br להיפתח מחדש: מנגנון ההישרדות והפחד למות - תקשור עם ישויות השמש -->

יום שישי

מנגנון ההישרדות והפחד למות - תקשור עם ישויות השמש




"בתוך המורכבות הבלתי נתפסת של ההתפתחות שלכם במימד הארצי, אתם מודעים תמיד למנגנון מאוד פשוט במערכת הביולוגית שלכם, והוא מנגנון ההישרדות שלכם.

מנגנון זה מורכב מ 2 חלקים מאוד עיקריים אשר באים לתת לכם ביטחון - במישור הפיזי והרגשי/מנטלי. ביטחון זה אינו ביטחון מהפחד מלמות בהכרח או מלחיות בהישרדות קשה,

זהו ביטחון אשר נמצא כאן כדי להראות לעולם ולכם שאינכם צריכים לפעול מתוך פחד שקיים בכם ושאינכם שולטים בו, וזהו פחד המוות.

מנגנון ההישרדות שלכם בטבעו קיים על מנת לעזור לכם לשרוד כדי שכדור הארץ יוכל להתפתח לרובד חדש בכל רגע. התפתחות זאת היא תמיד למשהו חדש, דבר זה שם אתכם בעמדה לא בטוחה מלכתחילה, מכיוון שמשהו חדש הוא דבר אינו ידוע, 

אך הידוע היחיד שקיים בתוככם זה שאתם יודעים שמנגנון ההישרדות שלכם קיים והוא שומר עליכם ודבר זה נותן לכם ביטחון.

כאשר מנגנון זה פועל בחייכם, הוא מביא איתו יכולת להראות לכם שהקושי לחיות חיים בטוחים ברמה הפיזית והמנטלית, אינו יכול להתקיים כאשר אתם מודעים למקומו הנכון של מנגנון זה.

פחד המוות הוא פחד שמורכב מהמון חלקים בעצמכם, אצל כל אדם פחד המוות יכול להתפרש כסיפור אחר בתוכו. אך בסופו של דבר זהו פחד של סיום הגוף הפיזי שלכם.

מנגנון ההישרדות שלכם אינו פוחד מסיום הגוף שלכם, כלל לא, מכיוון שבטבעו הוא רק מנגנון אזהרה שפועל מיידית ברגע הזה לכל נתון שגוי שהוא מגלה שעלול להציף משהו שעלול לפגוע בכם.

לכן מנגנון ההישרדות יכול רק לעזור לכם לשפר את הבריאות שלכם ולמנוע מוות פיזי כאשר אתם נוכחים, אך אינו יכול לעזור לכם כאשר אינכם נוכחים ברגע זה, מכיוון שהוא תמיד פועל רק ברגע זה.

כאשר אתם פוחדים ממוות, אתם למעשה גורמים למנגנון ההישרדות הפשוט שלכם שפועל ברגע הנוכחי, לעזוב את הרגע הזה ולפתח יכולת אשר אינה נכונה לו ואז לאמץ אותה,

יכולת זו היא ההתמקדות בהסתברויות עתידיות. כאשר מנגנון ההישרדות שלכם מפתח יכולת זו, הוא למעשה מאבד את כוח השיפוט שלו שמוגדר במהותו רק לרגע הזה.

הסתברויות עתידיות התפתחו במנגנון ההישרדות שלכם במאות שנים האחרונות כאשר התעשייה החלה לפעול בעולמכם וכאשר החיים שלכם נהיו מואצים יותר. אז מנגנון ההישרדות שלכם החל לפעול בדרך שאינה טבעית עבורו,

דבר זה גרם לכם כאנושות לפתח יכולת זו למקומות חדשים בהישרדות שלכם, אך למעשה מנגנון ההישרדות אינו יכול להכיל פיתוח יכולת זו לאורך זמן.

הסיבה היא, שכל פיתוח של יכולת כזו או אחרת של מנגנון ההישרדות מעבר לטבעו האמיתי, אינה יכולה להביא להישרדות אמיתית בסופו של דבר, 

מכיוון שהישרדות אמיתית של הגוף הביולוגי דורשת רוגע ושקט, על מנת להגיב למצב סכנה שקיים, בין אם הוא פיזי או מנטלי. אז מערכת ההישרדות שלכם מבחינה לאט לאט שכל יכולת שפיתחה מעבר לטבע שלה, אינו תומך במנגנון שלשמו היא נועדה.

אך מנגנון ההישרדות שלכם התרגל ליכולת של פיתוח הסתברויות עתידיות ברמה מאוד גבוהה במאות שנים האחרונות, ודבר זה אילץ אתכם לנהל מנגנון זה בתוך החיים עצמם כדבר רגיל כביכול.

אך כאשר אתם מתחילים להבין שמנגנון ההישרדות לא כאן כדי להפחיד אתכם, אתם מתחילים לגלות שהוא כאן רק כדי להזהיר אתכם ממה שקיים כרגע

והוא יכול לגלות את מה שקיים כרגע רק אם הוא פועל בצורה הטבעית שלו, כאשר הוא נמצא ברגע ולא במצב שאינו הטבע שלו, שבמקרה שלכם הוא התוספת של הסתברויות עתידיות.

כעת נסתכל רגע על תוספת זו לעומק וננסה להבין אותה יותר. התסברויות עתידיות אומר דבר מאוד פשוט - שבעקבות תבנית שחוזרת על עצמה עלול לקרות משהו גרוע יותר.

כביכול זה נראה כדבר שיכול להוביל לתוצאה חיובית, אך האם האדם שחושב שהוא יכול למנוע משהו עתידי גרוע יותר, באמת יכול לראות הכל בבהירות ולמנוע מוות על ידי חישובי הסתברויות עתידיות?

שאלה זו אינה עומדת להיענות על ידנו, מכיוון שאנחנו מודעים לכך שאם נענה עליה, אינכם יכולים להכיל תשובה זו בצורה ישירה, ומי שיודע את התשובה כבר אינו צריך את שלנו,

יכולת פיתוח הסתברויות עתידיות שנתפסה במנגנון ההישרדות שלכם, היא סוג של טפיל חשיבתי שהתרגלתם אליו כל כך, שאינכם יכולים לראות מעבר אליו,

יכולת זו טופחה בעיקר על ידי אנשים בעולמכם שפועלים דרך הלוגיקה, ולכן אינם יכולים לראות את המציאות בבהירות על אף פי שבתוך עולמם, הלוגיקה היא הבהירות. 

אך עם זאת הלוגיקה קידמה אתכם טכנולוגית, בזמן שכאשר רק הלוגיקה פועלת ושוכחת את הידיעה הפנימית של הנוכחות לרגע הזה, מנגנון ההישרדות שלכם אינו פועל אז בדרך הטבעית לו, שהיא תמיד ברגע הזה.

היופי בלחיות ברגע הזה, הוא לדעת שמה שהחושים שלכם חווים ומה שהגוף שלכם מרגיש, הוא הסימן הכי טוב שיכול להזהיר אתכם מפני פגיעה, ולכן רק אז מנגנון ההישרדות שלכם פועל במיטבו.

פחד מוות הוא למעשה פחד שנוצר כתוצאה מפיתוח יכולת הסתברויות עתידיות בתוך מנגנון ההישרדות שלכם. אך בפועל פחד מוות אינו שייך למנגנון ההישרדות, מכיוון שאינכם יכולים להימנע מהמוות ומנגנון ההישרדות שלכם לא מנסה למנוע מכם בהכרח למות, אלא מנסה שתחיו בחוויה של בריאות פיזית ומנטלית הגבוהה ביותר ולכן הוא יפעל במיטבו רק במודעות להווה, לרגע הזה.

כאשר האנושות תתחיל לגדול במודעות שלה, היא תגלה את הטבע האמיתי של מנגנון ההישרדות שמיוצר בגופכם ופחד המוות ינשר מעליכם, כי אתם תסמכו על מנגנון ההישרדות שלכם שפועל רק ברגע זה ולא על הסתברויות עתידיות.

אז אתם תדעו בוודאות שהבריאות שלכם הפיזית והמנטלית חזקה יותר מתמיד, מכיוון שאז גופכם יידע בוודאות מה נכון לו לאכול, היכן נכון לו לגור, מה נכון לו לעשות בכל רגע על מנת שהוא תמיד יהיה חזק ובריא.

אך הטפיל הזה שנכנס לתוך מנגנון ההישרדות האנושי שלכם שקוראים לו "פיתוח הסתברויות עתידיות", לא מאפשר לכם לעשות את כל זה, מכיוון שמנגנון ההישרדות שלכם לא פנוי להיות מודע ברגע הזה למציאות כי הוא חושב למעשה על עתיד שההסתברות לקחה אותו.

אנו מאחלים לכם שתבינו דרך זו ותלמדו לעשות הבחנה בין מנגנון ההישרדות האמיתי שלכם, לזה המזוייף שרכשתם במאות שנים האחרונות ושאתם חלק ממנו מבלי לשים לב, והוא לצערכם מאוד מדבק מכיוון שהרציונליות נהפכה לשולטת היחידה בתוך מנגנון ההישרדות שלכם, ולא האינסטינקטים הברורים שחיים רק ברגע הזה."

- ישויות השמש, מתוקשר על ידי ליאב יני.



- הערה ממני: כשביקשתי מישויות השמש לעשות תקשור על פחד מוות (היום), לא ציפיתי שהם יפתחו נושא זה לעומק. בספר תקשור שהוצאתי לפני שנה וחצי "שמחה והנאה, ריפוי והגדרה", ישויות השמש דיברו הרבה על מנגנון ההישרדות, אך לא פיתחו את הנושא בצורה הזאת. כנראה מכיוון שהספר מדבר על התפתחות דרך מערכות יחסים.

בסופו של דבר המסר הוא דומה, וזה החיבור לעצמנו לנוכחות של הרגע הזה ובכך להקשיב לגוף שלנו יותר ויותר. מקווה שהמסר תמך בכם, בעיקר בתקופה זו. 

אגב נשארו מספר עותקים בודדים אחרונים מהמדורה הראשונה של הספר תקשור עם ישויות השמש במחיר המוזל. אפשר לרכוש כאן.


שיהיו ימים נעימים

ליאב
<3

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים