br להיפתח מחדש: חוק אוניברסלי 2 - חוק תמיכת התפתחות יקומי -->

יום ראשון

חוק אוניברסלי 2 - חוק תמיכת התפתחות יקומי


לפני שנה בערך גיליתי סוד מאוד מעניין, שהתגלה מתוך התנסות וחוויות בכל מיני תהליכי מודעות עצמית שעברתי. אומרים לנו בעידן "הסוד" ו”חוק המשיכה" שאנחנו צריכים להיות בתדר של שפע בשביל להביא אותו אלינו. אז נכון אני מסכים. אבל הם שכחו לציין חוק נוסף, שבלעדיו, אין אפשרות שזה יקרה. אני קורא לו חוק ׳תמיכת התפתחות יקומי׳.

לקריאת חוק אוניברסלי 1 - חוק המראה

חוק זה אומר שהיקום יעשה כל מה שאפשר בשביל לעזור לנו להרחיב את התודעה שלנו, שזה אומר לגדול ולאהוב יותר, כי היקום עצמו מתרחב והוא עושה זאת דרכנו, לכן הוא יתמוך בנו תמיד להתרחב גם כן.

הוא עושה זאת בהרבה דרכים, בעיקר דרך אנשים ומערכות יחסים. כל דבר שמרחיב אותנו מקבל תמיכה מהיקום. כיצד היקום תומך בנו? הוא מאפשר לזה לקרות. אם מה שגורם לנו להתלהב דורש אנשים נוספים במשוואה, היקום יביא לנו אנשים שישחקו את התפקיד על מנת שנוכל לעשות את מה שגורם לתודעה שלנו לגדול.



חוק תמיכת התפתחות יקומי הוא גאוני ופשוט. האנשים שהוא שולח אלינו תמיד עוזרים לנו להתפתח, לא משנה אם אלו אנשים שאנו פוגשים ברחוב, חברים, משפחה, או אפילו הלקוחות שלנו. כולם עוזרים לנו להתפתח. מה שמעניין את היקום, זה שאנחנו נרחיב את האהבה שבנו, ולא משנה איך ובאיזה פורמט זה קורה.


כיצד חוק זה מביא לנו לקוחות?
כאשר הפנמתי חוק זה, הצלחתי לפתור סוף סוף את חידת השפע הכלכלי. על פי חוק אוניברסלי זה אם אני אוהב לעשות משהו שאני מתפתח ממנו, היקום יביא אליי אנשים שיתחברו למה שאני נותן על מנת שאמשיך לגדול ולהתפתח דרכו. עבור היקום לא משנה אם אני מבקש על זה כסף או לא. קלטתם?


מה זה אומר? שעל מנת להביא אלינו לקוחות, כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא משהו שגורם לנו לגדול ולהתפתח ולתת אותו כשירות לאנשים אחרים. זה כל מה שהיקום רוצה מאיתנו, והוא יתמוך בנו ויביא לנו אנשים בדמות לקוחות שיעזרו לנו להתפתח.


זה אומר שאם חשבון הבנק שלכם צריך עוד כסף, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להחליט שאת הדבר שאתם הכי אוהבים אתם עושים אך ורק תמורת כסף, ואז מכיוון שליקום לא משנה איך תתפתחו, הוא יביא לכם את הלקוחות שישלמו לכם כסף עבור ההתפתחות שלכם.


אבל אם אתם מפחדים לקחת כסף עבור מה שמרחיב ומצמיח אתכם, ואתם בוחרים לעשות את זה עם אנשים שלא ישלמו לכם. מה קורה אז? אתם מתבאסים שהחיים לא תומכים בכם כלכלית ואז מפסיקים להתלהב מהדבר שאתם עושים ובכך מראים ליקום שאתם לא מתפתחים באותו כיוון, ואז הוא מגיב בהתאם ומפסיק לתמוך בכם בכיוון הספציפי הזה.

אז קחו כמה כסף שמרגיש לכם נכון, לא פחות מדי ולא יותר מדי, על פי מידת הלב שלכם. אם תקחו יותר מדי ותהיו חמדנים, תרגישו אשמים ולא באמת תתפנו להנות ולהתפתח, והיקום יגיב בהתאם. מאוד פשוט לדעת כמה נכון לכם לקחת: אם אתם לא חושבים על הכסף בכלל בזמן העשייה או אחר כך, זה אומר שבחרתם בסכום הכסף המדויק.


עוד מיכשול טריקי בדרך: היקום תומך רק במי שמעוניין להתפתח וללמוד. אם אתם מלאים בביטחון עצמי מופרז במה שאתם עושים, ללא שום ספק קטן ורצון ללמוד ולהתפתח, כי אתם חושבים שלמדתם הכל, אז היקום רואה שאתם כבר לא ממש רוצים ללמוד ולהוסיף עוד פרספקטיבה לחייכם ולהתפתח, לכן לאט לאט יגיעו אליכם פחות אנשים. 

מבחינת היקום אתם החשובים ואתם אלו שמתפתחים. אם אתם לא רואים זאת, אתם לא באמת רוצים להתפתח, ולמען האמת אתם לא ממש נהנים ממה שאתם עושים כי אתם לא צומחים מזה.

הישארו פתוחים בראשכם ללמוד תמיד מכל אדם שמגיע אליכם כלקוח.

אם אתם בתחילת דרכם ועדיין יש לכם ספק קטן בנסיון שלכם, דעו שזה טוב כי זה אומר שאתם עדיין עם חוסר ביטחון. הדבר היחיד שחשוב הוא שתרצו ללמוד עוד, ועשו זאת בהתלהבות. אם הפסקתם להנות ממה שאתם עושים או שמיציתם את הלמידה ממנו, באותו רגע היקום לא ימשיך לתמוך בכם ויפסיק להביא לכם אנשים בדמות לקוחות עד שתבינו מה הדבר הבא שמלהיב אתכם לעשות.


לסיכום, תחשבו מהפרספקטיבה של הבריאה - היא רק רוצה שתגדלו כי זה האינטרס שלה. היא נותנת לכם בחירה חופשית, אם אתם מראים סימן שאתם לא מעוניינים להתפתח בכיוון הזה, באותו יחס תקבלו תמיכה. אבל אם אתם מראים נכונות, היקום יביא לכם אנשים בדמות לקוחות על מנת שאתם תתפתחו דרך העשיה שאתם אוהבים. אם תחקרו אנשים שיש להם הרבה לקוחות, תגלו שככה הם חווים את עצמם.



אז אם אתם רוצים להתנסות בזה, ולחוות תמיכה כספית מהיקום,
עקבו אחרי החוקים הבסיסיים שלו על מנת להביא לכם לקוחות:


1. עשו משהו שאתם מאמינים בו ואוהבים עם תשוקה אמיתית.

2. קחו על זה כמה כסף שמרגיש נכון, היקום עדיין ישלח לכם אנשים שישלמו לכם בשביל שאתם תתפתחו.

3. היו קצת סקפטים וקצת חסרי ביטחון לגבי מה שאתם עושים והישארו עם ראש פתוח ללמוד עוד מעשייה זו.

4. תמיד התבוננו כיצד אתם אלו שגדלים מעצם השירות ולא רק הלקוח. אתם המורים והתלמידים. לקוח שלא יהיה מרוצה ישקף לכם זאת, וכך תמשיכו לגדול ולהתפתח.


בהצלחה לכולם!


להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים