br להיפתח מחדש: האם אתם ג'נרטורים? - 66 אחוז מהאוכלוסיה - Human design -->

יום חמישי

האם אתם ג'נרטורים? - 66 אחוז מהאוכלוסיה - Human design

טיפוסי הג'נרטור (מחולל) בדיזיין האנושי הם 67 אחוז מכלל האוכלוסיה, והם בעל שדה אנרגטי רחב, אוניברסלי, לא אישי, ופתוח מאוד. דמיינו בלון אנרגטי רחב שאין לו גבולות הנמצא מסביב לגוף. שדה זה תמיד מושך אנרגיה מבחוץ לתוך השדה, כך שהאדם יוכל להגיב למה שמגיע אליו. אולם אדם עם שדה אנרגטי ג'נרטור מאוד רגיש לאנשים שנמצאים סביבו ואפשר בקלות להשפיע על השדה שלו כי הוא פתוח.

לבדיקה אם אתם טיפוס ג'נרטור (Generator/Manifesting Generator) לחצו כאן

אם אתם ג'נרטורים, אתם טיפוסים אנרגטים, שחשוב לכם להיות בעשיה מספקת. שדה הג'נרטור מתפקד בצורה כזאת שהוא תמיד מביא לכם אנרגיה מבחוץ. האנרגיה יוצאת ממרכז ההארה (הצ'קרה השניה), שהיא מרכז כוח החיים, החוצה, מחבקת את כל מה שיש מסביב, וחוזרת חזרה לצ'קרה, בתנועה אין סופית. אם אתם מחוברים לעצמכם וסבלניים, תמיד הדברים הנכונים ינקשו על דלתכם. אתם מחוברים לכוח החיים, ובאתם לכאן כדי ליצור עולם חדש דרך שיתופי פעולה, ודרך עשיה אמיתית שמגיעה מהתנועה של הגוף שלכם, ולא מהמיינד. לכן עשיה נכונה חשובה לכם (אפילו אם תגידו שלא בא לכם לעשות דבר).




המפה של מדונה
(ג'נרטורית טהורה)
החשיבות העליונה ביותר שלכם כג'נרטורים היא לדעת להשתמש נכון באנרגיה שלכם, על מנת ליצור ולבנות עולם טוב יותר ולהרגיש סיפוק בעשייתכם. מכיוון שאתם אנשים אנרגטים ופעילים, חשוב לכם לדעת איך להגיב נכון לעולם ואיך לפעול נכון עם האנרגיות שלכם.
רוב הג'נרטורים בעולמנו לא מגיבים נכון בגלל מחשבות ואמונות מלחיצות, ולכן אם אתם פועלים מהשכל ולא מאינטואיציה של גופכם, אתם לא משתמשים עם האנרגיה שלכם בצורה נכונה, ואז אתם צוברים תיסכול רב. אין ג'נרטור שלא יבין מה זה אומר תיסכול בחייו.
כשאתם לא משתמשים נכון עם האנרגיה שלכם ויוזמים כל הזמן בעצמכם בלי שיתוף פעולה, אתם עובדים כמו דחפורים ללא הפסקה עד שאתם קורסים למחלה. אם אתם ג'נרטורים שלא עובדים נכון עם האנרגיה שלכם, אתם בטח פועלים בהרבה עשייה שלא מספקת אתכם, ואז אתם מרגישים שהחיים הם מעמסה, כי אתם עובדים המון ולא מקבלים את הסיפוק שמגיע לכם. אתם תחושו כמו עבדים לחיים, כאילו מישהו רוכב עליכם כל הזמן ולוקח מכם אנרגיה, מבלי שתקבלו חזרה.
אז אספר לכם שאין זה אמור להיות ככה כאשר אתם פועלים נכון. כג'נרטורים באתם לכאן כדי ללמוד על עצמכם, כדי ללמוד להגיב נכון, מהאינטואיציה של הגוף, ולא מהראש. להגיב מהתנועה של השדה האנרגטי שלכם, שבאה מהבטן. האסטרטגיה הנכונה של ג'נרטור היא להגיב ולא ליזום. תגובה קורית רק למה שמגיע אליכם, אך הבעיה מתחילה כאשר אתם מנסים ליזום בעצמכם דברים. אז אתם חווים המון תיסכול. אם רק תקשיבו לבקשות של אנשים, תוכלו לראות שאתם יוזמים הרבה יותר דברים ממה שביקשו מכם.  הסיבה שאתם עושים זאת, היא כי אתם רוצים להשתמש באנרגיה שיש לכם על מנת לחוש סיפוק בעשייה. אך במקום סיפוק תקבלו תיסכול אם אתם יוזמים משהו בעצמכם, ולא בשיתוף פעולה שמגיעה דרך תגובה.

אם אתם ג'נרטורים, תיסכול הוא הסממן שאתם לא מגיבים נכון. על מנת להגיב נכון, עליכם ללמוד לחכות, ולהיות סבלניים בכל מה שקשור לעבודה מול אנשים אחרים. לחכות שיפנו אליכם קודם, ורק אז להגיב. התגובה היא חשובה. חשוב שתגיבו לחיים, אחרת תרגישו מדוכאים וחסרי סיפוק. ברגע שהתגובה היא נכונה, היא בונה ומיצרת אנרגיה טובה.
למה קוראים לשדה הזה ג'נרטור (מחולל)? כי כשהוא מגיב נכון עם העולם, הוא מחולל אנרגיה. אך כשהוא לא מגיב ופועל נכון, הוא מרוקן אנרגיה, דבר שמתסכל מאוד וזה מה שהרבה ג'נרטורים בעולם חווים.
תגובה לחיים ולעולם דרך השדה האנרגטי של הג'נרטור יכולה להתממש נכון אך ורק כאשר אנרגיה כלשהי נכנסת לשדה האנרגטי שלו. לכן, אם אתם מנסים ליזום בעצמכם משהו, מבלי לחכות שמשהו קודם מגיע לשדה שלכם, אתם תחושו תיסכול ומתח. 

לג'נרטור חשוב ביותר לדעת למי הוא נותן את אנרגיית החיות (liveness) שלו. אחרת הוא משקיע את האנרגיות שלו במקום הלא נכון. זאת עוד סיבה למה חשוב לא ליזום בעצמכם. המתינו לראות האם אתם מגיבים נכון דרך תגובה של הגוף. התגובה קורית דרך הצ'קרה השניה, בתחושה של אינטואיציה פנימית של הבטן ולא של החשיבה שיכולה לבוא מפחדים והתניות. הדבר הכי טוב לעשות בשביל לדעת אם משהו נכון עבורכם, הוא לבקש שישאלו אתכם שאלה של 'כן או לא' לגבי אותו נושא, ואז אתם תאמרו בקול "אה-הה" (כן), או "אה-אה" (לא). ולא מהראש עם המילים "כן" "לא". התשובות מהבטן יקרבו אתכם לאינטואיציה הבסיסית של גופכם ושל האנרגיה הנכונה. כך היכולת להעניק את האנרגיה שלכם בצורה הטובה ביותר והבריאה ביותר נעשית בקלות ובאהבה.

ההמתנה עבור הג'נרטור היא חשובה. לפתח סבלנות, ולדעת איך לנצל את האנרגיות שיש בגוף בצורה שתספק אתכם ותתן לכם סיפוק בכל עשייה שלכם. אם אתם עובדים נכון עם האנרגיות שלכם, בסוף היום תרגישו מסופקים, ותנוחו בשמחה עם חיוך על הפנים. אבל אם חזרתם מיום עבודה, עם תיסכול וחוסר מיצוי של האנרגיות שלכם, אתם תרגישו שאתם לא יכולים עדיין ללכת לישון, ותנסו למצות את כל היום עד השעות הקטנות של הלילה, רק בשביל להיות מסופקים ואז ללכת לישון.
לג'נרטור חשוב להיות בעשייה, לכן כאשר אתם ממתינים, המתינו בזמן שאתם בעשייה של מה שאתם אוהבים לעשות ומה שהכי מלהיב אתכם ברגע זה. התעסקו עם הדברים שלכם. אך אל דאגה, אתם לא תמתינו הרבה זמן עד שההצעה הבאה תגיע. זה לא הטבע של ג'נרטורים לחכות יותר מדי. נסו לעשות ניסוי ליום אחד, ולא להתקשר לאף אדם ולא ליזום שום דבר, ותחושו איך אתם יכולים לנוח בתוך זה, ואז שימו לב כיצד אנשים אחרים מציעים לכם דברים, ופשוט תגיבו לזה.
התבוננו בכל מה שבאמת הצליח לכם בעבר ושלא היה בו כאב, סבל ומתח. היזכרו בזה, ותראו שאלו פרוייקטים/עבודות/מערכות יחסים, שהאנרגיה נבנתה מתוך תגובה שלכם למשהו שפנה או הציע לכם משהו. (ואם עולה בכם השאלה "ומה יקרה אם כולם יחכו?" - המשיכו לקרוא).


מניפסטינג ג'נרטור - מחולל מגשים (Manifesting Generator)

אלו הם למעשה אנשים בעלי שדה אנרגטי של ג'נרטור, וכל חוקי הג'נרטור שהוזכרו למעלה חלים עליהם. המניפסטיג ג'נרטור הם 35 אחוז מסה"כ הג'נרטורים.
אלו טיפוסים אשר מתפקדים קצת אחרת במהות שלהם. הקצב שלהם מהיר יותר (לפחות הם מנסים להיות כאלו), אך למעשה כאשר הם מנסים להספיק הרבה דברים בבת אחת, הם מגיעים למצב שבו הם מפספסים דבר אחד או שניים בדרך, ואז צריכים לחזור אחורה כדי לתקן הרבה דברים.
למניפסטינג ג'נרטור ישנה יכולת ליצור יזימה טבעית, אבל עם 'אבל' גדול! אך ורק כאשר האנרגיה נבנית מתוך תגובה לעולם/לאנשים. כאשר מציעים להם דבר כלשהו והם מגיבים, הם יוכלו להיכנס ליזימה שלהם נכון רק כשהתגובה קורית דרך התנועה של הגוף ורק כאשר הם מיידעים את האחר שהם עומדים לבצע משהו הקשור ליזימה. אחרת הם נתקעים כל הזמן בקירות שחוסמים אותם, ונוצר אצלם לא רק תיסכול, אלא גם כעס על אנשים והעולם. תחושת תקיעות, שאנשים לא זורמים איתם ולא פועלים איתם בסינכרון.
המפה של ג'ימי הנדריקס
מניפסטינג ג'נרטור
גם כאן, ההמתנה היא קריטית. לדעת להגיב נכון לעולם, ואז ליצור יזימה ביחד עם הסביבה, ולא לדחוף ולעבוד כמו דחפורים עם סטרואידים מבלי לקבל שיתוף פעולה עם הסביבה.
כאשר העבודה היא נכונה דרך תגובה למשהו שהגיע לשדה האנרגטי שלכם, אתם יכולים לעבוד בשיתוף פעולה, כמו משחק פינג פונג. מישהו מסר לכם כדור, אתם מסרתם חזרה בתגובה אליו וביחד אתם בונים משהו יפה ואנרגטי.

ולסיכום
הנה השאלה האולטימטיבית שהרבה אנשים שואלים: אם כולם יחכו שמשהו יגיע אליהם, שום דבר לא יזוז ולא יקרה. איך זה הגיוני? מי עושה את הצעד הראשון?
קודם כל הלוואי וזה היה ככה. אז עולמנו היה מדהים...אך התשובה היא פשוטה: לא נולדנו לתוך וואקום, יש כבר תנועה שנעה כאן, ולכן אף אחד לא מרגיש שהוא עושה את הצעד הראשון, זה פשוט קורה בהנאה מתוך תגובה של צרכים טבעיים שיש לנו. אם אתם צריכים ללכת לקנות משהו כי אתם ממש רוצים אותו עבור עצמכם, או כי אתם יודעים שבסופו של דבר זה יעזור לכם בהתפתחות שלכם, אתם הולכים לאדם מסוים ונעזרים בו. נכון?

אותו אדם יגיב אליכם וכך תתפתח מערכת יחסים כלשהי בינכם (קצרה או ארוכה).
אם אתם רואים אדם שמסקרן אתכם מאוד, ורוצים לדבר איתו, כי אתם חשים שהוא יעניק לכם משהו שאתם צריכים, או שאתם חשים שאתם רוצים לספר לו משהו, הגוף שלכם ייקח אתכם אליו מתוך תגובה, ולא מתוך יזימה שמגיעה מהראש, ואתם תתקשרו איתו בצורה מילולית או לא מילולית, ואז הוא יגיב אליכם חזרה, ואתם אליו, וכך הלאה...
הצעד הראשון נעשה מהתנועה של הגוף ולא של מחשבה שבאה מתוך חוסר ביטחון או פחד כלשהו שיוצר יזימה על מנת להעלים את הפחד. כאשר הצעד הראשון הזה יקרה לכם, לא תרגישו שאתם עושים זאת, אלא זה יעשה דרככם.

חשוב לזכור שבראש ובראשונה הדיזיין האנושי הוא ניסוי. וכל אחד בודק בתוך עצמו מה זה אומר להגיב ולחכות, וכך אתם מגדירים מחדש את התפיסה האנושית הזאת בעצמכם.
ברוכים הבאים להתנסות... כל המידע הנ"ל הוא כללי ל 66 אחוז מהאנשים, אך כמובן שבתוך המפה האישית של כל אחד מכם, ישנם המון פרטים שעושים אתכם מיוחדים מאוד ומלמדים כיצד בדיוק אתם מגיבים ומה מונע מבעדכם להגיב נכון.

מוזמנים לצפות בוידיאו שבו אני מעמיק ומסביר יותר על הדרך שבה הג׳נרטורים פועלים ולא פועלים:






למידע על מפגש אישי - לגלות את המיוחדות שלכם דרך המפה האישית 


למידע על קורס בינלאומי ללימוד העיצוב האנושי והעמקה בחוויה לחצו כאן

למאמרים על הדיזיין האנושי - Human Design

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים