br להיפתח מחדש: חוק אוניברסלי 5 - חוק המיוחדות והשיוויון -->

יום חמישי

חוק אוניברסלי 5 - חוק המיוחדות והשיוויון

חוק אוניברסלי זה אומר בפשטות שכל ישות אינדבידואלית אנרגטית או פיזית ביקום הזה שווה בערך שלה לכל ישות אינדבידואלית אחרת. אין יצור שהוא מתחת או מעל יצור אחר. מבחינת היקום, העץ ואני בעלי אותו ערך.

לי יש תפקיד שונה מהעץ, כי התודעה שנמצאת בגוף שלי בעלת בחירה חופשית גדולה יותר, היא באה להתנסות בהרבה יותר אפשרויות מאשר העץ, בגלל זה באתי לכאן כבן אדם (ראו חוק בחירה חופשית), אך זה לא עושה את המהות של העץ לפחות טובה ממני, כי לעץ יש התפתחות מיוחדת בדרך שלו ואני יכול ללמוד המון מהעץ.



המיוחדות אומרת שכל יצור חי או אדם הוא מיוחד ואין אף אחד שדומה לנו בדיוק אותו הדבר. כולנו שונים מאוד בדרך שבה האנרגיה שלנו עובדת בגוף ובדרך שבה האישיות שלנו מתנהלת. דרך ראיית המיוחדות של כל אדם אנחנו מתחילים להבין ולכבד את האחר כמו שהוא, ואז הסבל שאנחנו גורמים לעצמנו (ולאחר) בלנסות שהוא יהיה מיוחד כמונו, מתחיל להיעלם.

ההבדל בין כל היצורים החיים הוא באיכות התודעה, אך לא בעליונות או נחיתות שלה. לכל תודעה יש תפקיד חשוב בפאזל של היקום ובלעדיה משהו חשוב יחסר. זאת הסיבה שכולנו שווים, אך מה שגורם להמון אנשים בעולמנו לחשוב שהם מעל אדם, חיה או מעל כל ייצור חי אחר, זאת האמונה שהמיוחדות שלהם יותר מיוחדת מהמיוחדות של האחר, אך הבעיה היא לא רק בזה, אלא בכך שאנשים אלו מאמינים שהאחר צריך להיות בעלי אותה מיוחדות כמוהם.

כאשר אדם מבולבל חושב שהוא עליון מאדם, ילד, תינוק, חיה אחרת, זה קורה בגלל שהוא עצמו אינו מסוגל להתחבר למיוחדות שלו באמת דרך הגוף, הוא מחובר לרעיון מסוים של מיוחדות אך לא למיוחדות האמיתית שלו, ולכן הוא צריך שיקוף מהאחר שיהיה דומה לו כדי שיעזור לו להתחבר לעצמו, ואם הוא לא מצליח לשנות את המיוחדות של האחר שתתאים אליו, אז הוא מזלזל ואף מוכן להרוג על מנת שהמיוחדות שלו תהיה השלטת היחידה (ראה ערך 'היטלר' ועוד כמה אנשי צבא לאורך ההיסטוריה).

כמובן שתמיד נמצא אחרים שדומים לנו, אך ברגע שנתחיל לראות את המיוחדות של כל אדם בעולמנו, רק אז נוכל לראות את האחדות. אפשר גם לומר אחרת: שברגע שנראה את המיוחדות המלאה של עצמנו, אז נראה את האחדות כי נבין כיצד הכל אחד מתוך שוני ומגוון עצום של אנשים ותודעות.

זה מדהים שכולנו מיוחדים ושונים זה מזה, אין צורך לשנות אף אדם. באנו לכאן בשביל להתפתח, וכל אחד נמצא במסלול שונה בהתפתחות התודעה שלו, ומציאת המיוחדות שלנו לעזור לאנשים אחרים למצוא את המיוחדות שלהם. לא באנו לכאן על מנת להיות דומים, הבריאה רוצה לחוות את עצמה באין סוף דרכים דרכנו.

הכי חזק רואים את זה בזוגיות, כאשר בני הזוג מחפשים את המיוחדות של עצמם באחר, וכשבן/בת הזוג לא מוצאים זאת, הם מתוסכלים ומאשימים את עצמם ואת בן/בת הזוג. זה חלק מהמשחק של חוק המראה שעוזר לנו להתחבר למיוחדות שלנו.
כאשר מתחילים לראות את המיוחדות של האחר זה בלתי אפשרי לשפוט אותו על מי שהוא, מכיוון שאנחנו יודעים שהוא כאן כי הוא עושה את דרכו המיוחדת שלו.

למעשה ככל שאנחנו מתחברים יותר למיוחדות שלנו כך אנחנו רואים יותר את המיוחדות של האחר ומקבלים אותו כשווה אלינו ואז לומדים לכבד אותה, זה אחד הסודות הכי חשובים במערכות יחסים.

אין אדם, תינוק, ילד, חיה או כל יצור חי שאי אפשר ללמוד מהם. רק כאשר אנחנו רואים את המיוחדות של האחר אנחנו מבינים כמה אפשר ללמוד ממנו אם רוצים, ואז אנחנו מבינים שאנחנו שווים, אך ברגע שאנחנו חושבים שאי אפשר ללמוד, היקום מבין שאנחנו לא רוצים להתפתח (חוק תמיכת התפתחות יקומי), וכך אנחנו מאבדים את החיבור למיוחדות שלנו.

לסיכום:
1. התמקדו במיוחדות שלכם.
2. ראו כיצד אדם אחר הוא מיוחד ושונה מאוד מכם.
3. אם אתם מנסים לשנות אדם אחר שיתאים למיוחדות שלכם, עצרו והתחברו למיוחדות שלכם שוב על ידי השאלה: מה המיוחדות שלי?
4. כבדו את המיוחדות והבחירות שלכם, וכך תוכלו לכבד את המיוחדות והבחירות של האחר.
5. דרך ראיית המיוחדות אתם תגלו שוב את חוק האחדות- כולנו תודעות מיוחדות שבאו להתפתח.


להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים