br להיפתח מחדש: האם תקשור יכול להגיד לנו במה לבחור? -->

יום שלישי

האם תקשור יכול להגיד לנו במה לבחור?

אנשים שואלים אותי לפעמים שאלות לגבי התקשור שאני עובד איתו בחיי, אחת השאלות היא האם אני נעזר בתקשור עם המדריכים שלי בשביל להחליט החלטות בחיים?
אני עונה בתשובה כנה שלא. אני יודע שזה נראה סותר, כי אז למה יש תקשור אם לא לעזור לנו להחליט החלטות?

זה משהו שחשוב להבין. בתקשור עם העצמי הגבוה איני מקבל הנחיה מה אני צריך לעשות. ההדרכה הגבוהה שלי אינה סמכות עבורי בשביל לעשות בחירות. ההדרכה יכולה רק לעזור לי להתחבר לעצמי, להתחבר לאמת שלי, לתת לי זוית ראיה רחבה יותר, להגיד לי דברים שיהדהדו לי חזק, אך משם אבחר לבד מה נכון עבורי.

יש לכל אחד מאיתנו דרך מיוחדת לבחור מה נכון עבורו. קוראים לזה ׳סמכות פנימית׳. זאת תנועה אנרגטית בגוף שלנו שעליה אפשר לסמוך בשביל לעשות החלטות. זאת אינטואציה פנימית שנעה דרך הגוף ולא דרך החשיבה שלנו. המדריכים שלכם יכולים לכוון אתכם לחוש את הסמכות שלכם, אך לעולם לא יגידו לכם במה לבחור.

למעשה שום תקשור בעולם שתקבלו אינו יהווה סמכות לבחירת החלטות עבורכם. מכיוון שברמה האנרגטית, המדריכים הרוחניים שלכם/העצמי הגבוה, או כל ישות אנרגטית אחרת, יודעת שיש לכם תהליך בחירת החלטות פנימית משלכם אשר מחוברת לגוף הפיסי שלכם, אשר מחובר למימד הפיזי.

לכן הבחירה האמיתית אינה מגיעה כתוצאה מהדעה של ישות שאינה נמצאת בגוף, וגם לא ישות שכן נמצאת בגוף (אדם אחר או חייזר), לא משנה כמה נעלה או סמכותית היא.

כשאתם הולכים למתקשר ובתקשור הוא אומר לכם מה כדאי לכם לבחור, במקום לאפשר לכם לבחור בעצמכם, זה סימן שזה אינו תקשור נקי והמתקשר מעביר את המסר ביחד עם הדעה של המיינד שלו. כל מי שלומד אצלי תקשור יודע זאת.

אז המוח של האדם המתקשר מפרש את התדר של התקשור לפי האמונות שלו, ולכן יתמלל את התדר של הישויות אותן הוא מתקשר למילים בדרך שהמוח שלו רגיל לחשוב.

זאת הסיבה שכשהולכים למתקשרים שלא נוכחים ברגע (שאומר שהם חוששים מעתיד מסויים), הם יהיו עם מיינד סט של עתיד ולכן יגידו עתיד לאדם לו הם מתקשרים. וכמובן אם הם מתקשרים לעצמם הם יספרו לעצמם את העתיד.

כלומר גם אם אנחנו מתקשרים עם ההדרכה הגבוהה והיא רוצה לתת פונטנציאל מסויים של בחירה מסויימת (שזה בהחלט אפשרי כל עוד מסבירים בצורה נכונה מהו פונטציאל ומדגישים שזה פונטציאל ולא העתיד), אז המתקשר שלא נוכח ברגע, יפרש את זה כעתיד או כבחירה שיש לעשות (עבורו או עבור אדם אחר).

האמת של הבחירות שלנו נמצאת בתוכנו, לא בשום ישות אנרגטית או אדם אחר, כי הם אינם חיים בגוף שלנו, אנחנו אלו שחיים בתוכו ולכן הבחירה היא מתוכנו.
זה ידע שאני מסביר לפני כל מפגש תקשור שאני מעביר.

למזלי גיליתי דרך מאוד קלה לדעת באיזה אופן הסמכות הפנימית שלי עובדת וכיצד התנועה האנרגטית בגוף שלי עובדת. הדרך הזאת התגלתה לי לפני כ 5 שנים וקוראים לה ׳העיצוב האנושי׳ (היומן דיזיין). זאת דרך שהגיעה בתקשור לאדם בשם רא בשנת 87׳.

בעיצוב האנושי יש 2 סוגים של סמכויות: סמכות חיצונית וסמכות פנימית. סמכות חיצונית זה מצב שבו מישהו בא אליכם ושואל אתכם: ״מה כדאי לי לבחור? ב-א׳ או ב-ב׳?״ ואתם חושבים מהדעת שלכם ואומרים לו ״א׳״. אז הוא לוקח את הדעת שלכם ומעביר אותה לדעת שלו, ואז אומר לעצמו ״הם אמרו לי א׳, ולכן אתן פקודה לגוף שלי דרך הדעת שלי (שהיתה הדעת שלכם) ואעשה את הבחירה הזאת.״.

סמכות חיצונית קיימת היום כל הזמן בעולם, אנחנו מחפשים באופן לא מודע להיות בתוך מצב שבו אנשים אחרים יגידו לנו במה לבחור, כי זה קל. כי זה מסיר מאיתנו אחריות, ״כי הם אמרו״, או ״כי הם יודעים יותר טוב ממני מה נכון״. כולנו עושים את זה בלי לדעת שאנחנו עושים את זה.

כיצד מזהים סמכות חיצונית?
זה מאוד קל, על ידי הוראות של האדם מבחוץ מה נכון לעשות ומה לא נכון לעשות שיכולים להיראות הכי אכפתים או הכי אוהבים ושלפעמים באים גם בצורת בציווי.
האדם מבחוץ יגיד לנו דברים הגיוניים, שנשמעים לנו מאוד נכונים, וכשנשתכנע, נגיד לו "אז זה לא נכון לעשות ככה?" והוא יגיד "זה לא נכון לך" או בצורה מניפולטיבית "נשמע שזה לא נכון לך לפי מה שאתה אומר".

אז כשאנחנו שומעים קביעה מוחלטת מאוד ומקבלים אותה, בדיוק באותו הרגע קיבלנו סמכות מבחוץ, ואנחנו מעבירים את הסמכות מבחוץ אל הראש שלנו, שגם הוא סמכות חיצונית והראש נותן פקודה לגוף לעשות מה שאותו אדם המליץ לנו לעשות מבלי לקחת את הזמן ולהקשיב לעצמנו באמת.

סמכות חיצונית גורמת לתלות, וזה למעשה המשחק הישן שבו אנשים משחקים, כי דרך סמכות חיצונית אנחנו ניצלים (saved) על ידי אנשים אחרים שאומרים לנו מה כדאי לנו לעשות וכך נהפכים לקורבנות של שליטה.

כשאני מלמד תקשור, אני מסביר למשתתפים שיש הרבה מתקשרים שאנשים הולכים אליהם, ושהם מספרים להם דברים מדהימים, ואז גם אומרים להם מה כדאי להם לעשות ומה לא לעשות, ולעולם לא מזכירים להם שיש להם סמכות פנימית שבוחרת והיא זאת שקובעת.

שלא תבינו אותי לא נכון, אפשר להקשיב לסמכות חיצונית, אבל רק אם הסמכות הפנימית מאשרת!

מהי סמכות פנימית?
סמכות פנימית זאת תנועה אנרגטית שמגיעה מהגוף ולא מהדעת. מה שאומר שהבחירה קורית כאשר ישנה חוויה פנימית. לכל אדם על פי העיצוב האנושי יש סמכות פנימית שונה. זה מאוד מרתק להבין זאת ולחקור את זה באופן אישי.

הפרדוקס היפה הוא שגם העיצוב האנושי אומר על עצמו שהוא סמכות חיצונית, כי הוא מעביר ידע והוא אומר לאנשים מהי הסמכות הפנימית שלהם. אז איך יודעים מה נכון ומה לא?
העיצוב האנושי אומר לך, תבדוק בעצמך, תחקור! אל תאמין לידע הזה מבלי שתבדוק אותו.
זאת הסיבה שאחרי שקיבלתם קריאה של המפה שלכם, לוקח 7 שנים של ניסוי על פי העיצוב האנושי להבין את עצמך באמת ביחס למידע שקיבלתם. לי לקח שנתיים לחוות באמת את הסמכות הפנימית שלי אחרי שקיבלתי את המידע עליה דרך הקריאה האישית.

עם הזמן גם למדתי את העיצוב האנושי והוסמכתי ללמד את הדרך הזאת, וכך העמקתי עוד יותר בגילוי של הסמכות הפנימית שלי. היום כשמגיעים אליי אנשים לקריאה של המפה האישית שלהם, הם מקבלים את המידע על הדרך הנכונה עבורם לעשות בחירות דרך הסמכות הפנימית שלהם וזאת זכות להראות את זה לאנשים.

לוקח זמן להתחבר לסמכות הפנימית כי המיינד תמיד מושפע מבחוץ ועדיין מחפש תשובות מאנשים אחרים. מי שעוקב אחרי הדרך המיוחדת של הסמכות הפנימית שלו ומתנסה בזה, לאט לאט יכול לראות שהחיים שלו משתנים מקצה לקצה. זה תהליך מרתק.

מהו תקשור אמיתי?
תקשור אמיתי זהו תקשור ללא סמכות חיצונית. אז התקשור אינו אומר מה כדאי לעשות או מה לא לעשות. בתקשור אמיתי יש כבוד לבחירה העמוקה של האדם לבחור מתוכו ולמצוא את התשובה העמוקה ביותר בתוכו. זה יכול להיעשות דרך שאלות: "אתה מרגיש שאתה רוצה לעשות את זה?, אתה מרגיש שזאת אהבה בשבילך לעשות זאת?"
תקשור אמיתי מכוון את האדם למצוא תמיד תשובה בתוכו ולא במקום אחר, גם לא מהמתקשר עצמו.

תקשור אמיתי מבטא בתוכו את הכוח לגלות לאדם כיצד למצוא את האמת בתוכו ולעולם לא בחוץ. עבורי קל מאוד היום לזהות את אותם מתקשרים שיכולים להגיד לאנשים דברים מופלאים ואז אותם אנשים כל כך מתמסרים לידע שקיבלו ואז נכנעים בצורה מוחלטת לכל עצה או הכוונה שהמתקשר יגיד להם, ולא יטילו ספק לגבי העצה שקיבלו מהם, וכך בצורה סמויה הם מקבלים סמכות חיצונית ושוכחים את האמת הפנימית שלהם.

לסיכום, המידעים של התקשורים הם אכן מדהימים, מעוררי השראה ולמעשה הם שינו את התודעה של האנושות. תקשור אמיתי הוא תקשור שבראש ובראשונה אומר לנו שאת הבחירות האמיתיות אנחנו עושים מתוך הסמכות הפנימית שלנו ולא מאף מקור חיצוני לנו ועוזר לנו למצוא את התשובות בתוכנו.

המטפל, המורה, המתקשר האמיתי תמיד "יסתור" את עצמו בכך שיגיד לכם: אל תאמינו לי, תחקרו בעצמכם, תחפשו את האמת בעצמם, אני לא סמכות שלכם לשום בחירה שאתם עושים, רק אתם.
המטפל האמיתי יטיל 1000 אחוז אחריות עליכם.

מאחל לנו לעקוב אחרי האינטואיציה הפנימית שלנו בכל בחירה בחיינו, זה הכוח האמיתי שלנו שאינו מושפע מאף דבר חיצוני לנו. רק ידיעת האמת מביאה אושר, העניין הוא שאף אחד לא יכול להגיד לנו את האמת שלנו, רק אנחנו.

לפרטים על קריאת מפה של העיצוב האנושי שלכם - לחצו כאן


להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים