br להיפתח מחדש: העיצוב האנושי - מהי הזמנה עבור פרוג'קטור? -->

יום שבת

העיצוב האנושי - מהי הזמנה עבור פרוג'קטור?

* רמת הבנה בידע של העיצוב האנושי - מתחילים.
אחד הדברים שהבנתי בניסוי שלי כפרוג'קטור, זה שאין לי שום תגובה להזמנה פתוחה, ראויה ככל שתהיה.

אם מישהו אומר לי "אתה מוזמן מתי שתרצה", זה לא קורא לי. אם מישהו אומר לי "תקפוץ כשאתה באזור", זה לא קורא לי. אם מישהו אומר לי "אשמח להיפגש איתך מתישהו", זה לא קורא לי. אם מישהו אומר לי "אני כאן אצל חברים, ממש כייף פה, אם בא לך תבוא" , זה לא קורא לי.

לא משנה כמה חמידות, נחמדות, אהבה ואנרגיות טובות יש בו. ההזמנה היחידה שיכולה לקרוא לי היא הזמנה אישית וקונקרטית, פחות מזה אין לי תנועה בגוף.

כאדם עם סקראל פתוח, אין לי תגובה לשאלות של כן או לא שקשורות לעשיה משותפת. יש לי תגובה רק להזמנה אישית וספציפית.
אם מישהו שואל אותי: "בא לך להיפגש?" זה לא קורא לי ואין לי תשובה. אם מישהו שואל אותי: "רוצה לעשות את זה?" אין תגובה בגוף.

אז מה זו הזמנה אישית וקונקרטית?

הנה כמה דוגמאות:
אם אומרים לי "אני אשמח להיפגש איתך לצהריים, מתי אתה פנוי?"
"אני רוצה לראות אותך, בא לי לשתף אותך במשהו, יש לך זמן עכשיו?"
"אני כאן וממש כייף פה, בא לי שתהיה איתי גם כאן שנוכל לבלות ביחד"
אלו משפטים שיכולים להדהד לי כי הם יותר אישיים וספציפים.


הדרך שבה דברים נאמרים עבורי כפרוג'קטור היא מאוד רגישה.
אך לפעמים כשהמשפטים שציינתי נאמרים ביחד עם עוד משפט, זה מרגיש כמו הזמנה.

לעיתים רחוקות משפט או שאלה יכולים להיאמר ללא הזמנה אישית ספציפית, אך אם אני שומע שהאדם רוצה להגיד עוד משהו, אז אני שואל אותו ומברר, ואולי מגלה שיש מאחורי המילים האלו ישנה הזמנה אישית וספציפית.

אני בטוח שגם אם אתם ג'נרטורים, מניפסטורים או רפלקטורים, אולי אתם חושבים שגם לכם המשפטים האלו מייצרים תגובה חיובית, כי יותר נעים לשמוע אותם.

אך אין לי מילים לתאר לכם כמה אצל פרוג'קטורים הרגישות להזמנה אישית היא גבוהה מאוד. ההבדל בין לומר לפרוג'קטור "אני רוצה ללכת לים היום, בא לך לבוא?" לבין "בא לי שנלך לים ביחד היום", זה הבדל של שמים וארץ.

הרגישות של פרוג'קטור לראיה של אחרים עליו, היא קריטית בחוויה הפנימית. עבור הפרוג'קטור המפגש הוא אישי ולא כללי ולכן פרוג'קטור יגיב הרבה פחות בהתלהבות למשפט שאין בו הזמנה אישית וספציפית.

אם יש לכם פרוג'קטור קרוב ואתם רוצים קרבה עמוקה אליו כי הוא חשוב לכם, נסו לאמץ את הגישה של הזמנה אישית וספציפית ולא רק שאלה של כן או לא.

זה לא קל, כי זה דורש לשנות את הדרך שבה אתם רגילים לדבר עם אחרים, אך זה משתלם למערכת היחסים בינכם. בעיקר כזוג או בתוך המשפחה, אך גם כמובן כחברים.

במקום הזמנה פתוחה, הזמינו אותם בצורה ספציפית למפגש, נסו לקבוע איתם לזמן שיתאים לשניכם, אחרת אל תתפלאו שהם לא ממש ישתפו אתכם פעולה בהתלהבות. כמובן שהכל במידה וזה אותנטי לכם. אך גם אם זה אותנטי, אנחנו לא רגילים לדבר במשפטים כאלו למול אנשים, אך פרוג׳קטורים צריכים את זה.
אם כוונתכם באמת להיות איתם, הכניסו במשפט מילים אישיות, שהם יוכלו לראות שאתם רוצים לעשות איתם משהו אישי.

במקום לשאול רק שאלה של כן ולא, נסו לפני השאלה קודם להבהיר להם מה אתם רוצים והפכו את זה לאישי. כמו: " בא לי לאכול משהו, רוצה לשבת איתי לצהריים?" או "אני אשמח לאכול איתך צהריים, מתאים לך?"

הבנתם? זה מאוד פשוט וגם כנה - הפכו את השאלה לאישית. זה יקרב אתכם אל אותם פרוג'קטורים שיקרים ללבכם, אשר מבקשים וגם רגישים לקבל יחס אישי ומדויק.

 אם אתם ג'נרטורים, הייתי ממליץ לכם לנסות להימנע משאלות של כן או לא למול פרוג׳קטורים, כמו שאתם רגילים לשאול אחרים, זה פשוט לא יעבוד עבורם וההתנהלות בינכם תהיה לא ברורה. אם אתם באמת רוצים להיות איתם, הזמינו אותם באופן אישי לזמן ספציפי ולדבר ספציפי שתעשו (אפילו אם זה רק לצפות בשקיעה ביחד מבלי לדבר), ואם הם לא יכולים או לא רוצים, זה כמובן לא אומר שלא הזמנתם כראוי, אולי פשוט לא מסתדר להם או לא מתאים. תסמכו על עצמכם שאם תהיה לכם שוב תגובה לאנרגיה שלהם, אתם תזמינו אותם בפעם אחרת.

כמובן שאין צורך להתחיל לחשוב יותר מדי על מה אתם צריכים להגיד או איך להתבטא מולם, אחרת אתם תתקעו בעצמכם, והם ירגישו שזה לא אותנטי. מטרת המאמר הזה, היא לתת לכם זווית ראייה שונה במקצת, על מנת שתוכלו להתחבר יותר לכנות עצמית שלכם למול פרוג'קטורים.

ואם אתם פרוג'קטורים וחדשים בניסוי ואתם רוצים לשמוע עוד, אתם מוזמנים לצפות בוידיאו הזה עבורכם שמעמיק באנרגיה של הפרוג'קטורים - 


בהצלחה 🙏🙂

- למידע על מפגשי קריאת המפה האישית שלכם בעיצוב האנושי לחצו כאן.

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים