br להיפתח מחדש: חשיבות הערוץ שמגדיר את הסמכות הפנימית בעיצוב האנושי -->

יום ראשון

חשיבות הערוץ שמגדיר את הסמכות הפנימית בעיצוב האנושי

* רמת הבנה בידע של העיצוב האנושי - מתקדם.

אחד הדברים החשובים שמתחילים להבין אחרי שנמצאים כמה שנים בניסוי של העיצוב האנושי, זה כמה חשוב להבין את הערוץ שמגדיר לנו את הסמכות הפנימית (או ערוצים), זאת החוויה שחוויתי עם עצמי ואני רואה הרבה אנשים שקולטים את זה אחרי זמן רב בניסוי ואני מרגיש צורך לכתוב על זה עבור מי שצריך להיזכר.

לא משנה כמה נבין ונחקור את המפה שלנו, כמה נבין את השערים של הקרוס שלנו, כמה נבין את אסטרטגיה שלנו, אפילו אם נכיר את הסמכות שלנו באופן כללי, העמקה בערוץ שמגדיר לנו את הסמכות הפנימית ממש נותנת לנו את התשובות העמוקות ביותר בשביל להתפתח בניסוי שלנו.

העיצוב האנושי מכיל המון ידע מרתק שמגיע דרך המפה האישית שלנו ומאוד קל למוח לחפש תשובות בהרבה מקומות. בשלב מסויים ההבנה שהסמכות הפנימית היא אחת הדרכים העמוקות והחשובות להתפתחות דרך הניסוי, נהיית מאוד ברורה, אך גם זה לא מספיק, כי ההבנה איך הסמכות עובדת באופן כללי, מתאימה להמון אנשים. 

סמכות רגשית ל 46% מהאנשים בעולם שנדרשים להמתין לבהירות וביטחון רגשי על מנת להבין במה נכון להם לבחור. סמכות סקראלית, 35 אחוז - מגיבים ברגע לתדר שמגיע אליהם דרך תנועה ופעולה. 11 אחוז עם סמכות ספלינית פועלים מתוך ראיה של מה בריא עבורם ונכון להם ברגע זה לפי האינטואיציה של הגוף שלהם, 1 אחוז עם סמכות לב - פועלים מתוך כוח הרצון שלהם ועל פי מה שהם רוצים ברגע. 3 אחוז סמכות של מרכז לב גבוה (ג'י) - עוקבים אחרי הכיוון הנכון שמשמח אותם ברגע.

אך כל ההסברים על הסמכויות, לא משנה כמה נעמיק בהם וכמה נשמע הרצאות עליהם, נוכל להבין אותם באופן אישי עבור עצמנו רק כאשר נלמד על הערוץ שמגדיר את הסמכות שלנו. 
חשוב להבין שהסיבה שהסמכות הפנימית קיימת מלכתחילה היא בגלל שיש ערוץ שמחובר למרכז הסמכות הפנימית, ולכן חשוב מאוד להבין את הערוץ הזה, או אם קיים יותר מערוץ אחד שמחובר למרכז הסמכות הפנימית, אז להבין את כולם.

סטיסטיקת הסמכויות בעיצוב האנושי

החשיבות של זה משנה את כל המהות של הבחירה שלנו דרך הסמכות, היא מראה לנו באיזו דרך אנחנו באמת עובדים עם הסמכות הפנימית שלנו. ההבנה של הערוץ דורשת העמקה גם לתוך השערים של הערוץ או הערוצים של הסמכות הפנימית ולפעמים גם לתוך הקווים של אותם שערים.

אני רואה הרבה אנשים בתוך הניסוי שמחפשים את עצמם בכל מיני מידעים שקיימים בעיצוב האנושי, אך לעולם לא הבינו לעומק את הערוץ של הסמכות שלהם. המידע בעיצוב האנושי אכן מרתק, אך ההבנה על הערוץ עם הסמכות הפנימית מאפשר להתמקד בדבר האמיתי שנוגע בכל רגע בחיינו.

אני נותן דגש מאוד עמוק לערוץ שמגדיר את הסמכות הפנימית בזמן מפגש אישי עם המפה, ומסביר על השערים שקיימים בערוץ, מכיוון שזה מה שעוזר בהמשך להבין ממש האם פעלנו בדרך שנכונה לנו דרך הסמכות הפנימית.

הסמכות הרגשית עוברת דרך התבוננות עמוקה שפועלת בצורה מסויימת כאשר ישנה בחירה שנדרשת לעשות, ההתבוננות הזאת היא דגימה של המציאות, לכל ערוץ ישנה דרך שונה לדגום את המציאות, לעבור דרך מחשבות ורגשות שבסופו של דבר עוזרים להגיע לבהירות שרואה את המציאות בדרך הכי עמוקה שיש. חשוב להבין איך הערוץ הזה פועל, מה השערים שלו אומרים בפונטציאל הגבוה שלהם, ולפי זה להתנסות בתוך הניסוי.

הסמכות הסקראלית, מוגדרת על ידי ערוץ שמגיב לתדרים של החיים בצורה כלשהי. כל שער בסקראל מגיב לתדרים בצורה שונה, ולכן לערוץ שמחובר למרכז הסקראל (שהוא הסמכות), יש תגובה ספציפית ששונה מערוץ אחר שמחובר לסקראל. כאשר מבינים זאת לעומק, מבינים ממש איך הדרך שבה התגובה לעולם פועלת דרך הסמכות, וכך יודעים לא להתבלבל עם ערוצים אחרים שנמצאים במפה שאולי במקרה נחשוב שהם הסמכות שלנו (לדוגמא, קורה הרבה בלבול בין ערוצים שמחוברים למרכז הלב לבין ערוצים שמחוברים לסקראל ואז עושים בחירות ממרכז הלב ולא מהסקראל כסמכות).

הסמכות הספלינית מוגדרת על ידי ערוץ שדרכו האדם מודע לדבר כלשהו בתוכו, וזאת מודעת מאוד ספציפית, ורק דרכה הוא יוכל לדעת כיצד לבחור בצורה שהכי בריאה לו. כל שער במרכז הספלין מצביע על מודעות מסויימת, וכשערוץ שלם יוצא ממרכז הספלין (כסמכות) ומתחבר למרכז אחר, הוא מביא איתו מודעות מאוד ספציפית לתדרים מסויימים שעוזרים להבין מהו הדבר הנכון לעשות באותו הרגע.

הסמכות של הלב מוגדרת על ידי ערוץ שמביא איתו כוח רצון מאוד ספציפי, ולכל שער במרכז הלב יש כוח רצון להגשמה מסוג שונה, ולכן חשוב להבין אותה דרך הערוץ והשערים שמגדירים את הערוץ.

הסמכות של הלב הגבוה (הג'י) מוגדרת על ידי ערוץ (או ערוצים) שמביא איתו איכות של אהבה ללא תנאי והכוונה בדרך מאוד ספציפית, וכאשר יודעים את הערוץ ומבינים לעומק את השערים, מבינים כיצד הדרך הזאת נעשית כך שאפשר ללמוד את ההבדל בין ערוצים אחרים (שמחוברים למרכזי הראש, במידה והם קיימים), לבין הערוץ שמגדיר את הסמכות ממרכז הלב הגבוה אל הגרון. כך אפשר לדעת מתי הבחירה נעשתה מתוך חיבור שמחה אמיתית שמחוברת.

את כל מה שדובר כאן לוקח זמן להבין וללמוד. זה חלק מהניסוי בתוך העיצוב האנושי. זאת הסיבה שהניסוי לוקח שנים. אם אתם בתוך הניסוי, אני מזמין אתכם לעצור את כל המרתון של הלמידה על עצמכם מכל מיני זוויות של הסתכלות על המפה שלכם, ולקחת תקופה ולהתבונן רק על הסמכות שלכם דרך הערוץ או הערוצים שמחוברים למרכז הסמכות שלכם. 

תלמדו את המהות העמוקה של הערוץ הזה, את השערים שמלווים בערוץ הזה. הלמידה הזאת יכולה לתת לכם תובנות מאוד עמוקות לגבי ההתנהלות שלכם בחיים, ואז ממליץ לכם להתנסות בזה לתקופה מבלי לחפש עוד מידע שיעזור לכם, מכיוון שאחרי זמן מסויים אתם תבינו שכל שאר המידע שקיים על המפה שלכם, הוא רק המשרת של הערוץ שמחבר לכם את הסמכות הפנימית. כך תדעו את מקומם בסדר הטבעי של מי שאתם, וכך החיבור שלכם לסמכות הפנימית שלכם יגדל בצורה משמעותית.

בהצלחה.


לפרטים נוספים על מפגש קריאה אישית של המפה שלכם לחצו כאן


להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים