br להיפתח מחדש: האמת שלנו -->

יום שבת

האמת שלנו

אני מאמין שאנחנו כבני אדם יכולים להיות בפונטציאל המלא שלנו, רק כאשר אנחנו יודעים ומכירים במודע את האמת שלנו, העניין הוא שאת האמת שלנו אף אחד לא יכול לדעת, רק אנחנו. זהו הסוד האמיתי והגדול ביותר אי פעם.

במשך שנים ניסיתי לגלות את האמת שלי דרך מורים רוחניים, מתקשרים ומטפלים. תמיד מצאתי שהם מגלים לי רק חלק קטן מהאמת שלי אבל אף פעם לא את כולה, וגם אם הם גילו לי אמת גדולה, תמיד הגיע הרגע שהאמת שלי השתנתה ואז נהפכתי להיות תלוי בהם ובאמת שלהם. 

בשלב כלשהו גיליתי שרק כשאגלה את האמת שלי בכל רגע ורגע, אהיה באמת משוחרר מסבל, אחווה אושר ואוהב ללא תנאי. אז יצאתי למסע מדהים שבו במקום לחפש תשובות אצל אחרים התחלתי למצוא אותם בעצמי. דרך שאלות. זה הדבר הכי קשה לחשיבה שלנו לעשות, אחרי שנים של הרגל בלמצוא תשובות של אנשים אחרים.

הפסקנו לשאול את עצמנו, הפסקנו לחפש תשובות מבפנים, התרגלנו לזה, כל התעשייה תומכת בנוחות הזאת שהיא הכי הנוחות הגדולה מכולן - הנוחות של הדעת לחפש את האמת שלנו דרך אחרים. דרך הטלויזיה אנחנו מחפשים שיקופים לעצמנו שיתנו לנו תשובות, כל מערכת הפרסום מתבססת על התשוקה העמוקה ביותר של האדם למצוא תשובות לעצמו מבחוץ,  אך החופש והאהבה האמיתיים נמצאים רק כאשר אנחנו יודעים את האמת ש ל נ ו ולא של אחרים.

כדי לגלות את האמת שלנו, עלינו להתחבר למאסטריות הפנימית שלנו וזה קורה רק כשאנחנו מפסיקים לראות אחרים כמאסטרים שלנו, ורואים אותם כמאסטרים של עצמם. אז אנחנו מגלים שכולם מאסטרים של עצמם. בכולנו יש את כל התשובות, כל האמת, כל הזמן!
כשאני פוגש מישהו, אני בעיקר שואל אותו שאלות, כדי שהחשיבה שלו תתרגל לשאול את עצמה שאלות ולענות עליהן. לפתע הוא מגלה את עצמו. אז נוצר שקט שמקיים איכות של אהבה.


להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים