br להיפתח מחדש: חוק אוניברסלי 3 - חוק האחדות -->

יום ראשון

חוק אוניברסלי 3 - חוק האחדות

חוק האחדות אומר שכל מה שקיים ביקום הפיזי והלא פיזי הוא אחד. אנחנו אחד עם החיות, עם הצמחים, עם הירח והכוכבים והתולעים, וגם עם הכוכב הכי רחוק שקיים ועם כל ישויות הבריאה. אנחנו מקושרים אנרגטית עם כל דבר, זאת הרשת הקוסמית, היא מחזיקה אותנו ביחד וכולנו משפיעים אחד על השני. כל פעולה שלנו משפיעה על כל דבר ביקום, וכולם משפיעים עלינו. ככל שהתודעה שלנו מתפתחת, ההשפעה שלנו על האחדות גדלה.

לפני שהגענו לכדור הארץ החלטנו שאנחנו באים לשיעור הכי קשה ביקום לחוויית האחדות בגוף פיזי. העולם הפיזי הדחוס שבו אנחנו נמצאים דורש לעבור שכבות של דחיסות כואבות שנוצרות בעקבות פחדי הישרדות של הגוף הפיזי שלנו.
ככל שאנחנו גדלים רוחנית, כך אנחנו מתמלאים יותר באהבה והבחירות שלנו נעשות יותר מדוייקות ונכונות כלפי עצמנו וכלפי הכלל, ואז אותה אחדות מתחילה להיפתח בפנינו ואנחנו רואים אותה יותר ויותר.



חוק האחדות מצביע על כך שאנחנו לעולם לא לבד, ולעולם לא נהיה, רק האמונה שאנחנו נפרדים יוצרת אשליה זו, ועל מנת להתגבר על אמונה זו, עלינו לשחרר קודם תפיסות ואמונות מטעות אחרות שתומכות באמונה זו.

ככל שאנחנו מתפתחים בתודעה אנחנו מבינים שאהבה היא הכוח היחיד שעוזר לנו לשרוד, וכל אמונה מפרידה רק גורמת לנו להיכחד לאט לאט, מכיוון שכל אמונה שמונעת מאיתנו לראות את האחדות, חושבת שיש מישהו אחר מבחוץ שרוצה לפגוע בנו, ולכן החשיבה תוקפת אותו עוד לפני שהוא תקף אותנו, וכך אנחנו מתחילים במלחמה עוד לפני שבאמת התחילה.

כשמבינים חוק זה לעומק, מתחילים להבין שכל בחירה שלנו נעשית עבור ההתפתחות של הכלל ולא רק שלנו. יש לנו בחירה האם לנתק את עצמנו מהאחדות השלמה או להיות מודעים אליה. אי אפשר לא להיות אחד עם האחדות, אנחנו כבר מחוברים איתה, אפשר רק לא להיות מודעים אליה.

ככל שאנחנו יותר אוהבים, כך אנחנו יותר רואים את האחדות בהכל. ככל שאנחנו יותר מצומצמים בחשיבה שלנו, כך האחדות מתרחקת מאיתנו, זאת המשוואה הפשוטה. אז אנחנו מתחילים להבין שאנחנו חלק מבריאה כוללת ושאנחנו לא בודדים משאר היקום. על מנת להבין את חוק האחדות נדרשת חוויה ישירה, זאת חוויה של אהבה, שבסופה ישנה גם הבנה.

למעשה חוק זה הוא החוק האוניברסלי הראשון, אבל בגלל שהוא היה קרוב אליי כל כך דילגתי עליו וכתבתי את ״חוק המראה״ כחוק הראשון.


את חוק האחדות החשיבה שלנו לא רוצה להכיר מכיוון שהיא תלויה בנפרדות על מנת לקיים את עצמה כבודדת מהשאר. כך היא ממשיכה להחזיק באמונות שהיא חושבת שיעזרו לנו לשרוד. החשיבה מתרצת את הנפרדות דרך האמונה שאם אינך נפרד הגוף שלך לא ישרוד. ואף על פי שברמה מאוד בסיסית אמונה זו צודקת, אין היא יכולה לראות את האהבה, אלא רק את הפחד. בסופו של דבר החשיבה הלוגית לא מבינה שהגוף הזה לא יכול לשרוד ללא התפתחות התודעה שמביאה להתפתחות האהבה.

בהמשך ארחיב על חוק אוניברסלי נוסף שנקרא ״חוק המיוחדות והשיוויון״. גבול מאוד דק עובר בין חוק זה לבין חוק האחדות, בחוק המיוחדות מבינים שאין דבר ביקום שהוא אותו הדבר כמוך ולכן כולנו מיוחדים ושווים, אז שימו לב שלא להתבלבל בין חוק המיוחדות לנפרדות שהחשיבה שלנו מייצרת.

עד אז, אם יש לכם אפשרות בחרו באחדות...

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים