br להיפתח מחדש: העיצוב האנושי - איך מרכז רגשי פתוח ומוגדר באמת פועלים? -->

יום ראשון

העיצוב האנושי - איך מרכז רגשי פתוח ומוגדר באמת פועלים?


* רמת הבנה בידע של העיצוב האנושי - בינוני.
על מנת להסביר את המרכז הרגשי בצורה מעמיקה, בואו ואקח אתכם בדמיון ליקום מקביל ששם הדיזיין מוכר כמו אסטרולוגיה, באותו יקום גיליתי כמה ירחונים של עיתון “דיזיין לנוער”, ומצאתי התכתבות ממש מרתקת על המרכז הרגשי הפתוח שבא לי לשתף אתכם, הנה הטקסט - 

*****
"דיזיין לנוער שלום, גיליתי לי שיש לי מרכז רגשי פתוח ושאני לא רגשית ואין לי רגשות משלי, ובתכלס אני מתחרפנת ממערבולות רגשיות ואז פתאום יש רגעים שאני לא יודעת בכלל מה אני מרגישה ואם יש לי רגשות משלי. מה עליי לעשות? תודה מראש.

- שלום יקרה, את חוששת ממשהו? אל דאגה, יש לך רגשות משלך, כשאת מרגישה אותם הם בתוך הגוף שלך ולכן הם לא של אף אחד אחר, כי את זאת שמרגישה אותם בתוכך, שמת לב?

אם תחקרי היטב את הרגשות שלך, סביר שתגלי שזה בלתי אפשרי להרגיש את מה שהאחר מרגיש באמת בתוכו, זה גם הוכח מדעית, את רק משליכה את הרגש שלך על האחר, ועם זאת יכול לקרות שלפעמים את תחושי רגשות דומים לאחר, אולי נסביר לך בהמשך מדוע.

- דיזיין לנוער שלום, אתה צודק אני מרגישה אותם, אבל למה אני מרגישה רגשות כאלו יותר כשאני ליד אנשים אחרים וכשאני לא לידם הכל יותר רגוע? זה לא אומר שאני מרגישה את הרגשות שלהם ושהם משפיעים עליי? קשה לי להיות ליד אנשים מסויימים, אני לא יודעת מה לעשות, ללכת? לברוח? להישאר? אשמח לעזרתך, תודה.

- שוב שלום יקרה. נכון, אם את מתרחקת מאנשים מסויימים לפעמים תגלי שפתאום הרגשות נעלמים, אך זה לא אומר שהם לא היו שלך בזמן שאת לידם. במידה וקשה לך להיות לידם, יש לך 2 אפשרויות, את יכולה לשהות שם אם את רוצה להבין למה את מרגישה כמו שאת מרגישה או פשוט ללכת משם, לדעת לעזוב כשאת צריכה להתאוורר כשקשה לך רגשית. מקווה שזה עוזר.

- דיזיין לנוער שלום, אני אני מבינה מצד אחד מה אתה אומר אבל אני מבולבלת, אני רוצה להשתחרר מתחושת הכאב והכובד האלו ליד אותם אנשים, קשה לי להתעמת מולם בגלל התחושה הזאת, זה מפחיד אותי ואת האמת אני סובלת כשזה המצב. אשמח להבין למה אני מרגישה את מה שאני מרגישה לידם וכשאני לבדי הכל בסדר, ואיך אפשר להקל על זה כשאני לידם ורק רוצה לברוח? תודה שוב על עזרתך.

- "שלום יקרה. הבה נפרט. הסיבה שאת חווה רגשות כבדים ודחוסים לפעמים ליד אנשים מסויימים היא שמרכז מקלעת השמש של אחד מהם כנראה נמצא בחווית מודעות דחוסה באותו הרגע והוא מעביר אליך את מצב המודעות לחווית המציאות שהוא חווה בגל שלו.

הגל של מקלעת השמש הוא גל של מודעות לחוויה הפיזית. זה גל שנע בין חוויה ברזולוציה מאוד גבוהה ודחוסה שבה החוויה של המציאות נראית מאוד כבדה ומלאת פרטים - נקרא לזה הגל הנמוך, לבין החלק בגל שבו הרזולוציה פשוטה יותר ופחות דחוסה, היא מאווררת יותר מהגל הנמוך ויש בה פחות פרטים, נקרא לזה הגל הגבוה. לאדם שמרכז מקלעת השמש מוגדר לוקח ימים ואולי הרבה יותר לעבור בין הגל הגבוה לגל הנמוך וחזרה.

אך הגלים האלו לא מעידים על כך שאותו אדם בהכרח יחוש סבל ורגשות כואבים כשהוא בגל הנמוך. הסבל נגרם כאשר ישנה התנגדות לחווית המציאות, אפשר לקרוא לזה ויכוח מול המציאות. כל התנגדות למציאות מתבטאת בשני אופנים - במחשבה שמתווכחת מול המציאות וברגש שלילי בגוף שמלווה למחשבה הזאת.

כאשר אותו אדם עם מקלעת השמש נמצא בחוויה החזקה של המציאות (הגל הנמוך), הוא קולט יותר פרטים וחווה את המציאות יותר חזק מאשר בגל הגבוה, לכן יש סיכוי גדול יותר שבגל הנמוך תהיה לו יותר התנגדות למציאות, כי הוא קולט אותה יותר חזק, זאת הסיבה שהוא ירגיש הרבה יותר רגשות שליליים ויסבול, אך במידה ואדם זה יודע לעשות עבודת מודעות עם עצמו ולומד להכיר במציאות ולאהוב אותה יותר, הוא פשוט ירגיש אהבה ולא סבל. לכן הרגשות השליליים שיופיעו בו תלויים ברמת המודעות שלו למציאות ובכמה הוא לומד לאהוב את מה שקיים מולו.

אותו הדבר גם את. בגלל שמרכז מקלעת השמש שלך פתוח, כשאת נמצאת ליד אדם שנמצא בגל הנמוך של מרכז מקלעת השמש, את חווה לידו את החוויה של הגל הנמוך, שזאת המודעות למציאות ברזולוציה גבוהה, שהיא חוויה דחוסה יותר ומלאת פרטים ברמת הגוף, ולכן יש סיכוי שבאותו הרגע את תחווי התנגדות חזקה למציאות במידה וקשה לך עם מה שאת חווה ולכן תחושי רגשות כואבים.

אולם גם כאן, במידה ואת אוהבת את כל מה שאת חווה במציאות, לא יופיעו לך רגשות קשים אלא פשוט תרגישי אהבה. זאת הסיבה שהרגשות שאת חווה הן לא של האדם שלידך, אלא שלך.

יכול להיות מקרה של אדם שנמצא לידך עם סמכות רגשית בגל נמוך ודחוס, ויסבול ממש ממש כי הוא מתווכח עם המציאות, וכשאת תהיי לידו לא תחווי שום סבל או רגשות כואבים מהסיבה שאת אוהבת את כל המציאות הדחוסה שאת חווה לידו, ולכן את פשוט תהיי באהבה ולא תרגישי שום כאב רגשי כשאת ליד הגל הנמוך שלו. זאת הסיבה שהסבל שלך לא קשור לאנשים אחרים, הרגשות שלך לא קשורים לאנשים אחרים, אלא קשורים לויכוח שלך מול המציאות. חשוב שתביני את ההבדל על מנת שתוכלי לקחת אחריות על הויכוח שלך למול המציאות לאט לאט בחייך.

- דיזיין לנוער שלום, תודה על התשובה המפורטת זה עזר לי מאוד להבין. אז אתה בעצם אומר שכאשר אני מתווכחת עם המציאות אני סובלת והרגשות השליליים הן תחושת הסבל שאני מרגישה, והן יכולות להופיע כי אני נמצאת ליד אדם עם סמכות רגשית ומושפעת מהמודעות שלו לחווית המציאות בגל שהוא נמצא בו?

- שלום יקרה, כן. כשאותו אדם מופיע בתוך ההילה שלך, לא היתה לך הכנה לחוות את המציאות בהדרגה כמוהו, לא היתה לך אפשרות להתרגל לאנרגיה הדחוסה במשך ימים דרך גל קבוע, מכיוון שמרכז הסולאר פלקסוס שלך פתוח.

לכן אם את לבדך בבית ופתאום את פוגשת אותו בגל הנמוך, את חווה את הגל הנמוך לידו בבת אחת בדחיסות ובהפתעה, דבר שיכול להעלות לך התנגדויות חזקות למציאות ויציף בך המון מחשבות ואמונות לא מודעות בתוכך וזה יתבטא ברגשות שליליים שלא תביני מהיכן הם מגיעים פתאום.

זאת הסיבה שבמקרים מסויימים את עלולה לפחד להתעמת מול אותו אנשים במידה וקיים תהליך רגשי שאת צריכה לעבור מולם. כמו שציינו כבר, במקרה כזה כל מה שעליך לעשות זה לבדוק עם הסמכות שלך אם נכון לך להישאר שם או ללכת, ולהיות רגישה עם עצמך אם נכון לך להישאר במרחב שם.

- תודה דיזיין לנוער, אני מתחילה להבין יותר עכשיו. רק שאלה אחרונה ונסיים, אז זה אומר שאם אני לבדי בהילה שלי אז לא ארגיש סבל או רגשות כי לא אהיה מושפעת ממרכז רגשי של אדם אחר?
- שלום יקרה, במידה ואת לבדך מספיק זמן שזה אומר לפחות 24 שעות בלי אף אחד שקרוב להילה שלך, המודעות הדחוסה למציאות מתאזנת ולאט לאט את תחווי את המציאות פחות חזקה ודחוסה, ולכן באופן טבעי את פחות תתווכחי עם המציאות ויהיו לך פחות רגשות שליליים, אך זה לא אומר שהויכוח שלך מול המציאות לא נמצא בתוכך ומחכה להופיע.

זאת הסיבה שאחרי שאת הרבה זמן לבדך עם מרכז מקלעת השמש פתוח, את מתגעגעת לחוויה, לריגושים, להתנסויות, לחיבור רגשי, לאינטימיות, מגע, לחום, כי זה מה שאנשים עם מרכז מקלעת שמש מוגדר מעניקים לך דרך הגלים שלהם,

זה היתרון של היותך פתוחה במרכז הזה וזאת הסיבה שאת כאן - בשביל ללמוד כיצד להיות מאסטרית בעולם הרגשות שלך עם מרכז רגשי פתוח, ואת עושה זאת דרך הבדיקה בכל פעם מחדש - מה גרם לך לסבל וכאב רגשי בתוכך? מה רצית שישתנה במציאות? מה את צריכה שאת לא מקבלת? ולבדוק את האמונות שלך ובמקביל להעמיק ברגש שלך ולהכיר אותו מכל כיוון ולגלות כיצד להתמסר אליו מבלי לפחד ממנו.

ככל שתלמדי לאהוב את מה שיש ולהתחבר לסמכות שלך, כך תוכלי לשהות יותר במחיצתם של האנשים הרגשיים והדחוסים ביותר, גם אם הם סובלים ממש ומתווכחים עם המציאות!

ושוב - זה לא אומר שאת חייבת להיות ליד אנשים כשזה לא נעים לך. אם עמוס לך מדי, את יכולה לעזוב, זה בסדר, אל תעמידי פנים שאת מעבר להתפתחות שלך. לאט לאט תפתחי את המודעות למחשבות ולרגשות שלך ותהיי מאסטרית. אז יהיה לך חופש להיות עם כל אחד כאשר הסמכות שלך תאשר לך. שיהיה בהצלחה.

*הערת דיזיין לנוער: מערכת העיתון איננה מהווה תחליף לסמכות פנימית אלא משמשת כסמכות חיצונית בלבד. הקוראים היקרים מוזמנים ומתבקשים לחקור בעצמם את המידע ולבדוק אם הוא אמיתי עבורם מתוך נסיונם האישי והסמכות הפנימית שלהם." 😉 

הנה וידיאו מעמיק שהכנתי אשר מסביר את מרכז מקלעת השמש לעומק -


להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים