br להיפתח מחדש: העיצוב האנושי - השערים בלא מודע (הגוף) לעומת השערים במודע (אישיות) -->

יום שלישי

העיצוב האנושי - השערים בלא מודע (הגוף) לעומת השערים במודע (אישיות)




הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא להבחין היכן השער נמצא. כאשר השער נמצא ברמה המודעת של המפה, הוא מתנהג בצורה שונה מהרמה הלא מודעת. הוא יוצר זרם של אינפורמציה שמגיע כל הזמן מהישות הכללית שאתה. כאשר אתה מדבר על הרמה המודעת, אתה לא יכול לתפוס אותה בצורה כללית רק כמודעת, אלא להבין שהאיכות האנרגטית של כל שער מודע הוא לתת לך כיוון שהוא מה שאתה מזהה את עצמך כמהות שלך. התדר שלך באותו שער זה המהות שאתה מזהה כמי שאתה, כאחד שהגיע לכאן לחוות התפתחות, כזה שיש לו מניע לחיות באושר בתוך החוויה הארצית.


השערים הלא מודעים אינם עובדים ככה. הם מופעלים מתוך הכוח האנרגטי של הדחיסות של המימד הפיזי. המימד הפיזי אינו יכול להשתוות למימד העצום שממנו באת לתוך הגוף הזה, ולכן כל מה שאת יכול לעשות זה לנסות להבין כיצד השערים בלא מודע שלך פועלים.

השערים של הלא מודע אינם באמת לא מודעים, הסיבה שקוראים להם כך, היא כי אתה לא מזהה אותם כעצמך, אך אין זה אומר שהם לא נחווים אצלך. כאשר אינך מזהים אותם כעצמך אתם למעשה לא נותנים להם תשומת לב ראויה. השערים בגוף שלך מביאים איתם כוח פיזי לסטות מהדרך של השערים המודעים, ואלו (המודעים) אינם יכולים לעשות דבר בנוגע לשערים הלא מודעים של הגוף, כי יש להם (ללא מודעים) כוח עצום בלהביא את הקרקוע של הגוף הזה למצב צבירה רוטט בכל רגע ורגע. זהו כוח עצום שבאמת אינך יכולים לשלוט בו.

השערים בהבנה שלנו כיום נראים שונה במקצת ממה שרא תיאר אותם. הם נראים לנו כמו מפתחות לקוד הגנטי שלך שגורמים לך להיות עצמך האמיתי ברגע שאתם מתייחסים לאיכות האנרגטית שלך בגוף שלך (השערים בלא מודע).

כל שער במפה שלך, בין אם הוא מודע או לא מודע מביא יכולת חדשה לשלוט בגוף שלך. השערים של הלא מודע אצלך שולטים בגוף מעבר ליכולת שלך, זה הכוח שלהם. הם שולטים במנגון הזה שנקרא גוף. אתם למעשה מבינים את זה לאט לאט, ולכן מתמסרים לגוף שלך כשאתם קולטים שיש לו איכות אנרגטית מיוחדת משלו.

השערים של המודע, הם מי שאתם תופסים את עצמך, ולכן יש לך דרכך חוויה של העצמי שלך. בין השערים המודעים ללא מודעים קיימת סינטזה מיוחדת. זוהי סינטזה אשר נעשית על ידי המגנט החד קוטבי שלך. הוא זה שלמעשה משאיר אותך בתוך הגוף שלך ומחבר בין התפיסה של הכוח של הגוף שלך לתפיסה שלך כנוסעים בתוך הגוף הזה. כאשר אתם לומדים לעבוד עם הגוף שלך, אתם מבינים שהאיכות האנרגטית שלך כמודעים בתוך הגוף ושל השערים המודעים בתוכך, מתחילה להתעצם.

הסיבה שהשערים המודעים קיימים בתוך הגוף, היא בגלל הגוף. כאשר אינך בתוך גוף, אין לך מפה של דייזיין כזה. כל המפה קיימת בגלל שיש לך גוף, והגוף הזה כאן בשביל שאתם תוכלו להשתמש בו ליצירה בעולם הפיזי. אתם נתונים תחת חסות הגוף. זאת הסיבה שהשערים של הגוף הרבה יותר חזקים מאשר השערים של התודעה שלך שמיוצגים בתוך הגוף.

האמת העמוקה יותר היא שלעולם לא תוכלו לממש את השערים של המודע שלך כל עוד לא תכבדו את השערים של הלא מודע שלך. זהו חלק ממערך היסודות שבתוך המציאות הפיזית שלך. השערים של המודע בנויים בתוך הגוף שלך, אך זה שהם מודעים וזה שאתם מזהים את עצמך דרכך, זה לא אומר שאתם תמיד יכולים להשתמש בהם. השערים של המודע כפופים למעשה לשערים של הגוף.

מצד שני לשערים של הגוף אין יכולת לתמרן ולהתגמש יותר מדי. הם קבועים, הם מביאים איתם דרך מאוד ברורה לכיצד הגוף שלך בנוי וכיצד הוא מבין את עצמו ואת העולם.

השערים המודעים שלך יכולים לתמרן, אתם יכולים לעצור אותם, לשלוט בהם, להביא להם יותר מודעות. זאת חוויה שונה אחד מהשני. דרך המודעות שלך אתם מסתגלים למציאות הפיזית, ודבר זה מאפשר לך להכיר את כלי הרכב שאליו נכנסתם לכאן. זאת חוויה מעצימה ברגע שאתם מגלים כיצד כלי הרכב שלך עובד ומשתמשים בו לתועלתך, כי רק אז השערים המודעים שבתוך הגוף יכולים באמת לצאת לפונטציאל העמוק שלהם. ואז כשזה קורה אתם מתחילים להתמסר לגוף ולאפשר למי שאתם מזהים את עצמך להיות נוכח ולהביא אותו כמשרת של הגוף. זה אומר שבסופו של דבר אתם כאן כדי להתמסר לגוף שלך ולהיות עבורו כמשרת. בחוויה הזאת יש הנאה עצומה כי ישנה התמסרות ואהבה בכל רגע ורגע.

ברגע שהשערים הלא מודעים מתנהלים בחופשיות ללא הפרעה מהשערים המודעים, אז הגוף יודע כיצד להתנהל בתוך העולם שלך ויודע כיצד להביא את האיכויות של השערים המודעים כמי שאתם. זה הפרדוקס וזה היופי של המציאות שלך בתוך הגוף הפיזי.


השערים שלך אינם יכולים להיות באמת מנוצלים עד תומם אם אינך מחוברים לגוף בצורה נכונה. האנרגיה של הגוף שלך כאן בשביל שתוכלו להשתמש באיכות של השערים שלך כמי שאתם ולגלות את עצמך. ולכן קודם כל עליך ללמוד את השערים של הגוף שלך וכיצד הם יכולים להתממש בצורה בריאה בתוכך. זאת אומנם דרך ארוכה, אך היא גם הכי קצרה למימוש השערים המודעים שלך. מכיוון שהשערים המודעים הם הזיהוי שלך כעצמך, אין איתם בעיה, הם אינם באמת הבעיה ברגע שאתם מבינים כיצד הגוף שלך פועל, כי אז מי שאתם מזהים דרכו את עצמך מבין את הדרך שבה הגוף שלך עובד וכיצד נכון לתת לו לפעול בדרכו הטבעית.


השער הנכון ללמוד הוא קודם כל השער שהשמש בגוף שלך נמצאת. זה השער שאליו עליך להתמסר כי הוא הכי עובד על הגוף שלך ועליו אין לך שליטה. כמה שתנסו, אתם לא תצליחו לשבור באמת את האיכות האנרגטית של הגוף, כי בסופו של דבר אם תנסו תמיד תסבלו. ולכן הקבלה העמוקה היא ללמוד על הגוף שלך דרך השער של השמש והשער של כדור הארץ בלא מודע.

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים