br להיפתח מחדש: העיצוב האנושי - מפגש אימון לנושא הטראומה בחייכם -->

יום רביעי

העיצוב האנושי - מפגש אימון לנושא הטראומה בחייכם

מפגש זה מתאים גם למי שלעולם לא קיבל קריאת מפה בעיצוב האנושי.

מהי קריאת מפה על נושא הטראומה שלך?

נושא הטראומה של כל אחד מאיתנו תמיד מפורש על ידנו בהתאם לסיטואציה. אדם יכול לעבור סיטואציה שנראית לאחרים הכי בנאלית או שטחית, אבל עבור אותו אדם הסיטואציה נחווית כטראומה קשה, שאולי רק בידעבד אחרי הרבה שנים, יבין שזאת היתה חוויה טראומתית.
או ששני אנשים יכולים לעבור את אותה חוויה, אך שניהם יפרשו אותה בצורה שונה בהתאם לנושא הטראומה שלהם.

מפגש זה הוא מפגש שנועד ללוות אותך עם הדברים המאתגרים שקורים בחייך, ולאפשר לך לתת הכרה לחלקים האלו בתוכך. לאט לאט נגלה דרך שיחה, את המקומות הרגישים בכך שיכולים להוות טריגרים טראומתיים (קטנים או גדולים), ואשתמש בידע של העיצוב האנושי כדי לעזור לדייק את מה שעברת או מה שעלול להתפרש אצלך, ולהפוך אותו ללימוד שלך, להתנסות חדשה שתיצור ריפוי בחייך.

במפגש אסביר לך כיצד לפתח מודעות לרגעים שבהם הטראומה עלולה לקרות, כיצד אפשר לעבוד איתה על פי המפה שלכם, ומה באת ללמוד דרכה, כי לכל טראומה יש מאסטריות, שאותה אנחנו יכולים לפתח ולהפוך אותה לחיוב למען עצמנו ולמען אחרים.

קריאה זו יכולה לנוע בין מפגש אחד ליותר, תלוי בקצב התקדמות של המפגשים. כמות המפגשים תלויה בך, לפי יכולתך ורצונך.


עוד על המפגש:
בזמן השיחה שלנו נתבונן דרך המפה ודרך השיתוף שלך כיצד הטראומה מתבטאת בך וכיצד היא נחוות אצלך  כלפי העולם ועם עצמך. אדבר על השילוב שלה למול האיכות של הילד או הילדה הפנימיים שלך שמיוצגת במפה, ולמול הדרך שבה ראית את הוריך.

המודעות לטראומה מאפשרת להתחבר למקום הזה בתוכך ולגלות חמלה כלפי עצמך וכלפי הנושא שהכי מכאיב לך בחיים וכיצד זה מתבטא ממך, כך שלמעשה תהיה לך אפשרות לתקשר זאת עם אחרים ולהסביר את החוויה הרגשית שלך.

לשם הבהרה: זהו רק מפגש ליווי, עזרה בדיוק החיבור לעצמך, והבאה של תובנות עמוקות שיכול להניע עבודה פנימית עמוקה אצלך. זהו אינו מפגש טיפולי לטיפול בטראומה הנוכחית שלך. זהו מפגש שפותח מודעות ומדייק אותך ועוזר לך לקבל ראייה על האפשרויות שיש לך על מנת שתהיה לך אפשרות לעזור לעצמך ולדעת על מה להתבונן בחייך וכיצד לתקשר אותן.

במפגש אני לא אגיד לך ״צריך לעשות ככה או ככה״, אני אולי כן אומר: ״אם תעשה את זה ואת זה, ישנה אפשרות שזה וזה יקרה לך.״. כלומר אני פותח לך אפשרויות מתוך נושא הטראומה שלך. עצם המודעות לכך והשיחה על כך, כבר עוזרת לשחרר חלקים שיכולים לפתוח דרך לעבודה מעמיקה יותר עם עצמך ואולי עם מטפל מקצועי בטראומה.


פרטים נוספים על קריאת מפה בנושא טראומה

זמן הקריאה: שעה וחצי.
מיקום: זום.
עלות: 450 ש״ח.

הקריאה מוקלטת בוידיאו ותישלח אליכם בקישור להורדה.


להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים