br להיפתח מחדש: התפתחות התודעה במערכות יחסים -->

יום ראשון

התפתחות התודעה במערכות יחסים


ככל שההתפתחות הפנימית שלי גדלה למקום אותנטי, אוהב ומעצים בתוכי, ככה אני מבין מהי משמעותה של התפתחות התודעה. שמתי לב שלחשיבה של רוב האנשים יש נטייה להשליך שאנחנו נישאר תמיד כמו שאנחנו. אז אני בא לומר לכם - זהו.. שלא.


התודעה מתפתחת דרך הגוף הפיזי בכך שהיא אוהבת יותר ויותר את היקום הפיזי והיא כל הזמן תמשיך להתפתח. מה זה אומר? שאהבה שלנו גדלה, הצרכים הרגשיים מתמעטים, אנחנו חיים יותר ברגע, אוהבים יותר ללא תנאים, חשים חופש יותר ויותר בכל מקום ובכל סיטואציה, נהיים אותנטים יותר, משילים לחלוטין את הפחד מלאבד, אין פחדי הישרדות יותר, וחיים ביצירתיות ובעוצמה בכל רגע… ועוד ועוד…
האבולוציה האמיתית היא של התודעה, לא רק של הגוף, וזה נתון חשוב שיש לזכור בכל סיטואציה: במערכות יחסים, בהשקעות כלכליות של חברות (שמשקיעות בצרכים רגשיים של אנשים), ובהשקפה הכללית על התפתחות העולם, שאלו נושאים רחבים בפני עצמם.

הדגש שאני הכי רואה הוא במערכות יחסים. למשל, אנחנו חושבים שאם התחלנו קשר עם מישהו שזקוק לנו וצריך אותנו רגשית, שהוא ישאר ככה כל הזמן. בסופו של דבר התפתחות התודעה שלו תוביל אותו לא להיות ׳צריך׳ אותנו באופן רגשי. אנחנו נפרש זאת בהתחלה כאילו הוא נסגר, כאילו הוא פחדן, אך למעשה כשאנחנו נתלים בהתנהגות של מישהו כלפינו ולפתע היא משתנה, אנחנו אלו שמפחדים לאבד.

התפתחות התודעה מעידה שאנחנו נהיים יותר ויותר אותנטיים עם עצמנו ולכן מחליטים החלטות שנראות מהצד כאילו מסכנות את ההישרדות שלנו (הרגשית והפיסית), אך למעשה הן מחוברות יותר ללב ולחיים עצמם מאשר למוות.

מערכת יחסים אינטימית היא הדרך הטובה ביותר לגלות חוסר אמת בהתנהגות האותנטית שלנו. לכן ככל שאנחנו עובדים על עצמנו ומוכנים להתפתח, ככה אנחנו נתחיל להשיל את האמת השקרית שלנו ונוכל לתת להתפתחות שלנו לצמוח. אך אם אנחנו בפוקוס כל הזמן על החוסר אותנטיות של הבן/בת זוג שלנו, אנחנו מפספסים את הצמיחה שלנו ולכן מאיטים אותה.

זכרו בכל רגע את הנתון החשוב הזה של התפתחות התודעה, קחו סיכון לגדול ולצמוח מעבר למוכר, כי החיים הם מעבר למוכר, ואנחנו מתחברים לחיים דרך הגוף, כי הוא זה שהכי מחובר לחיים. לכן כל מחשבה או אמונה שמתנגדר לטבע של הגוף שלכם, לא באמת משרתת אתכם, רק מעכבת את זרימת החיים.


להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים