים. תיזמו, תפיקו, תשפיעו על אנשים, אך אל תיגררו להשלים את הפערים של עצמכם על ידי עשייה ללא הפסקה.

אומנם המניפסטורים הם רק 8 אחוז מהאוכלוסיה, אך יש להם השפעה רבה על האנושות.
מהכרות שלי עם מניפסטורים, אלו אנשים מדהימים, שכאשר הם פועלים נכון, אחרי עבודה עצמית שהם עשו לניקוי הכעסים שלהם, הם יכולים להיות מאוד נעימים ועוצמתיים. אך במידה והם דוחפים כל הזמן את האחר ורוצים לשנות את הסביבה שלהם, הם נהיים אנשים לא נעימים שמוציאים את הזעם שלהם באופן בלתי נשלט, ועייפים מאוד מרוב האנרגיה שהם מוציאים. המניפסטורים בעולם באו כדי לעשות שינוי ולהניע אנשים לשנות את הסדר הרגיל שהם חיים בו, למשהו חדש, ככל שילמדו ליידע את האנשים, להיות סבלניים ולהתבונן בעצמם לפני שהם יוזמים, ההשפעה שלהם תהיה חכמה ונבונה יותר.

למידע על מפגש אישי - לגלות את המיוחדות שלכם דרך המפה האישית 

למידע על קורס בינלאומי ללימוד העיצוב האנושי והעמקה בחוויה לחצו כאן

למאמרים על הדיזיין האנושי

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים