br להיפתח מחדש: חוק אוניברסלי 4 - חוק הבחירה החופשית -->

יום שני

חוק אוניברסלי 4 - חוק הבחירה החופשית

לפני שהגענו לכדור הארץ הבריאה אמרה לנו: ״חברים יקרים, אהובים ואהובות!! יש לי מסלול חדש ומיוחד להציע לכם, מסלול ששווה לקחת, לא תמצאו מסלול
כזה בשום בריאה אחרת, זאת תוכנית עם שידרוג רציני (בתודעה), זהו המסלול הכי חוויתי שאי פעם תשתתפו בו.
תלמדו בו שיעורים של בחירה חופשית שלא תמצאו באף מקום. תהיה לכם בחירה חופשית הכי מצומצמת שיש ביקום לעומת מה שאתם מכירים כעת.
לא יהיה עוד מצב כמו עכשיו שבו אתם חושבים על משהו והוא מופיע, או מצב שאתם חושבים על מקום ביקום ואתם מופיעים שם. תהיה לכם אשליה שאתם יכולים למות, ולראשונה תחוו איך דברים שמסביבכם נהרסים ומתכלים.
אם תבחרו תוכנית זו תצטרכו להתנהל עם גוף פיזי כבד ותצטרכו ללמוד לכבד אותו על מנת שתוכלו לבחור את הדבר הנכון לכם בתוך עולם זה.
המשימה שלכם, אם תבחרו לקחת אותה, היא להגיע למצב חוויה של בחירה חופשית כמו שאתם חווים עכשיו. ככל שתתפתחו דרך הפילטרים של הגוף שתבחרו לכם, כך הבחירה החופשית שלכם תגדל ותיזכרו מאיין באתם, עד אשר הבחירה החופשית שלכם תרגיש כמו שאתם חווים כאן שזוהי תחושה של חופש ואושר. זהו האתגר.
המתנה מבחירת מסלול זה תעניק לכם שידרוג בתודעה שטרם ידעתם והתרחבות של אהבה שטרם הכרתם. אה כן! שכחתי להוסיף שיש אפשרות יציאה מהתוכנית מתי שתרצו וגם תוכלו לחזור חזרה למסלול הזה ולהמשיך מאותה נקודת התפתחות ככל שתחפצו. אז יקרים ויקרות! מי רוצה להצטרף?״

אני אני אני!!! :) :)



אז כולנו כבר כאן :)  ולחלק גדול מאיתנו קשה עם הבחירה החופשית המצומצמת שיש לנו, אבל היא עדיין קיימת. כי אין תודעה ביקום שאין לה בחירה חופשית. הגענו לכדור הארץ על מנת להתפתח. העולם הפיזי הדחוס שבו אנחנו חיים, לא מאפשר לנו בחירות מרובות כמו במימדים לא פיזיים שקיימים בשאר היקום. למשל בחלום, שהוא מימד לא פיזי, יש לנו אפשרות בחירה חופשית רבה יותר (בעיקר אם אנחנו מודעים בזמן החלום). לפני שהגענו לכדור הארץ ידענו שאנחנו הולכים להצטמצם בבחירות שלנו. זה היה הדיל שעשינו.

הסוד שאנחנו צריכים לדעת הוא פשוט: ככל שהתודעה מפותחת יותר, כך חווית הבחירה החופשית גבוהה יותר. כלומר ככל שאתם מתרחבים בתודעה שלכם ואתם יותר באהבה, כך אתם יותר מודעים לכך שיש לכם בחירה אינסופית. אז הדמיון שלכם נפתח ואתם יכולים לראות שכל דבר אפשרי. זהו חופש אמיתי. ככל שהדמיון והחשיבה רחבים יותר כך גם חווית האהבה רחבה יותר.

בחירה חופשית היא למעשה מילים נרדפות למילה חופש. כאשר אתם משילים מעצמכם אמונות ומחשבות שלא משרתות אתכם, כך באותו היחס אתם תרגישו שהבחירה החופשית שלכם גדלה, וכך תחושו יותר חופש בחייכם, גם אם אתם עסוקים כל היום.

חוק הבחירה החופשית מצביע על מהותה של התודעה. לא רק של בני האדם, אלא של כל ייצור חי ושל כל ישות פיזית או אנרגטית, בין אם היא בכדור הארץ, בכוכב אחר, או במימד אחר.
התודעה קיימת בשביל להתפתח ולולא ההתפתחות שלנו, היקום היה מפוזר ולא מאורגן, כך שלא היה אפשר ליצור דברים, ואז לא היו כוכבים ולא היו חיים, ומכך משתמע שלא היתה משמעות ליקום.

לכן הבריאה נוצרה מלכתחילה על מנת להתפתח וליצור תודעות יותר ויותר מפותחות בצורה מאורגנת ומסודרת (ביולוגית או אנרגטית), על מנת שהיא תוכל להרחיב את עצמה וללמוד דרך התפתחות זו (קראו חוק אוניברסלי 2 - ״חוק תמיכת התפתחות יקומי״).

כאשר התודעה מרחיבה את עצמה, באופן אוטומטי היא מקיימת בתוכה את חוק הבחירה החופשית המאפשרת גדילה והתפתחות דרך בחירות ולמידה מטעויות. על ידי בחירות, אנחנו מתפתחים וגדלים וכך התודעה מתרחבת להיות יותר ויותר יעילה עבור הכלל ועבור האחדות. ללא בחירה חופשית התודעה לא יכולה להתפתח, שתיהן קיימות כאחד.

כאשר אנחנו בחוויית חופש מוחלט, אנחנו יכולים לראות שהכל אפשרי ושיש לנו אפשרויות בחירה רבות כל כך, שהחיבור לחוויה זו היא חוויית האושר עצמה. אז הדמיון פתוח כל כך שכל אנרגיה יצירתית יכולה להופיע, ובאופן טבעי הגוף שלנו מגיב ובוחר את הבחירה הנכונה שהכי מתאימה לאותו הרגע.

נתראה בחוק אוניברסלי הבא - חוק המיוחדות והשיוויון.

עד אז אם ישנה אפשרות תמיד בחרו באהבה.

״להיפתח מחדש״
מפגשי לימוד להתפתחות התודעה
www.liavyanni.co.il

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים