br להיפתח מחדש: מה זה תקשור? האם אפשר להוכיח שתקשור קיים? -->

יום רביעי

מה זה תקשור? האם אפשר להוכיח שתקשור קיים?

אחרי 20 שנה שאני מתקשר, ובעשר שנים האחרונות עוסק בזה כחלק מהמקצוע שלי, אני אומר חד משמעתי - אי אפשר להוכיח תקשור
תקשור


לעולם לא היה אפשר להוכיח לאנשים שתקשור קיים, גם אם הם חזו עתיד מדויק או תיארו משהו בהווה בצורה מדוייקת, אף אחד לא יכול להוכיח שהוא מתקשר איזו ישות אנרגטית או איזה חבר מכוכב אחר

כשאני מתקשר מול קהל אני בדרך כלל אומר לכולם:

“כל מה שתשמעו בתקשור, יכול להיות שזה רק חלק מהאישיות שלי, אני לא יכול להוכיח שזה תקשור, המידע הוא זה שחשוב, תבדקו ותחקרו את המידע בעצמכם, אל תאמינו למידע רק בגלל שזה תקשור”.

אך האם אני כמתקשר צריך הוכחה שהמידע שעובר דרכי הוא ממקור אחר? כמובן שלא. היום ברור לי שאני מתקשר מידע שהוא לא מגיע מהמוח שלי,



אך אני אומר את זה כדי לשחרר את המוח הספקן בתוכם. זה לא משנה לי אם אנשים מאמינים שזה תקשור או מידע שמגיע ממני, ומכיוון שאני לא יכול להוכיח זאת, אין לי טעם להתעסק עם זה כי המידע הוא מה שחשוב.

במהלך השנים האחרונות שלי כמתקשר שמעלה המון תקשורים ביוטיוב ופוסטים, לא מעט אנשים העלו מולי התנגדויות והאשמות, בין אם זה בהודעות פרטיות ובין אם זה בתגובות ביוטיוב או בפרופיל שלי

הם כתבו לי דברים כמו: “שרלטן”, “אתה בכלל לא מתקשר”, "תפסיק להוליך אנשים שולל", ואלו שקצת נחמדים כתבו דברים כמו “זה בכלל לא תקשור, אתה מדבר את עצמך” או “תפסיק לספר לאנשים שטויות שאתה מתקשר מישהו ותגיד שזה אתה.”

אני מבין מאיפה הם באים, ברמה מסויימת גם אני הייתי עם תפיסה כזאת פעם.

אתם מבינים? עבור העולם הפסיכיאטרי תקשור הוא פיצול אישיות, דיבור עם קול פנימי שמגיע מתוך כאב, טראומה, חוסר כלשהו, שמייצר קול בראש שאליו אפשר לפנות ולדבר, סוג של נרטיב שהמוח מייצר כדי להימנע מלראות את האמת או להרגיש כאב רגשי, או במקרה הגרוע קול מחשבתי שאומר לאדם מה לעשות מבלי שהאדם שולט בו.

אך זה כל כך רחוק מהמציאות.
תמיד יהיו סקפטים, תמיד יהיו מתנגדים שלעולם לא יחקרו מהו תקשור בעצמם, רק יתבוננו מרחוק. אך כאן למעשה הם מפספסים חוש שלא יוכל להיפתח להם,

רק בגלל העקשנות לבסס את עולמם בדרך מטיריאליסטית שטוענת שרק החושים שלנו יכולים לקלוט מידעים ואין מידע מעבר לחושים שלנו.

זה למעשה מדע - מד עין. מה שהעין רואה זה מה שאמיתי, כל דבר אחר אינו אמיתי. העניין שבחלק מהטענה שלהם הם צודקים, אך הם עשו רק חצי דרך כדי להבין מהו תקשור.

האם המדע יצליח להוכיח מהו תקשור? אולי יום אחד. אולי השלב הבא יהיה להוכיח טלפתיה, אך המדע עדיין ידחה בכל תוקף שקיימים תודעות אנרגטיות שמתקשרות עם אנשים, מכיוון שאי אפשר למדוד אותם.

העניין הוא שלעולם לא יהיה אפשרי למדוד אותם בדרך טכנולוגית, כי המוצר היחיד שיכול למדוד אותם זה המוח שלנו, או יותר מדויק בלוטת האיצטרובל,

והמדע לעולם לא יצליח ליצור בצורה בינארית מוצר טכנולוגי שקולט מידע טלפתי.

אתם מבינים, עבור המדע המעשי שמבקש הוכחות מוצקות לומר "תודעה קיימת" - זה בלתי אפשרי, מכיוון שאז כל עקרונות המטיריאליזם יהרסו להם. זה כבר קורה עם עולם הפיזיקה הקוואנטית.

למזלנו אנחנו בעידן שיותר ויותר אנשים נפתחים למקום שהמוח הספקן שלהם תופס פרופורציה.

אנחנו נפתחים לתקופה שאנחנו קולטים יותר ויותר שהתודעה שלנו יכולה להתחבר לכל דבר בעולם הפיזי הזה והלא פיזי ולקבל מידעים בצורה ישירה.

כל מה שנשאר לנו לעשות זה לתת תשומת לב למקום והזמן שאנחנו רוצים לקבל ממנו מידע, ואנחנו מקבלים אותו למוח שלנו, או יותר נכון לבלוטת האיצטרובל שהוא המקלט של התדרים האלו (משהו שהמדע לא יכול למדוד עדיין).

מבלוטת האיצטרובל מוח ימין מפרש את המידע לתמונות וצבעים, ומוח שמאל מפרש לתבניות ומילים.

אך כדי להוציא את זה החוצה בצורה דומה למקור שממנו קיבלנו את המידע, זה דורש להבחין בין הפחדים שלנו לבין המידע שקיבלנו, וזה דורש תירגול.

כשאני מלמד תקשור בשנים האחרונות, אני בעיקר נותן דגש על תימלול התדרים למילים על מנת להפוך אותם למידע נגיש שאפשר יהיה לשמוע אותו.

הסיבה שכל התלמידים שלי מגיעים לרמה ממש גבוהה של תקשור בתקופה של 4 חודשים (מה שלי לקח כמה שנים), היא בגלל שאני מתחיל ממש לאט לאט ובקטן ומגדיל את המורכבות יותר ויותר, אז התקשור נבנה עם הזמן, ממש כמו ללמוד שפה.

פיתחתי שיטת לימוד שגם האדם עם המוח הספקן ביותר, יכול ומצליח לתקשר ולפתח את החוש הזה בצורה מודעת. בתגובה הראשונה אשים לכם שיתוף של תלמידה שבאה מהמקום הזה.

ומה עם הוכחה? כשמתחילים להעמיק בחוש הזה, ההוכחה מתקבלת, לא עבור האחר אלא עבור עצמנו. מתחילים להבין שאין שום אפשרות שמידע מסויים יכול היה להגיע אליי אם זה לא היה ממקור אחר,

ואז כשהמידע מקבל אישורים מבחוץ ורואים את העזרה העצומה שזה מביא לאחר, מקבלים את כל ההוכחות שצריכים ובשלב מסויים המוח הרציונלי הספקן מפסיק להפריע לנו (אך הוא עדיין שם וטוב שכך).

חשוב לזכור שתקשור אמיתי לעולם אינו אומר לאדם אחר במה לבחור. כן תקבלו פונטציאלים, תובנות, אך לא מה לעשות או לא לעשות, זאת לא מטרת התקשור

פעם בחצי שנה אני פותח מסלול לימודים בתקשור וריפוי, אם אתם רוצים לקרוא עוד כנסו לכאן.

תודה שקראתם

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים