br להיפתח מחדש: מנגנון ההישרדות והתקופה הנוכחית - תקשור עם ישויות השמש, מרץ 2020 -->

יום שישי

מנגנון ההישרדות והתקופה הנוכחית - תקשור עם ישויות השמש, מרץ 2020


"מנגנון ההישרדות שלכם הוא אחד החזקים ביקום, איננו אומרים זאת סתם וגם איננו מחדשים לכם משהו. אנחנו אומרים את זה כדי שתקבלו פרספקטיבה, בין אתם מאמינים לנו או שלא.

מנגנון ההישרדות שלכם נבנה במשך מליוני שנים. במשך עידנים היו פה תרבויות שונות בכדור הארץ של בני אדם, כל פעם עם דיאנאיי שונה שהותאם לאט לאט למערכת של כדור הארץ. 

גם לפני 150 אלף שנה חיו בני אדם מפותחים בכדור הארץ, וכך כל 20 אלף שנה פחות או יותר היה בכדור הארץ עידן אחר של בני אדם מזן שונה. הסיבה לכך שכל פעם היו זנים שונים של בני אדם שנוצרו, היתה על מנת להתאים את הגופים שלהם לכדור הארץ, אך לא כולם שרדו.

הסיבה שהם לא שרדו היא מכיוון שמנגנון ההישרדות שלהם לא היה מותאם לכדור הארץ. או שהוא היה חלש מדי, או שהוא היה חזק מדי. הכיוונון של יצירת דיאנאיי אנושי הוא מאוד מורכב ועדין.

הסיבה שיש צורך בכיוונון כזה, היא כי מצד אחד הגופים צריכים לשרוד בכדור הארץ. הכוכב הזה רוטט בתדר פיזי מאוד דחוס ופועל על דואליות מאוד קיצונית ביחס לכדורים/מימדים אחרים ביקום, 

לכן אם מנגנון ההישרדות חלש, אתם לא שורדים פה, אם הוא חזק מדי, אתם גם לא שורדים מכיוון שאין התפתחות שיכולה להוביל אתכם להרמוניה ושלום.

מצד שני, חשובה ההתפתחות של התודעה שמכילה את הגופים כאן וכאשר מנגנון ההישרדות חזק מדי, אין מקום להתפתחות המודעות שלכם במימד הפיזי כי אתם עסוקים בהישרדות.

כאשר מנגנון ההישרדות חלש מדי, ישנה קפיצה גדולה מדי של התפתחות דבר שמוביל לחוסר חיבור לחומר ולקרקע, ואז אין מקום להישרדות ראויה על מנת שהגופים כאן ימשיכו לחיות במימד דחוס זה.

לכן כל ניסוי של פיתוח דיאנאיי אנושי במהלך ה- 150 אלף שנה האחרונים, היה צריך לחכות בין 5-20 אלף שנה כדי לבדוק אם הוא עבד.

הגופים שלכם בעידן זה הם היצירה הכי טובה עד כה מבחינת האיזון של מנגנון ההישרדות. היכולת שלכם לשרוד וגם להתפתח בתודעה הוא מאוזן מאוד, במיוחד בתקופה זו.

לאלו מכם שאינם מבינים מה הכוונה בהתפתחות התודעה, זה מאוד פשוט להבין. באתם לכאן כדי לאהוב את המימד הפיזי הזה בצורה הכי גבוהה שאפשר. כשאנחנו אומרים "באתם" אנחנו מתכוונים שאתם כתודעות באתם לתוך המימד הפיזי הזה, לשכון בתוך הגופים שלכם ודרכם לאהוב את המציאות הפיזית.

התפתחות התודעה אומרת לאהוב ללא תנאי את כל מה שאתם חווים ונתקלים בו בחייכם, זה האתגר שלכם, זאת הגדילה שלכם, ככל שאתם אוהבים יותר, כך המודעות שלכם רואה יותר מורכבות, ככל שהמודעות שלכם רואה יותר מורכבות, כך יש בכם יותר אהבה. אהבה היא פשוטה ולא מורכבת, אך כל צמיחה דורשת לעבור דרך מורכבות יותר גדולה מקודמה על מנת להיראות פשוטה.

מנגנון ההישרדות שלכם התפתח באלפיים שנה האחרונים, ללא ספק. לא בגלל שנהייתם טכנולוגים יותר, אלא בגלל שהצלחתם לגלות איזון בין התפתחות התודעה שלכם במימד הזה, לבין מנגנון ההישרדות שלכם.

לבקשת ליאב נדבר על ימים אלו (וירוס הקורונה) לרגע אחד בהקשר של מנגנון ההישרדות שלכם. אתם עכשיו נמצאים בעמדה שהיא לא חדשה מבחינת מנגנון ההישרדות שלכם, בני האדם היו בלא מעט התקפות מהסוג הזה על ההישרדות שלהם.

אך מה ששונה הפעם, זה שאתם נאלצים להתמודד עם לחצים שבהיסטוריה שלכם לא התמודדתם, ואלו לחצים שמגיעים ממקומות שאינם אתם, אלו לחצים שאתם מרגישים ויודעים שהם אינם האמת הפנימית שלכם.

דבר זה מייצר אצלכם קונפליקט מאוד עמוק, מכיוון שהלחצים האלו שמופעלים עליכם דרך מידע עצום מבחוץ, גורמים למנגנון ההישרדות שלכם לפעול מבלי ששאלתם את האמת הפנימית שלכם האם זה נכון עבורכם.

אתם מבינים, בעבר כשהיו אפידמיות רציניות בעולמכם, היה ברור שזה אכן קורה, זה היה מוחשי, אמיתי, כי אנשים ראו את זה ומנגנון ההישרדות הגיב בהתאם. היום העולם שלכם מרושת בטכנולוגיה תקשורתית שמאפשרת לכם לראות ולגלות כל דבר שנמצא מחוץ לעצמכם.

לכן, הלחץ המופעל עליכם מתמונות, דיבורים, שגורמים למנגנון ההישרדות שלכם לפעול שלא מתוך חוויה ישירה, גורם לכם לקונפליקט פנימי עצום. דבר זה גורם לכאוס במערכת ההישרדות שלכם למול ההתפתחות שלכם שבאה לכאן לאהוב את כל מה שקיים.

זאת נקודה בזמן, שבה תיאלצו להתחבר לאמת הפנימית שלכם אם תרצו לשרוד באמת. זאת נקודה בזמן שבה מנגנון ההישרדות שלכם מתחיל להבין את הקשר בין חוויה ישירה לבין האמת הפנימית של הגוף אותו הוא משרת.

איננו אומרים לכם שאותם אנשים שמזהירים אתכם, או נותנים לכם מידע אינם אותנטים או אינם דוברים אמת. הם אומרים אמת על פי מה שהם חווים ומאמינים לו, אך האם זאת האמת הפנימית שלכם?

כשתגלו לאט לאט את האמת הפנימית שלכם, מנגנון ההישרדות שלכם לא יפחד יותר, אתם תחיו יותר בנוכחות, בשמחה ובאהבה, מכיוון שמנגנון ההישרדות אז, יהיה מאוד נוכח לחוויה ישירה ויהיה פיקח בצורה מאוזנת ולא בחוסר איזון של קבלת מידע חיצוני שאינו מחובר עם האמת הפנימית שלכם.

אז אתם תגלו איך מנגנון ההישרדות שלכם מאזן ומרפא את גופכם בצורה היעילה ביותר שקיימת, ולעיתים גם בדרך שתראה למדענים שלכם כנס רפואי, ומה שתשמעו מבחוץ יהיה מחובר לאמת הפנימית שלכם רק כשהאמת הפנימית שלכם תאשר זאת.

אנו מקווים שנקודתנו הובהרה למי שצריך להבין זאת. אם אתם אלו שקוראים עדיין מפוחדים מתקופה זו בה אתם נמצאים, אנו ממליצים לכם לשאול את עצמכם שאלות אמיתיות שיחזירו אתכם לרגע הזה, שאלות של ספק לגבי מה שאתם מאמינים בו ולאזן את המידע שאתם מקבלים עם האמת הפנימית שלכם."

- ישויות השמש בתקשור דרך ליאב. 13.3.2020

_____

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים