br להיפתח מחדש: המשאלה האולטימטיבית והאמונה הגדולה ביותר בתולדות האנושות -->

יום שלישי

המשאלה האולטימטיבית והאמונה הגדולה ביותר בתולדות האנושות

אם היה מופיע מולי ג׳יני ואומר לי שהוא יגשים לי איזו משאלה שאבקש (חוץ מלבקש עוד
משאלות)

הייתי רוצה רק דבר אחד: שאני אוהב כל דבר שקיים במציאות (כל דבר ללא יוצא מן הכלל). אין בקשה טובה יותר מזה, כי לא משנה מה יקרה לי אני אחווה אהבה כלפיו.


כל דבר אחר שהייתי מבקש, גם אם זה עושר כספי, אהבת חיי, אפילו אושר ושמחה, בסופו של דבר היה מגיע רגע שאני לא אוהב משהו במציאות ואז אני אתווכח עם המציאות ואסבול.



לכן הבקשה האולטימטיבית לחיים מאושרים היא: לאהוב כל דבר שקיים במציאות, תמיד.

לאהוב כל דבר שקיים במציאות, זה לאהוב גם את עצמי, כי אני חלק מהמציאות הזאת, זה אומר לאהוב את הגוף שלי, את המחשבות שלי וכל סיטואציה שקיימת. אז לא משנה מה אני חווה, אם אני אוהב את מה שקיים במציאות הכל בסדר כמו שהוא.

והנה פתאום כשאני מדמיין את זה, החשיבה שלי מציפה בי (ואולי גם בכם) את אחת האמונות הגדולות ביותר שהיא יכולה לאחוז בה,
זאת האמונה הכי גדולה בתולדות האנושות,

האמונה שהחשיבה שלי מספרת לי היא: שאם אוהב כל דבר שקיים במציאות, אז אני לא ארצה לשפר שום דבר ואז הכל יקרוס וישרור כאוס וחוסר איזון ובעקבותיו אני לא אשרוד ובסוף אמות.

גם אתם חשבתם ככה לרגע?
האמונה הזאת כמובן רוצה לעזור לי לשרוד. אך יש בה פרדוקס. היא אומרת לי שאני לא יכול לאהוב את מה שקיים במציאות אם אני רוצה לשרוד. במילים אחרות בשביל שמשהו ישתפר אני צריך למעשה להתנגד למה שקיים במציאות, שזה אומר בעצם - לסבול.

כשחושבים על זה לעומק, לאמונה הזאת אין שום בסיס אמיתי, כי מה שהאמונה הזאת בעצם מנסה להראות לי זה שאם אני אוהֲב כל דבר שקיים במציאות, אני אסבול :-)

אז איך בדיוק אם אוהב את כל מה שקיים במציאות אני אסבול? קצת לא הגיוני משהו פה, הרי סבל קיים רק כשמתווכחים עם המציאות, לא כשאוהבים אותו כמו שהוא.

הרצון שלנו לשפר את עצמנו או את האחר מגיע מהאמונה הזאת, ורוב האנושות מוּנעת מהחשיבה שאומרת שכדי להתפתח ולגדול צריך לסבול.

כשאני רוצה לשפר את עצמי, לשנות את עצמי, לשנות את האחר ואת העולם, אני למעשה מתווכח עם המציאות, כי אני חושב שאני או הם לא מושלמים. אז אני מאמין לאמונה הזאת שחושבת שאם לא אשנה משהו, אני לא אשרוד.

אך למעשה ההפך הוא הנכון, אם אוהב את המציאות כמו שהיא, היצירתיות שתפרח דרך האהבה שלי לדברים היא זאת שתשנה הכל באמת, רק אז באמת אוכל לשרוד.

איך אפשר לשרוד כשחיים בפחד כל הזמן? כשרוצים לשנות את עצמנו ואת האחר?

האם הייתם מוכנים לבקש לאהוב את כל מה שקיים במציאות לכל חייכם? מה שאומר שלא הייתם מתווכחים לעולם עם המציאות, לא משנה מה יקרה בחייכם?

אתם יכולים לבקש זאת עכשיו. דרשו זאת מהבריאה! אני דורש/ת לאהוב את כל מה שקיים במציאות שלי ללא יוצא מן הכלל, לכל ימי חיי, לא משנה מה הנסיבות ומה התוצאות. וכך קורה!

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים