br להיפתח מחדש: קריאת מפה מתקדמת בעיצוב האנושי - human design -->

יום חמישי

קריאת מפה מתקדמת בעיצוב האנושי - human design

מהי קריאה מתקדמת ולמי היא מתאימה?

קריאה מתקדמת בעיצוב האנושי היא קריאה שמתאימה למי שעברה שנה מאז הקריאה הראשונית.

במילים אחרות במידה והתנסתם לפחות שנה בעיצוב שלכם מאז הקריאה שקיבלתם, אתם יכולים לעבור אצלי קריאה מתקדמת.


בקריאה זו אנחנו כבר לא נוגעים באסטרטגיה וסמכות, מרכזים מוגדרים או מרכזים פתוחים וערוצים. אלא נכנסים לתוך חלקים אחרים של המפה ברמה של השערים והקווים שלהם בהקשר לכוכבים שמגדירים אותם.

בקריאה אעביר לכם מידע שקשור לדרך שבה העיצוב האנושי שלכם בנוי בתחומים ספציפים ותוכלו לקבל מודעות לנושאים מאוד מיוחדים ולהבחין מתי הם מתרחשים בחייכם וכיצד לעבוד איתם. דבר זה נותן לכם עוד מודעות שיכולה לכוונן את הקריאה הראשונית שלכם.

קריאה זו מיועדת על מנת לסגור קצוות ולדייק את קריאת המפה הראשונית.

אלו התחומים עליהם אדבר אתכם בקריאה על פי המפה שלכם:

- הכיוון של הייעוד שלכם בשילוב עם הפרופיל ומתי אתם חיים בו בדרך מאוזנת (במידה ולא קיבלתם זאת בקריאת המפה הראשונית שלכם).

- נושא הטראומה שלכם בחיים וכיצד הוא מתבטא עם עצמכם ולמול אנשים וכיצד לנצל זאת להתפתחות האישית.

- המשיכה שלכם לבני המין השני, ולאיזו איכות של אנשים אתם נמשכים ברמה הרומנטית ומה מדויק לכם.

- כיצד מתקיים החיבור לילד/ה הפנימי/ת שלכם בצורה הגבוהה ביותר.

- היכן אתם עלולים להיות מאותגרים בתוך מערכת יחסים קרובה, וכיצד להתבונן על זה מזווית רחבה.

- לאיזו סביבת אנשים אתם נמשכים (בכל תחומי החיים) וכיצד אתם אוהבים להשפיע על אנשים.

- נעבור על שערים חסרים במפה שלכם שיעזרו לכם להבין התניות של המרכזים הפתוחים שלכם.

- מהי המוטיבציה הפנימית שלכם וכיצד לעבוד איתה למול הסמכות שלכם.

- נסכם את הכל ביחד עם האסטרטגיה והסמכות שלכם.

זמן הקריאה - שעה וחצי, דרך הזום למול המפה שלכם. במהלך המפגש אסביר תוך כדי איור על המפה. המפגש מוקלט כוידיאו ואודיו וישלח אליכם.


עלות: 480 ש״ח.

מה אין בקריאה מתקדמת?
קריאה מתקדמת היא לא קריאת PHS או קריאה הוליסטית, אשר מתמקדת במשתנים, תזונה, סביבה וכדו׳. על מנת לעבור קריאה כזאת יש למצוא אדם שהוסמך בבית הספר הבינלאומי לקריאות מסוג זה (אין בישראל לפי הידוע לי). קריאה כזו מקבלים אחרי 3 שנים בניסוי.

הערות חשובות: 
- לעיתים קריאה מתקדמת יכולה להתעכב בנושא מסויים בגלל חשיבות הנושא, ובעקבות כך להפחית נושא אחר. לכן קחו בחשבון שעלול להיות מצב שלא כל הנושאים שציינתי ידוברו בפגישה אחת. ולכן במידה ותרצו להשלים עוד ידע, תוכלו לעשות פגישת השלמה נוספת במידת הצורך.

- שימו לב:
קריאת מפה מתקדמת איננה טיפול או סוג של ליווי אישי. זהו מפגש של העברת ידע מדויק ומעמיק. בפגישה איננו מדברים בנושאים הטריים של חייכם או מנסים לפתור אותם בשום דרך.

כן תוכלו להביא את המקום שבו אתם נמצאים כרגע כבסיס למה שעברתם עד כה, אך איננו יורדים לפרטים לגביהם, מכיוון שהזמן בקריאה זו מוקדש להעברת הידע ולכן רוב הזמן תשמעו אותי מדבר ופחות נהיה בדיאלוג, וכך תספגו את הידע (שמוקלט גם כמובן).

תוכלו לשאול שאלות לגבי הידע, אך לא נתייחס לידע בהקשר למה שעכשיו אתם עוברים בחייכם, מפאת הזמן המוקצב לנו.

אם ברצונכם לעבור תהליך ליווי ועזרה למקום שבו אתם נמצאים כעת בחייכם, לפני או אחרי קריאת המפה המתקדמת, אפשר לקבוע פגישת אימון לכך.


שאלות ותשובות:

מה ההבדל בין קריאת מפה מעמיקה לקריאת מפה מתקדמת?

קריאת מפה מעמיקה, זאת הדרך שלי לקרוא למה שהרבה פשוט אומרים ״קריאת מפה״. אני פשוט מאוד מאמין בלעשות אותה כמה שיותר מעמיקה ולתת הרבה מידע בצורה מסודרת, ולכן אצלי היא לא נחשבת קריאת מפה בסיסית אלא מעמיקה, זאת הסיבה שהיא 3 שעות (שמחולקים ל- 2 מפגשים של שעה וחצי) שבהם אני מדבר ואין ביננו דיאלוג.

בשונה מקריאת מפה מעמיקה שהיא הקריאה הראשונית, בקריאת מפה מתקדמת אני מעביר ידע שבשביל להכיל אותו, צריך להתנסות לפחות שנה בידע הבסיסי של קריאת מפה. 

עשיתי קריאה בעבר אצל מישהו אחר, איך אדע אם לא חסר לי ידע מהקריאה הבסיסית שקיבלתי שם?

אתם מזומנים להיכנס לדף של קריאת מפה מעמיקה ולבדוק ברשימה של הנושאים המדוברים האם התייחסו לכל אלו בקריאה שלכם. במידה ולא, אתם מוזמנים לקריאת מפה מעמיקה אצלי על מנת ליישר קו בכל הידע הבסיסי. אם אתם מתלבטים, צרו איתי קשר.


לא קיבלתי קריאת מפה לעולם, אך אני חוקר עם עצמי את העיצוב האנושי כבר למעלה משנה דרך וידיאויים, קורא ספרים, שומע הקלטות, ויודע כבר מספיק על המפה שלי (אפילו עשיתי קורס יסודות), האם אוכל לבוא לקריאת מפה מתקדמת אצלך?

לצערי לא. אני שמח בשבילך שלמדת וקראת המון, אך לקרוא מספרים ולראות וידואיים ולהבין את עצמך דרך הידע הזה, לעולם לא יחליף קריאת מפה אישית ומעמיקה, שמונגשת בצורה מסודרת ומפורטת בדיוק למפה שלכם.
זה קצת כמו לנסות ללמוד רפואה מספרים ובנוסף גם לאבחן את עצמכם. גם רופאים הולכים לרופאים אחרים :)

הסיבה שלמדתי שנתיים לימודי אנליסט (מנתחי מפות) בבית ספר הבינלאומי, כי אלו לימודים שמתמחים בהם בדיוק באיך להעביר את הניואנסים הקטנים של המפה שלכם בצורה משולבת. שום ידע שיש בספרים לא יכול לעשות את זה בדרך מדויקת בהתאם למפה שלכם.

מעבר לכך הידע שתקבלו דרכי בקריאת מפה מעמיקה מגיע מזווית מיוחדת שאותה פיתחתי דרך לימוד אישי וחקירה במשך שנים, והגעתי לדרך שבה אני יכול להסביר אותו בצורה הברורה ביותר כדי שתוכלו באמת לעבור את ההתנסות שלכם בעיצוב האנושי בצורה הטובה ביותר ולחסוך לכם עשרות של שעות.
מעבר לזה, חשוב ליישר קו ולעשות את זה מסודר. מסכימים?
מוזמנים להציץ בדף של קריאת מפה מעמיקה כדי להבין.


יש לכם עוד שאלות? רוצים לקבוע פגישת קריאה מתקדמת או קריאה מעמיקה?


צרו איתי קשר בפרטי דרך שליחת הודעת וואטצאפ בקישור כאן, או בטלפון 055-9511866, או דרך האתר.


באהבה
ליאב עברי

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים