br להיפתח מחדש: העיצוב האנושי - פרספקטיבות על הטרנזיטים בתקופה זו והשוואה לתקופה חשוכה שהעם היהודי הכיר - חלק 1 -->

יום חמישי

העיצוב האנושי - פרספקטיבות על הטרנזיטים בתקופה זו והשוואה לתקופה חשוכה שהעם היהודי הכיר - חלק 1

כוכב פלוטומת
*מתאים לרמת ידע בעיצוב האנושי - בינונית

 במפת השמיים ישנם כוכבים שזזים מאוד לאט וכאלו שזזים מהר. פלוטו, נפטון, אורנוס, שבתאי, הם כוכבים איטיים, הם אלו שמייצרים תקופות מאוד משמעותיות באנושות ברמה הקולקטיבית מבחינת ההשפעה שלהם על כדור הארץ.

המבט הראשוני שכולם רואים היום בטרנזיטים (9.7.20) זה את הערוץ 61-24 שקיים במרכזי הראש וישאר איתנו הרבה זמן. כבר כתבתי כמה מאמרים על המעבר הזה, אך הפעם אתמקד בנושא מאוד מעניין ומעורר מחשבה.

פלוטו הוא הכוכב שמעמיק בכל דבר בדחיסות ואינטנסיביות ולמעשה פונטציאלית מייצר טראומה וגם את היכולת להירפא ממנה.

שער 61 בפלוטו זה שער של גילוי האמת הפנימית של הידע, תפיסות של ידע חדש בעולם שמפתיעות ושמכניסות לשוק (שער אינדבידואלי). 

כל הגילוי על האמת שרואים עכשיו בתוך העולם ימשיך להתקיים עוד הרבה זמן ויכניס את רוב העולם להלם טראומתי לגבי ידע חדש על המציאות.


פלוטו ימשיך להיות בשער 61 הלוך ושוב בכמה נסיגות עד נובמבר 2022 לסירוגין עם שער 60. 

אלו המהלכים שלו:

פלוטו ישאר בשער 61 עד אמצע מרץ 2021, שם יכנס לשער 60 ל 3 חודשים (שער ההתעלות ממגבלות - טראומה מלהיות מוגבל?)

ואז ב 11.6.21 חוזר שוב לשער 61 למשך חצי שנה

וב - 15.1.22 שוב שער 60 למשך 8 חודשים 

ואז שוב לשער 61 למשך חודשיים

ולבסוף ב 11.11.22 פלוטו עוזב סופית את שער 61 וממשיך לשער 60, ומדלג לעיתים לשער 41 עד קיץ 2025.


מה זה אומר?

פלוטו בשער 61 אומר שכל העולם יגלה עד סוף 2022 את ההלם של המידעים החדשים וגילוי האמת על העולם וכדור הארץ. זה לא דבר קל. פלוטו זה כוכב שמשאיר איתו שובל מאוד ארוך של טרואמה, וכנראה שזו תהיה הטראומה של האנושות בתקופה הזאת - תפיסת הידע המפתיע של המציאות הקיימת.

לשם השוואה והבנה איך פלוטו מייצר טראומה קולקטיבית - באוקטובר 1935 נכנס פלוטו לשער 56, שער הסיפורים שנמצא בגרון. חודש לפני בגרמניה הנאצית, ספטמבר 1935, נכנס לתוקף "חוקי נירנברג", שלמעשה אמרו שהיהודי הוא אזרח ממדרגה שניה.

זאת התקופה שבה גרמניה הנאצית למעשה החלה לספר שקרים (שזה הלא עצמי של שער 56) לגבי הגזע היהודי בהשוואה לעם הגרמני הארי והקדוש, ויצאה בתעמולה ענקית שהעם היהודי הוא למעשה נחות וצריך לשלול את זכויותיו ואף להשמיד אותו, 

ומתוך הסיפור הזה נוצרה טראומה של סיפור בדוי ובהמשך כיבוש מדינות ורציחות של מליוני יהודים. זה מה שפלוטו יצר כטראומה בשער 56 כסיפור שכל העולם הזדעזע ממנו.

רק 4 שנים אחר כך באוגוסט של 1939 פלוטו יצא משער 56, וכולם בעולם גילו את השקר של הסיפורים שהיטלר הפיץ, כולם לא האמינו בהתחלה שאכן אלו הסיפורים שקרו, אף אחד לא קלט שזה מה שהיטלר עושה. 

ואז כמעט כמו שעון, מלחמת העולם השנייה התחילה בדיוק ב 1 לספטמבר 1939, חודש אחרי שפלוטו יצא מהשער 56 וסיים את תפקידו כזה שהביא טראומה לעולם שקשורה לסיפור בדוי.

הטראומה של כל העולם על השקר הזה נשארה עשרות שנים אחר כך ויצרה קושי להאמין לסיפורים של מנהיגים בעולם בנוגע לגזענות.

גם עכשיו שער 61 בפלוטו נחווה כטראומה של סמכות חיצונית, של קליטת הידע האמיתי בהפתעה והבנה שחיינו בשקר, יש בזה קושי ומצד שני התעלות מעבר לסמכות חיצונית. 

שימו לב שגם שער 61 שקיים היום וגם שער 56 בזמן השואה הם שערים של סמכות חיצונית. שניהם עובדים על נושא של סמכות חיצונית. כל אחד מהכיוון שלו.

בחלק הבא של המאמר אספר על אורנוס בשער 27 שנכנס בינואר 2020 כשהתחיל הבלאגן עם הקורונה ואז נכנס לשער 24 ויצר את הערוץ 61-24. אורנוס ייצא סופית משער 24 רק ב 8.4.22,

ואם תשאלו מתי אורנוס היה פעם אחרונה בשער 27 ובשער 24?

צדקתם - באמצע מאי 1935 נכנס לשער 27 כשנתיים ועבר לשער 24 אחר כך. 

זה היה השלב שהנאצים החלו להכין בנסתר את מחנות ההשמדה, ומשם הכל החל להתדרדר... במיוחד כשאורנוס נכנס בזמנו לשער 24. על זה אדבר בחלק 2.

חשוב לציין שמה שהיה אז בתקופת השואה היה במצב כוכבים מאוד שונה מהיום, שבתאי היה אז בשער 36, שער המשברים, ויצר מגבלה והכרח להתמודד עם משברים קשים. היום זה אחרת, אבל כמובן שאין לדעת...

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

תגובה 1:

shelley אמר/ה...

מרתק!! אהבתי את ה- 11.11.22

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים