br להיפתח מחדש: העיצוב האנושי - הקשר בין הסמכות הפנימית ומרכז הלב הגבוה (הג'י) -->

יום רביעי

העיצוב האנושי - הקשר בין הסמכות הפנימית ומרכז הלב הגבוה (הג'י)

* רמת הבנה בידע של העיצוב האנושי - בינונית.

בהרבה תנועות רוחניות אומרים לנו "תבחרו מה שהלב שלכם בוחר" או "לכו עם הלב שלכם", "הלב שלך יוביל אותך", מה הקשר של אימרות אלו לסמכות הפנימית שלנו בעיצוב האנושי?

גיליתי שישנו קשר הדוק בין הסמכות הפנימית למרכז הלב הגבוה. מרכז הלב הגבוה קשור באופן ישיר לאהבה ללא תנאי, לכיוון ולתחושת העצמי שנוכח בגוף. למעשה מרכז הלב הגבוה נקרא מרכז ה - G כי הוא מרכז ה Gravity, כוח המשיכה.



זהו הכוח המשיכה שמושך את התודעה להיות בתוך הגוף. זה החיבור, זו ההיצמדות של התודעה לתוך הגוף, זהו המיקום שבו התודעה והגוף נפגשים. מרכז הלב הגבוה מייצג את מיקום "הנהג" בגוף הזה, זה שמכוון אותנו להתחבר לחיים. כאשר התודעה מרגישה בנוח בתוך הגוף, אנחנו חווים אהבה ללא תנאי, כיוון, או יותר נכון תחושת ידיעה של כיוון. למה? 

מכיוון שהתודעה שלנו (שהיא למעשה אנחנו) היא אהבה ללא תנאי, כאשר היא נכנסת לגוף, היא לומדת להכיר את המימד הפיזי ולאהוב אותו יותר ויותר. זאת הסיבה שהיא בחרה להיות במימד הפיזי, על מנת לחוות את האהבה (שזאת עצמה) בעוד מישורים בקיום הזה, ולאהוב אותם גם ללא תנאי.

לכן ככל שהתודעה אוהבת יותר ויותר את המציאות, כך אנחנו מרגישים יותר את החיבור שלה לגוף דרך מרכז הלב הגבוה שאליו היא מחוברת, ולכן נרגיש את עצמנו יותר בביטוי של אהבה ללא תנאי.

אז מה הקשר לסמכות הפנימית? לכל אדם ההגדרה שונה של הסמכות הפנימית במפה שלו. המרכז של הסמכות הפנימית זהו המרכז שמייצג תנועה אנרגטית של בחירה שמתקיימת ללא מאמץ, כאשר ישנה תנועה פנימית שגורמת לנו לבחור מבלי שהראש שלנו ניסה לבחור בעצמו. אך במציאות, יש לנו פחדים, מחשבות שמתווכחות עם המציאות. עדיין ישנם מצבים שבהם אנחנו לא לגמרי אוהבים את מה שיש במציאות, דבר שגורם לנו לערפול וחוסר בהירות או ידיעה במה לבחור כאשר אנחנו בסיטואציה של בחירה (שזה כמעט בכל רגע).

לכן אנחנו רוב הזמן מחפשים במה לבחור, כשלמעשה הפונטציאל שלנו הוא שאיננו צריכים לבחור כלל דרך הראש שלנו (שזוהי סמכות חיצונית), אז אנחנו מאפשרים למרכז הסמכות הפנימית שלנו לבחור בעצמו. חלק משמעותי מההתנסות בתוך העיצוב האנושי הוא להתחבר לטבע של הסמכות הפנימית שלנו.

ככל שנפעל מהתנועה הטבעית של הסמכות הפנימית, באופן מיידי נרגיש בלב הגבוה שלנו יותר תחושת אהבה וכיוון (בין אם מרכז הלב הגבוה שלנו מוגדר או לא). תחושה זו תהיה מאוד ברורה, סוג של ידיעה שאנחנו הולכים לכיוון מסויים וישנה אהבה ללא תנאי, תחושה שאנחנו אוהבים יותר את המציאות ומחוברים אליה יותר. חוויה זו ממש מתרחשת באזור הלב הגבוה (בחלק העליון של עצם החזה).

לכן כשאומרים לכם "תבחרו עם הלב שלכם", למעשה אומרים לכם שכאשר אתם בוחרים על פי הסמכות שלכם, אתם מרגישים את מרכז הלב הגבוה שלכם יותר, אתם מחוברים לעצמכם (התודעה) יותר.

אז האם אני טוען שמרכז הלב הגבוה הוא הסמכות העליונה מעל כל הסמכויות?
לא. מרכז הלב הגבוה מייצג את התחושה המיידית שנלוות לבחירה מתוך הסמכות שלנו, לא משנה אילו ערוצים יש לנו במפה ולא משנה איזה טיפוס אנחנו ולא משנה איזו סמכות יש לנו. כאשר אנחנו בוחרים מתוך רוגע פנימי, מרכז הלב הגבוה מאיר, הוא מורגש. אנחנו חווים תחושה טבעית שאנחנו בכיוון.

יכול להיות שבאותו זמן אנחנו יכולים לחשוש מהתוצאות של הבחירה הזאת, ויכולים להיכנס לסרטים למה בחרנו בזה (בגלל התניות של מרכזים פתוחים), אבל נרגיש את התחושה שזה הכיוון הנכון שלנו.

בסופו של דבר, ככל שאנחנו אוהבים יותר את המציאות ואת המימד הפיזי, התודעה (שהיא אנחנו) שנמצאת בתוך הגוף ומחוברת לגוף במרכז הלב הגבוה, תעניק לנו תחושה של יותר אהבה ללא תנאי וידיעה של הכיוון הנכון. באופן טבעי נפעל יותר מסמכות הפנימית שלנו.

הסיבה שכתבתי את כל זה היא בשביל להזכיר לי ולכם, שכאשר אתם לא מצליחים להתנסות בסמכות הפנימית שלכם, אתם מתלבטים לגבי הבחירה שלכם, אתם יכולים להיעזר כפידבק או כשיקוף בתחושה של האהבה ללא תנאי שבלב שלכם, של הידיעה שזהו הכיוון בגוף שלכם.

עצה קטנה: אם תשאלו את עצמכם "האם זה הכיוון הנכון שלי?" בזמן שאתם מבולבלים, המילה "נכון" ובכלל כל השאלה הזאת, עלולה לבלבל, ותגרום לכם רק לחשוב מהראש על מה זה "נכון". 

מנסיוני איננו צריכים לשאול דבר את מרכז הלב הגבוה שלנו, רק לחוות את הכיוון שלנו, כמו מצפן שמתכייל על הצפון, שם הוא מרגיש אהבה ללא תנאי, שזאת אהבה שאין לה קשר ישיר לאובייקטים במימד הפיזי, כי היא למעשה אוהבת הכל במידה שווה והיא קיימת כי היקום קיים והוא למעשה היא, אנחנו.

זכרו שזהו ניסוי, הדקויות של ההגדרות שלי, לא בהכרח הן ההגדרות שלכן. לכן טוב שתעשו אם תחקרו ותבדקו מהחוויה שלכם את ההגדרות של מילים אלו בהתאם להתנסויות האישיות שלכם.

התרגול של הסמכות הפנימית שלכם, מאפשר לכם להתחבר יותר ויותר לאמת הפנימית שלכם שמתבטאת בכל רגע באהבת המציאות יותר ויותר, חיבור לגוף, ולכן באופן טבעי תחושה של אהבה ללא תנאי.

בהצלחה בדרככם

ליאב

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים