br להיפתח מחדש: מפגש איפוס חיים -->

יום חמישי

מפגש איפוס חיים


שלום לך, בהגיעך אליי, העיצוב האנושי הוא אחד מהכלים שבו אני משתמש כדי לעזור לך באתגר שלך, כקורא מפות מקצועי במשך 12 שנה, החלטתי להשתמש במפה רק לעזרה באתגרים ספציפים עבור הלקוחות שלי.
לכן במפגש איתי אני אשאל אותך: מהו האתגר הנוכחי שלך? זה משהו שצריך לחשוב עליו לרגע. האתגר שלך קשור לאיפה שיש לך תקיעות שצריך לשחרר, או מקום שיש בו חוסר שצריך למלא.

אתגר זה אומר שיש רצון להגיע לנקודה B ואנחנו נמצאים בנקודה A אך אנחנו תקועים או מרגישים חוסר עמוק. זה יכול להיות במצב הנפשי שלנו, לרדת מרמה גבוהה של מתח, חרדה או פחד בנושא מסויים לרמה נמוכה. זה יכול להיות במצב המקצועי, להגיע מרמה של חוסר הגשמה, למצב של הגשמה, וכך גם במצב הזוגי, משפחתי וגם בריאותי.

מפגש איפוס חיים, זהו מפגש של 3 שעות. שאני קורא לו מפגש גם מפגש לייזר, שאותו עושים פעם עד פעמיים בשנה, ומטרתו שאתם תצאו עם:
1. בהירות לגבי הצרכים והרצונות שלכם.
2. הקלה ויותר אנרגיה.
3. הכוונה וייעוץ עם תוכנית התפתחותית לשנה הקרובה לשיפור החיים.

מה בדיוק נעשה במפגש?
אין דרך מדוייקת לכולם, לכן אני משאיר את זה פתוח. כי זה מאוד תלוי במפגש שלנו. לכל אדם שמגיע אליי יש דרך התנהלות שונה במפגש. אשתף אותך שיש לי 3 שלבים שאני משלב במפגש, לפעמים לפי הסדר ולפעמים בסדר שונה:
בדרך כלל בחלק הראשון נדבר על האתגרים שלך, נדייק אותם, נמפה אותם ונבין את הצרכים והרצונות שלך, כך שתהיה לך הבנה מה חשוב לך יותר בחיים בכל תחום בחייך. בחלק השני של המפגש נעשה עבודה ביחד עם כמה כלים ונשאף לייצר הקלה, ובחלק האחרון נבנה תוכנית התפתחותית.

בואו נסתכל על זה קצת יותר מקרוב:

האתגרים
ניתן מקום לכל האתגרים שבחייך כעת, בזמן שאהיה שם איתך, בתמיכה מלאה, נוכל לדייק היכן האתגרים שלך בתוך המפה של החיים שלך. נבין איזה צורך משותף להם, ונדייק עוד צרכים שאולי לא ידעת לפני כן. נבין את הרצון שלך, הויז׳ן שלך בכל אותם אתגרים ומה חשוב לך באמת. זה החלק שבו נחשוף שכבות ונבין אותם. בשלב זה אני אעזר לפעמים במפת העיצוב האנושי שלך כדי לדייק את הצרכים שלך.

עבודה עם כלים
חלק זה הוא הכי חשוב במפגש שלנו, זה החלק הכי הפרקטי שבאמת מאפשר למלא את החוסרים ולשחרר את התקיעות. בחלק זה אני אתאים לך כלי מתוך עשרות הכלים שיש לי, ונעבוד עם הכלי הזה כדי לאפשר תחושת הקלה במצבים של תקיעות ותחושה של התמלאות במצבים של קושי רגשי. אלמד אותך את הכלי הזה שיהיה עבורך בכל רגע בחייך.

תוכנית התפתחותית
בחלק האחרון אני אסביר לך כיצד אני רואה את המצב ההתפתחותי שלך ומהו הפונטציאל הטוב ביותר שאני רואה שיהיה לך נכון להתגבר על האתגרים שלך - הקטנים עד הגדולים. אני אתן לך ייעוץ להמשך תהליך ההתפתחות שלך, נבנה תוכנית שנתית להתפתחות הנפשית והחומרית בחייך.

אנשים הגדירו אותי כ׳מנהל התפתחות אישית׳. שזה אומר שכמו שהרופא בחדר מיון מכיר את כל סוגי הבעיות ויודע לאיזה רופא להפנות. כך גם אני למולך, רק בתחום ההתפתחות האישית שלך על מנת לעזור לך לשפר את איכות חייך. אתן לך את התוכנית הטובה ביותר בשבילך בהתאם לצרכים וליכולות שלך (הנפשיים והכלכליים).

אמליץ לך על תרגולים, על סדנאות, טיפולים שיתאימו לך ושיהיו כמה שיותר מדוייקים עבור הצרכים שלך על פי ההכרות שהיתה לנו במפגש שלנו. חלק מהדברים שאמליץ לך יהיו דברים חינמים לגמרי שתוכל לעשות, חלק אחר יהיה המלצות על טיפול מסוג מסויים, סדנאות או קורס כלשהו. רוב הסיכויים שאמליץ לך על מטפלים/ות אחרים, אך יכול להיות שאראה לנכון שדברים מסויימים שאני מתמחה בהם יוכלו לעזור לך. מבחינתי זה לא משנה מי, משנה עבורי שיהיה לך את המסע ההתפתחותי הכי מדויק עבורך, בהתאם לאינטואיציה שלך וליכולות שלך.

מפגשי פולו אפ -
בשבועיים אחרי המפגש שלנו אנחנו נהיה בקשר בהתכתבות שבה תעדכנו אותי להתחלה של הדבר הבא שאתם עושים. ההמלצה שלי לעבור אחרי מפגש איפוס חיים, פגישה של שעה פעם בחודש להמשך ליווי וייעוץ למול התהליך שאתם נמצאים בו.

קצת עליי:
אני ליאב עברי יני, בן 46, עם היסטוריה ארוכה של לימוד טיפול  אלטרנטיבי, בתחום הבריאות והנפש. עברתי מסלול התפתחותי רוחני עמוק, דרך מורים רבים. הידע שצברתי הוא עצום בהמון תחומים. המומחיות שלי כיום הוא לדעת לאבחן כל אדם ולכוון אותו לכלים הנכונים, וללוות אותו לאורך ההתפתחות שלו.

הנה חלק מהכלים שלמדתי. חלקם התמקצעתי ברמה של מומחה וחלקם אני יודע לעומק:

- תקשורת מקרבת: מטפל ומגשר לזוגות.
- קונסטלציה משפחתית: מטפל.
- העיצוב האנושי: אנליסט (קורא מפות מקצועי). נסיון של 12 שנה בקריאות מפות.
- ביואוגונומי: מטפל בכיר.
- ״העבודה״ של ביירון קייטי: מטפל ומורה.
- הופונופונו: מדריך ותלמיד.
- שיאצו: מטפל מוסמך.
- וואטצו (טיפול מים): מטפל מוסמך.
- פלאש - שחרור טראומות ותמונות מציקות מהעבר.

כלים מקוריים שפיתחתי:

- OEM - עבודת תנועות עיניים לטיפול בחרדות ומחיקת תמונות מציקות.
- תרפיית יקומים מקבילים.
- תהליך כניעה רגשי.
- תהליך איפוס חיים.
- תרפיית תקשור עם הגוף.
- שיטת ווייל דאנס לטיפול במים.

ידע מעמיק נוסף במחקר עצמי במשך שנים רבות:

- צמחי מרפא.
- תזונה.
- תוספים.
- פטריות.
- ביוהאקינג: כלים רבים ושיטות לטיפול עצמי.
- רפואה סינית.

מי מתאים מפגש איפוס חיים?

מפגש איפוס חיים מתאים לכל מי שצריך לדייק את הצרכים והרצונות בחייו, לגלות כלים שיכולים לעזור לו, ודורש הכוונה וייעוץ להמשך ההתפתחות האישית בחייו.

למי לא מתאים מפגש איפוס חיים?
למי שלא מעוניין להתפתח בחייו ולהתגבר על אתגרים.
למי שלא רוצה לקבל ייעוץ והכוונה מבחוץ לגבי ההתפתחות האישית שלו.


עלות מפגש איפוס חיים (3 שעות): 1000 ש״ח.
מפגש פולו אפ (שעה): 400 ש״ח.

המפגש מתקיים דרך הזום.


הבהרה - זהו אינו מפגש טיפולי. אינני מטפל קליני, כל עזרה שלי היא על מנת לתת לך כלים פרקטיים שיעזרו לך לשחרר ולווסת רגשות ובלבול מנטלי דרך כלים שאלמד אותך ודרך ייעוץ שאתן לך להמשך דרכך.
אם את/ה בתקופה קשה בעקבות טראומה שקרתה לך, בבקשה פנה/י לטיפול עם אדם מקצועי שמתמחה בכך. מפגש זה לא יפתור בהכרח אתגרים רגשיים/מנטלים קשים שנגרמו עקב טראומה שקיימת בחייך בתקופה זו. מפגש זה אינו טיפול פסיכולוגי. מטרתו היא לייצר איפוס לחיים שלך ולתת הכוונה לסוגי טיפול שונים, אך אינו יכול להינתן במצב של כאב רגשי עצום אקוטי.

לקביעת מפגש איפוס חיים, או לשיחת הכרות של 10 דקות ללא עלות:
צרו איתי קשר דרך
שליחת הודעה בוואטצאפ בקישור כאן, או דרך האתר.


שיהיו המשך ימים נעימים
ליאב עברי


להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים