br להיפתח מחדש: ״באג קריאת מחשבות״ -->

יום ראשון

״באג קריאת מחשבות״


הגעתי למסקנה שרוב האנשים חושבים שהם קוראי מחשבות.

שמתם לב שכל מה שאתם אומרים או עושים, אנשים תמיד ישמעו או יפרשו זאת קצת אחרת?

הם יסיקו שאתם מרגישים או חושבים ככה או ככה, כאילו הם קוראים את המחשבות שלכם, אבל לא באמת.

זה מדהים איך המוח שלנו חושב שהוא יודע מה האחר חושב ואז משלים את החסר. זה כמו באג בתוכנה של המוח. אנחנו כל כך לא מקשיבים מילולית למה שאנשים אומרים ומכניסים את עצמנו לפחדים וסרטים לגביהם בגלל הפירושים שלנו.

אחד התרגילים שאני אוהב לתת במפגשים אישיים בשביל לגלות ״באג קריאת מחשבות״, זה הכלי ״וזה אומר ש…״. ככה אתם מוצאים את הבאג בתוכנה שלכם.

אם לדוגמא מישהו אומר לכם: ״אני לא יכול לפגוש אתכם היום.״ תשלימו בראש את המשפט ״וזה אומר ש…״ ואולי ייצא לכם משהו כמו ״שהוא לא רוצה להיות איתי, שאני לא מספיק טוב..״ וכו׳ וכו׳…

אלו הבאגים במערכת שלנו, הפירושים והמסקנות שאנחנו מסיקים, שלפי נסיון של 10 שנים בהתבוננות בבאגים שלי, אף אחד מהם לא אמיתי באמת, רק אני השלכתי את זה.

בנוסף גיליתי שתמיד, אבל תמיד יש לי רווח בלהשליך פירושים אלו על האחר. אם תגלו מהו הרווח שלכם, תוכלו לגדול בתודעה שלכם ולפתח בהירות מנטלית ונפשית.

בני האדם יתחילו באמת לקרוא מחשבות רק כאשר לא יהיה לנו אינטרס לקרוא מחשבות, כי אז אין פחד ואין אגו שמנסה להסיק מסקנות לגבי מה שהאחר אמר או עשה.

המציאות שאנחנו חיים בה היא הרבה יותר ברורה ופשוטה מהפירושים שאנחנו נותנים לה. רק הקשיבו טוב לדבר שאתם שומעים (או קוראים), וכל פירוש של ״וזה אומר ש…״ שימו בצד ובדקו את הרווח של הפירושים שלכם,

ואם זה ממש מטריד אתכם, פשוט תשאלו את אותו אדם האם קראתם נכון את המחשבות שלו. מבטיח לכם חיים קלים ללא חרדות.

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים