br להיפתח מחדש: כלים לעזרה עצמית - מפגשי אימון וליווי -->

יום חמישי

כלים לעזרה עצמית - מפגשי אימון וליווי


דבר שאני מאוד טוב בו זה ללמד אנשים כלים לעזרה עצמית. זה כמו ללמד אותם איך לבשל, אבל במקום שזה ישירות יחסוך להם כסף על מסעדות, זה מקצר להם את אורך הסבל.


יש לי המון כלים, חצי מהם פיתחתי בעצמי וחצי מהם למדתי ממורים אחרים. אני אוהב לעבוד עם הכל לפי מה שצריך ברגע האתגר.

ישנם כלים שהם תרגילים ממש קצרים ועוצמתיים שיכולים לשנות ב 180 מעלות רגש או תחושה קשה, ישנם כאלו שהם ארוכים יותר ונותנים תוצאות שתרגילים קצרים לא יכולים.

כלים מסויימים עובדים על וויסות של כאב רגשי, כלים אחרים עוזרים לחרדה, חלק מהם להתקפי חרדה וחלק אחר לחרדה קבועה בעקבות פוסט טראומה.

כלים אחרים עוזרים לבלבול מנטלי וחוסר יכולת לבחור משהו. כלים אחרים עוזרים למקד התפזרות ולהבין צרכים ורצונות עמוקים. ישנם כלים לגישור ותקשורת למול אתגר עם בני זוג או בעסק.

כלים אחרים עוזרים מאוד למצבים של פרידה ואבל. וישנם כלים שעוזרים לגלות אמת עמוקה יותר שאנחנו רוצים לגלות.

אלו רק חלק מהדוגמאות לכלים האלו. אני עובד עם כמעט 50 כלים שכל אחד תרגלתי במשך שנים וחלק גדול מהם לימדתי. בחרתי אותם בקפידה רבה.

מה שיפה בכל הכלים האלו זה שניתן ללמוד אותם ולעבוד איתם בעצמנו לפי האתגר שאנחנו נמצאים בו כרגע.

לא תמיד לעשות עבודה עצמית לבד זה נכון, גם לא תמיד זה אפשרי וחייבים עזרה ממטפלת. למעשה אני מאמין גדול בשילוב של השתיים, אם זה אפשרי. גם לקבל טיפול ממטפלת מקצועית וגם להשתמש בכלים בעצמנו.

אני לא מטפל. מה שאני אוהב לעשות זה ללמד אנשים כלים שיוכלו תמיד לעזור לעצמם בכל רגע שיצטרכו, ובמיוחד אם אין שם אדם אחר שיכול לתמוך בהם באותו זמן (גם לא אני). זאת עצמאות נפשית ומנטלית.

לפעמים משתמשים בכלים לעזרה ראשונה, ולפעמים לאורך תקופה. תלוי במקרה.

זה ידע נגיש, שאפשר ללמוד אותו, לתרגל אותו ולהעשיר את החיים שלנו בריפוי עצמי דרך כלים עוצמתיים, שרק אם נותנים להם צ'אנס מגלים שלא היינו צריכים לחיות את חיינו ברמה הנפשית ומנטלית בדרך נמוכה או מאתגרת.

אם אתם נמצאים באתגר נפשי או מנטלי עם עצמכם או למול אדם אחר, ואתם רוצים ללמוד כלי שיכול לתמוך בכם, אפשר לקבוע איתי פגישת אימון שבה אמצא עבורכם את הכלי שהכי מתאים לכם, נתרגל אותו ביחד כמה שתצטרכו עד שהוא יהיה שלכם לכל החיים.

יש משפט שמסכם את האהבה שלי ללימוד כלים לעזרה עצמית והוא: "תן לבן אדם דג והוא יחיה למשך יום, תלמד אותו איך לדוג והוא יחיה לנצח".

בואו ללמוד איך לעזור לעצמכם בכל רגע. זה קל ללמוד, רק דורש לתרגל. בשביל זה אני כאן. לשיחת הכרות צרו איתי קשר
בווצאפ שלי  ונקבע לנו 10 דקות שיחה שבה תוכלו להבין יותר ולהרגיש אם מתאים לכם להגיע אליי.

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים