br להיפתח מחדש: תרפיית יקומים מקבילים - סיפורים של משתתפים ומטופלים -->

יום שני

תרפיית יקומים מקבילים - סיפורים של משתתפים ומטופלים

הנה כמה סיפורים שקרו לאנשים שעברו איתי תהליך דרך תרפיית יקומים מקבילים. הסיפורים הם אמיתיים לגמרי ומפתיעים בכוח העצום שמתרחש דרך תרפיית יקומים מקבילים:


כל מה שהיא רצתה זה שקט
היא הגיעה אליי עם קושי בחייה והמון תסכול, רצון מצד אחד לעשות מה שהיא באמת אוהבת בחיים, לצד אתגר מול הבת שלה שהיא כל הזמן דואגת לה, וגם צורך עמוק בחיבור לעצמה ולחוש נאהבת וכל זה גרם לה לחוסר רצון לחיות.

כשמישהו מגיע אליי עם קושי, הדבר העיקרי שאני עושה זה בעיקר להתחבר לצורך העמוק ביותר שהוא מבקש, ומשם להבין ביחד איתו אילו איכויות הוא מבקש לחוות בחייו.
אחרי שיחה ארוכה הגענו לכך שבסופו של דבר האיכות שהיא מבקשת לחייה זה שקט. היא ממש רצתה לחוות שקט בתוכה בתקופה זו, כי היא כל הזמן דאגה בעיקר.

אז בחרתי לקחת אותה למסע דרך תרפיית יקומים מקבילים. התחלנו בכמה מעברים ליקומים מקבילים שעזרו לייצר יציבות אצלה, ולבסוף ביקשנו ביחד להתחבר ליקום מקביל שבו המקבילה שלה חווה שקט עמוק.

כאשר היא נכנסה ליקום המקביל הזה בתודעה שלה, היא ראתה את עצמה בסצינה שבה היא צפה במים, חווה שקט מדהים. רק היא לבד עם עצמה והכל מושלם.

דרך התהליך של הטיפול ביקומים מקבילים, התחברנו לאיכות הזאת של השקט והשלווה מהמקבילה שלה לתוך הגוף שלה כאן ביקום הזה והיא החלה לחוות את השקט העמוק הזה.

סיימנו את הטיפול, היא יצאה מחוייכת. יום למחרת הופתעתי לקבל ממנה את ההודעה הזאת:

"צהריים טובים, ליאב, אני רוצה לשתף אותך במשהו...
אני יושבת בעבודה ליד המעבדה שאני עובדת בה, שבימים האחרונים יש שם כל היום ברעש בלתי נסבל. איך שהגעתי היום לעבודה בא אליי המנהל שלי והציע לי לעבור למקום שקט, כי הוא רואה שהרעש מפריע לי.
לא כ"כ רציתי לשנות מקום והוא ממש התעקש ולקח וחיבר את המחשב... וסידר הכל!!!
עברתי למקום שוואו השקט כ"כ שקט ונעים. אני מצליחה לעבוד הרבה יותר מהר והרבה יותר קל ומצליחה לנשום. ובמהלך היום באו אליי עוד 2 מנהלים ואמרו לי שהם מבינים שאני ישבתי במקום רועש וכשהם לא יהיו במשרדים שלהם אני מורשית לעבוד מהחדר שלהם. מדהים ומרגש גם יחד 🙂"

_________


חיבור מחדש למשפחה אחרי שנים של ניתוק
אחד הסיפורים המדהימים שקרו בסופ"ש מהלך הקורס של הטיפול ביקומים מקבילים, היה של משתתפת שחוותה שינוי בחייה שלא חשבה שיקרה לה תוך כדי הקורס,

ביום הראשון עבדתי עם המשתתפים על חיבור לאיכויות ולצרכים העמוקים שהם מבקשים שיתממשו בחייהם. המשתתפת גילתה שהיא מבקשת להתחבר בחייה לאיכויות של אחדות ושייכות, להיות חלק מ…

במהלך היומיים הראשונים היא עבדה עם האיכויות האלו דרך תרפיית יקומים מקבילים. היא ביקשה להיכנס ליקום מקביל ששם היא חיה לגמרי את האיכויות האלו של 'אחדות ושייכות' ולהיות חלק ממשהו,

וכאשר היא עברה ליקום המקביל הזה בתודעה שלה, היא ראתה את עצמה חיה בתוך קהילה ששם היא מממשת בצורה מלאה את האיכויות האלו דרך חיי הקהילה, ובתוך התהליך היא התחברה למקבילה שלה שם, התאחדה איתה ולבסוף דרך ההנחייה של הטיפול היא ייבאה את האיכויות האלו ליקום הנוכחי. יום למחרת בקורס היא משתפת עם כולם בסיפור שלה שהיה לה קשה לעצור אותו:

"אני ובן זוגי הלכנו אתמול ליום הולדת של אבא שלי בערב אחרי הקורס, ובחודשים האחרונים היתה לי תחושה חזקה של חוסר שייכות למשפחה. ואז התחילו הנאומים ליום הולדת שלו ופתאום כשזה הגיע אליי והייתי צריכה לדבר, קלטתי שאני ממש ממש מרגישה חלק מ…

פעם ראשונה בחיים שלי שהרגשתי בצורה כזאת שיש לי "גב" בעולם הזה ושאני חלק ממשפחה! בחיים לא הרגשתי את התחושה הזאת בגלגול הזה!

נאמתי מול המשפחה ואמרתי להם שעם כל מה שהיה ביננו, אני רואה ומזהה את כל הטוב לב שלהם ואת כל הלבבות של כל מי שיושב פה, אמא שלי בכתה וגם אבא שלי. זה היה ממש חזק! ורק עכשיו חיברתי את הקשר לזה שעבדתי על האיכות של 'שייכות' אתמול."

המשתתפים ואני בקורס, היינו בהלם מהסיפור ומהמהירות שהאיכויות שהיא ייבאה מיקום מקביל הופיעו בחייה.


______

שחרור מחרדת טיפול שיניים
היא הגיעה אליי עם חרדה עמוקה ממש מרופא שיניים, שלא לדבר על שיננית. היא עוד רגע בת 50, מספרת לי: “אני לא מסוגלת שנכנסים לי לפה, במיוחד לא עם נוזלים, אני קופאת, לא נושמת, הופכת למשותקת, פיזית ומנטלית, זאת תחושה איומה!

יש לי הכל בחיים, יש לי כסף, אנשים אהובים, הכל טוב לי, זאת החרדה היחידה שיש לי, אני ממש רוצה לפתור אותה ואני לא יודעת איך.
למדתי מלא קורסים וסדנאות של התפתחות אישית, עברתי טיפולים, הבנתי גלגולים שלי ולמה אני פוחדת, נגעתי בטראומות ושום דבר לא עזר לזה”.

בזמן שאני בהקשבה לכל מה שהיא שפכה החוצה, שאלתי אותה בשלב מסויים: “את פוחדת שיפגעו בך?” “לא אין לי פחד מכאב” ענתה לי, “זה הרגע הזה שמישהו נכנס לי לפה עם מכשירים"
ניסיתי ביחד איתה לנחש מה הצורך העמוק שלה שיושב מתחת לחרדה הזאת. ככל שהיא דיברה הגענו למסקנה שלמעשה היא פוחדת לתת למישהו אחר אחריות על גופה, כי היא חוששת לתת אמון באנשים שיעשו לה טוב.

ומכאן הגענו דיי מהר להבנה שהצורך העמוק שלה שלה הוא צורך באמון, בהתמסרות וקבלה לאנשים אחרים. היא הסכימה איתי לגמרי.
בחרתי לעבוד איתה דרך תרפיית ביקומים מקבילים שפיתחתי מהמידע שקיבלתי בתקשור והנחיתי אותה לעבור ליקום מקביל שבו היא חיה לגמרי באמון ובהתמסרות וקבלה לאנשים אחרים.

לקח לה רגע אך אז כשהיא עברה ליקום המקביל היא ראתה את עצמה ביקום הזה כהומלסית, חיה ברחוב בהתמסרות לגמרי לקבלה ועזרה מאנשים אחרים, שם זה חלק טבעי ממנה.

היא חוותה את המקבילה שלה עם שלווה, תחושה של אושר וקלילות. (תמיד מדהימה אותי החוכמה של התודעה לאיזה יקום מקביל לשלוח אנשים).

הנחיתי אותה להתחבר עוד יותר למקבילה שלה ולבסוף ליצור כוונה לייבא את האיכויות האלו מהמקבילה שלה לתוך הגוף שלה כאן ולהתאחד איתה דרך ההוראות הספציפיות של התרפייה.

היא עשתה זאת כמה פעמים וממש תיארה שהיא חשה את האיכויות האלו של קבלה, התמסרות, שלווה ואושר, נכנסות לגוף שלה. זה היה מרגש להרגיש את כל האנרגיה שלה שונה.

ובזמן שהיא עדיין עם עיניים עצומות, היא מספרת לי שהיא חווה את כל כדור הארץ כמו יד עצומה שמלטפת את ראשה כאילו היא הילדה האישית של כולם, והיא בכתה הרבה מתחושת ההתמסרות והקבלה הזאת שלא חוותה המון זמן.

שבוע אחרי היא כותבת לי בהודעה את זה:

“ערב טוב ליאב יקר. רוצה לשתף אותך שאתמול הייתי בטיפול שיננית ופעם ראשונה בהיסטוריה שלי נעשה טיפול רק במכשירים חשמליים עם מים ונוזלים נוספים, ולא ידני כפי שבעבר עשו לי, הטיפול נמשך כמעט שעה ללא הפסקה וברצף!
המצב בו הייתי היה התמסרות מוחלטת באמון מלא שלי בשיננית. היה מדהים, יצאתי מחוזקת ומלאת עוצמה! כלל לא מובן מאליו. וזה מיד אחרי שעשינו את הטיפול אתה ואני שבוע שעבר.
אני מלאת הודיה אינסופית לך, ליקום, לעצמי ולכל התמיכה והעזרה האלוהית!”

הייתי המום מהשיתוף. “וואו!! איזו בשורה מדהימה!” עניתי לה.

“ממש כך” היא ענתה חזרה “וואו זו המילה המתאימה, כולי התפעמות”.

_______

הרצון הלא מבוטא לתת את המתנות שלה בחיים
היא הגיעה אליי עם קושי לא פשוט שחי בתוכה וזה הצורך הלא ממומש שלה להעביר הלאה את כל המתנות שיש לה לעולם. “אני כבר בת 60”, היא אמרה לי, "אני המון שנים לומדת תהליכים של מודעות, צברתי כל כך הרבה ידע על ריפוי עצמי שיכול להועיל לכל כך הרבה אנשים, ידע שהתנסיתי בו על בשרי ב 30 שנים האחרונות ואני ממש רוצה להשפיע ולתת את מה שיש לי לעולם אך זה לא קורה”.

היא בכתה והיתה עם הרבה כאב רגשי שישב בתוכה, כאב שקשור לעבר שלה, ליכולות שהיא יודעת שיש לה שלא התבטאו.

הייתי איתה בהקשבה לפחות חצי שעה, הבהרנו ודייקנו את הצרכים שהיא מבקשת עבור עצמה, עד שאמרתי לה שאני מרגיש שאני רוצה לעשות איתה את התרפיית יקומים מקבילים, על מנת להתחבר לאיכויות האלו שהיא רוצה שיתממשו דרכה, הרגשתי שהכלי הזה ממש יעזור לה.

בסשן הראשון, הנחיתי אותה ללכת ליקום מקביל שבו היא יותר נוכחת בגוף שלה. היה לה דיי קל לעבור ליקום מקביל ולראות את עצמה שם בנוכחות גדולה יותר.

ואז הסברתי לה איך לייבא את האיכויות האלו מהיקום המקביל לתוך הגוף שלה כאן, וכשהיא עשתה את זה מיד היא השתדרגה והרגישה נוכחת יותר, כבר חיוך קטן עלה על שפתיה, אך ידעתי שזה לא מספיק, הרגשתי שיש משהו עמוק יותר.

דיברנו עוד קצת והבנו ביחד כמה שהצורך העמוק שלה זה להגשים את עצמה ולהביא משהו חדש ומיוחד משלה לעולם.

אז הנחתי אותה להיכנס שוב למדיטציה ואז לעבור ליקום מקביל אחר, אך הפעם משהו שונה, ביקשתי ממנה שתעבור ליקום מקביל ששם היא מנכיחה לגמרי את הידע שלה בעולם ומוציאה את כל מה שיש לה לתת.

ברגע שאמרתי לה את המילים האלו, היא התפרצה בבכי עמוק, בכי של כאב, כעס, תסכול ומרירות כאחד. “אני רואה חור שחור” היא אומרת לי אחרי כמה דקות תוך כדי בכי.
במשך רבע שעה היא התייפכה ולקח לה זמן להשתחרר מזה. הייתי איתה בהקשבה, הבנתי בתוכי שהיא הצליחה לשנייה קטנה אחת לראות את היקום המקביל הזה, אך לא יכלה להכיל את התדר שלו, דבר שקורה לפעמים במעבר ליקום מקביל.

נתתי לה להישאר עם הכאב שלה ואז אחרי שחלף הקושי והיא התיידדה עם החור השחור בתוכה. שאלתי אותה “את רוצה לנסות שוב?”

היא אמר “כן”, והנחיתי אותה שוב להיכנס ליקום מקביל שבו שם היא לגמרי חיה במקום שהיא מנכיחה את הידע שלה בעולם.

לקח לה קצת זמן להתחבר ליקום המקביל הזה, אך לבסוף היא הצליחה. כשהיא הגיעה לשם שאלתי אותה מה היא רואה ביקום המקביל הזה,

היא אמרה שהיא יושבת, מול קהל, אך לא מדברת, שותקת ומכונסת בעצמה. “אילו איכויות יש לך שם?” שאלתי אותה.

“שקט, שלווה, ביטחון, חיבור” היא ענתה, ואז הוסיפה “לא חוויתי את האיכויות האלו שנים, אולי 20 שנה, שכחתי איך זה לחוות את זה”, היא התרגשה מאוד.

זה היה ממש מעניין לראות איך התודעה שלה הובילה אותה ליקום מקביל עם סצינה מאוד ספציפית שבו היא רק שותקת ודווקא לא מרצה או מדברת מול כולם, למעשה זה אפילו יותר מפחיד לשתוק מול קהל מאשר לדבר מולו.

אחרי שהנחיתי אותה לדבר עם העצמי המקבילה שלה והיא התחברה אליה יותר ויותר, היא התחילה להרגיש איך החיבור הזה מוביל אותה להעצמה אישית כאן. ואז אמרתי לה “כשאת מוכנה אפשר להתחיל לייבא את האיכויות האלו לכאן”.

ביקשתי ממנה שתבקש אישור מהמקבילה שלה לייבא את האיכויות האלו, היא קיבלה, ואז הנחיתי אותה שוב איך להעביר את האיכויות האלו לגוף שלה. לאט לאט היא חוותה יותר ויותר את האיכויות האלו חיים בה, עוברים לתוך הגוף שלה.

הרגשתי את האנרגיה שלה מתמלאת, וממצב של כאב היא עברה למצב של חיוך גדול שהתחיל להיווצר על פניה, היא (וגם אני) הרגשנו איך קפצנו ליקום חדש ברגע שהיא ייבאה את האנרגיה שלה, היא נראתה לפתע חיונית, בטוחה בעצמה.

בשלב מסויים ווידאתי איתה שהיקום המקביל שהיא ראתה נעלם (זה סימן שהיא השתדרגה והתודעה שלה כאן קפצה ליקום מקביל חדש).

היא יצאה מהסשן עם כל כך הרבה אנרגיה חיובית, שגרמו לה לראות את החיים אחרת. הזכרתי לה שהיא יכולה לעשות את זה עוד כמה פעמים שתרצה, ושברגע שהאיכויות האלו חיות בה עכשיו, היקום עוטף אותן בחומר, דרך סיטואציות, אנשים, פעולות, כי הוא לא יכול להשאיר את האיכויות האלו לבדן בתוכה.

אחרי שבוע וחצי היא אמרה לי כמה שהסשן הזה עשה לה שינוי ממש חיובי והיא עדיין מעכלת את האיכויות האלו שחיות בה.

______

תרפיית יקומים מקבילים הוא טיפול שאפשר להשתמש בו לעצמנו או להיעזר בו בקליניקה כמטפלים. הלימודים של השיטה מחולקים ל 3 שלבים.

לכל הפרטים על הקורס הקרוב של תרפיית יקומים מקבילים לחצו כאן כדי לקרוא.

שיהיו ימים נפלאים!
ליאב

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים