br להיפתח מחדש: תרפיית יקומים מקבילים -->

יום שני

תרפיית יקומים מקבילים


תרפיית יקומים מקבילים, היא שיטת טיפול חדשנית, מקורית, אך עם זאת עתיקה. אם חוויתם טראומה שברצונכם לשחרר, או שיש לכם קושי ומתח בחיים שאתם רוצים לפתור, המפגש יוכל לתת לכם תובנות והבנות רבות לגבי הבעיה שלכם ואולי לקחת אתכם לתוך הפיתרון והשחרור. בתוך מפגש טיפולי אתם תיכנסו דרך הדרכה איטית ליקום מקביל שלכם, שבו משהו אחר ושונה קורה במציאות שלכם. החוויה הפנימית של מציאות מקבילה, תיקח אתכם לתוך עצמכם, ותעזור לכם "לרכוש" חזרה אנרגיות תקועות של המציאות הזאת.

את השיטה קיבלתי אחרי שביקשתי לקבל מידע על יקומים מקבילים, ולהפתעתי קיבלתי שיטת טיפול עוצמתית.

מה זה אומר יקומים מקבילים?

הכוונה ביקומים מקבילים הוא שקיים יקום מקביל ליקום שלנו, שבו קורה משהו קצת שונה או שונה מאוד ממה שקורה פה ביקום זה שאתם מכירים. כלומר יכול להיות שביקום אחר אתם בדיוק אותו הדבר, אך ללא הפחד הכי גדול שלכם, אך אולי עם פחדים שונים. ביקום אחר אתם נשואים לאדם אחר לחלוטין, אך עם אותה עבודה ואולי אפילו באותו בית. או שביקום אחר לעולם לא קרתה לכם הטראומה שקרתה לכם בגיל 5. ויש אינספור יקומים מקבילים. כך שהאפשרויות הן בלתי נגמרות.

כיצד הידע הגיע והתפתח?
הטיפול התקבל מתוך הוראות הפעלה עמוקות שנמצאות בי, כאשר ביקשתי לקבל ידע על הנושא "יקומים מקבילים". קיבלתי את ההוראות מתוכי. כשהחלטתי להתיישב ולבקש לקבל מידע על הנושא, הגיע אליי מדריך שלא הכרתי והוא נתן לי את ההנחיות לשיטה.

כשקיבלתי את המידע, הייתי מופתע (אך גם לא) ממה שקיבלתי. אלא ממה מכך  שהבנתי שזאת שיטה שעובדת בצורה פשוטה אך עוצמתית. ביום יום אנחנו מתחברים למציאויות מקבילות, בכל רגע ורגע, ואנחנו יכולים להיות מודעים לכך. זה קורה במיוחד כאשר אנחנו רוצים שמצבים מסוימים בחיים יהיו שונים ממה שקורה במציאות, באותו זמן המיינד שלנו מתחבר ליקום אחר ומשקיף מה קורה במציאות המקבילה שלנו שם. מה שאומר שאנחנו תמיד מחוברים עם יקומים אחרים.

להפוך את הידע לפרקטי
מה שקורה בזמן טארומה הוא שחלק מהתודעה שלנו נתקע ביקום אחר, בזמן שהמודעות הנוכחית שלנו נמצאת ביקום הזה. קרה לכם פעם שמישהו כמעט נכנס בכם עם הרכב בזמן שנסעתם ופתאום עבר לכם תסריט שלם מה היה יכול לקרות, ראיתם את עצמכם מתים, או פצועים קשות? זה קרה בגלל ששהתודעה שלכם עברה ליקום מקביל שבו זה כן קרה לכם. גיליתי שיש אנשים שמתחברים בקלות ליקומים המקבילים שלהם ויש כאלו שפחות, ויש את אלו שעושים זאת יותר בזמן שינה.

ישנם עוד הרבה מצבים דומים בחיי היום יום. ישנם גם מצבים הפוכים, בהם קורה משהו שלילי במציאות זו ואתם מתחברים למציאות המקבילה שבה דבר זה אינו קורה,או מתרחש הדבר החיובי. לדוגמא אם במציאות זו בן/בת הזוג שלכם נפרדו מכם וקשה לכם לקבל שזה קורה. באותו זמן אתם נתקעים בעולם המקביל ששם המציאות כביכול חיובית (שבן הזוג עדיין אתכם) ואינכם מקבלים ומבינים למה קורה לכם מה שקורה כעת, ולכן אתם סובלים.

מה שקורה כשאנחנו תקועים ביקום מקביל, הוא שאנחנו לא נוכחים ברגע זה, בהווה, אלא במקום אחר בדמיון שלנו. כאשר הדמיון עובד בצורה לא מודעת, אנחנו לא חיים ברגע, ונזרקים לתוך עולם מקביל אחר. (העולם המקביל לא חייב תמיד להיות בכדור הארץ :-). )

מה קורה בטיפול?
בטיפול עצמו, המטפל לוקח את המטופל ליקום מקביל שלו, ושם הוא חווה את כל הסיפור בצורה אחרת. יכול להיות ששם ההורים שלכם מתנהגים לגמרי אחרת אליכם, או שיש לכם תפקיד אחר ממה שיש לכם במציאות הזאת.
על ידי החיבור ליקום המקביל, אתם משחררים את הסיפור שלכם שתקוע שם, ומתחברים חזרה אל המציאות הזאת, ומבינים למה החיים שלכם הם כמו שהם כעת, ומכאן מגיעות הרבה תשובות ופתרונות למציאות הזאת.

בתוך הטיפולים לפעמים אנשים נכנסים ליקום מקביל שאינו קשור למציאות הזאת, ודרך החוויה הם מבינים את חייהם כיום במציאות זאת. הטיפול משפיע ברובד עמוק, ולרוב האנשים הוא מחלחל בתקופה של עד חודש מזמן הטיפול.

המדריך הסביר לי שהשיטה הזאת יכולה לצאת חזרה לעולם, ומכיוון שטיפלתי בה בעבר והסכמתי להוציא אותה לאור שוב, היא יכולה לחזור לאנשים. הוא הסביר לי שהשיטה הזאת הרבה יותר טובה ועוצמתית בטיפול שלה מטיפול בגילגולים ומאפשרת נוכחות רבה יותר ושלווה עמוקה בעקבות הטיפול.

אז הסכמתי להתחיל להוציא את הטיפול ופשוט לקחתי דף ועט והתחלתי לכתוב ללא הפסקה על פי מה שקיבלתי מתוכי. הטקסט היה מחולק למבוא, ועוד דרכי טיפול שונים בזמן הסשן.
אחרי שהתנסיתי בעצמי וגיליתי את העוצמה של הטיפול.


רוצים ללמוד את השיטה?
אם אתם מרגישים קריאה פנימית ללמוד עוד על תפיסה זו של טיפול ביקומים מקבילים ורוצים ללמוד לעבוד איתה ולעבור עם עצמכם חווית ריפוי, אתם מוזמנים להצטרף לקורס מטפלים בשיטה. אנא שלחו לי מייל.
בקורס תלמדו צעד אחר צעד בשיטת טיפול זו בדרך שבה קיבלתי אותה ומתוך הניסיון שלי בטיפול עם השיטה.

חזרה לדף מפגשים אישיים

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים