br להיפתח מחדש: הפעימה של האהבה - חלק 1 + 2 -->

יום ראשון

הפעימה של האהבה - חלק 1 + 2



23.4.23



חלק 1- הפעימה של האהבה

מבוא

את הטקסט הזה אני כותב אחרי שביקשתי בתוכי הבנה לגבי מהות הנוכחות של גבר בחייה של אישה, כמובן שהתכוונתי לנוכחות שלי, אך גיליתי שהטקסט נכון להרבה גברים נוספים. תמיד הרגשתי שיש בתוכי ידע עמוק לגבי זה, הרגשתי אותו, שהוא הפונטציאל המלא שלי.

הטקסט הזה נכתב מתוך חיבור עמוק ללב שלי ובשילוב עם התבוננות על מה שקורה בתוכי ובחוץ במערכות יחסים. לשם ההברה, טקסט זה אינו תקשור בשום צורה, אין איזו ישות אנרגטית שמעבירה לי את הידע הזה. הידע הזה מגיע מהחיבור שלי לידע שקיים בהוראות ההפעלה של הגוף שלי שאיתו הגעתי לחיים האלו, בשילוב עם התפיסות המודעות שלי ונסיון חיי.

לכל אחד ואחת מכם יש הוראות הפעלה בגוף שלכן שמחוברות רק אליכם, ואתם יכולים לגלות מידע עמוק שקיים בכם שמשולב עם הנסיון שלכם בחיים ולהוציא אותו במילים או בכל דרך אחרת.

זה מה שקרה לי כאן עם הטקסט הזה. נכנסתי למדיטציה עמוקה עם השאלה ״מהי הנוכחות שלי כגבר, ומהי הבקשה של אישה למחויבות למולי?״ ואז פשוט התחלתי להוציא במילים את מה שתמיד ידעתי בתוכי אך לא יכולתי להוציא אותו החוצה בדרך מסודרת. זה ידע שרצה לצאת ממני, שחי בעצמותיי, אך לקח לי זמן להוציא אותו, ועכשיו הוא כאן. השאלה היתה רק תירוץ. אחר כך גיליתי שלמעשה הידע הזה לא רק בשבילי, אלא בשביל כל מי שמתחבר אליו כדי לדייק, לתת השראה ולהעצים.

הטקסט נכתב לגבר, אך התפיסות שלו כמובן מופנות גם לנשים.




נוכחות


אישה מבקשת ממך תחושת מחוייבות כי היא רוצה אותך ולא אחר. בחוויה שלה היא רוצה שאתה תהיה איתה, היא לא מחפשת דבר מעבר לנוכחות, מכיוון שזה התדר שלך. כל השאר בחיבור בינכם מתלווה עבורה לנוכחות הזאת. נוכחות בשבילה זאת הידיעה בתוכה שהיא בטוחה.

ביטחון זה הוא היכולת לגלות שכל פעם שאתה נוכח איתה היא חווה אהבה בתוכה. היא צריכה לחוות איתך ודרכך את אהבתה.

אם אתה מבין את זה, אפשר ללכת צעד אחד קדימה.

כאשר אתה מבין זאת אתה יכול לקלוט באופן טבעי שנשים מחפשות תחושת אהבה כדרך להתפתחות וצמיחה. הן צריכות את זה כדי לאפשר לעצמן מרחב שהייה בתוך עולמן הפנימי על מנת שהאהבה הזאת תזרום דרכן לעולם.

אתה אולי תשאל “אז למה הן צריכות את הנוכחות שלי בשביל זה?” אך אל תמהר לבקש תשובה לכך כעת, מכיוון שעל השאלה הזאת אענה יותר מאוחר, כי יש הרבה מה להבין לפני כן. זה מורכב ממה שזה נראה.

הכוח הטמון בנוכחות שלך הוא מאוד עוצמתי, וזה מה שאני רוצה כעת לדבר עליו. מהי נוכחות ומהי הנוכחות שלך?

אז אספר לך על ההגדרה שלי לנוכחות על מנת שתוכל להבין מהי אצלך. ההגדרה שלי לנוכחות היא “הפעימה של האהבה”. מה זה אומר ״הפעימה של האהבה״? זה אומר שלאהבה יש קצב והיא פועמת, היא נעה במקצב מסוים. לפעמים הוא משתנה ולפעמים הוא קבוע. אצל כל אדם עם אנרגיה זכרית, יש פעימה של אהבה, קצב של אהבה.

איך הקצב הזה מתבטא? זאת פעימה שהגוף הפיזי מוציא החוצה דרך מרכזי הלב שלך או מה שנקרא שער הלב. הפעימות האלו הן סדירות אך הרבה יותר מהירות בדרך כלל מאשר פעימות לבך הפיזי.

בפעימות אלו יש תדר אנרגטי שמופץ דרך כל השדה האנרגטי שלך והן יוצאות לעולם ולכל מי שמסביבך פיזית.

כאשר אישה או כל אדם עם אנרגיה נקבית חזקה נמצאת לידך, היא קולטת את “הפעימה של האהבה” שאותה אתה מפיץ.

הקליטה מורגשת בעיקר כשאתה נמצא לידה פיזית (לא חייבת להיות קרבה אינטימית או מגע).

קולטני הפעימות של האישה

כעת אדבר על הקולטנים האלו ואסביר כיצד זה נעשה ברמה הביולוגית.

לכל אישה יש קולטנים של פעימות אלו. כאשר היא קולטת את הפעימות של האהבה שלך, היא מקבלת רטט אנרגטי לתוך גופה שמייצר פעילות אנרגטית ביולוגית וכימית שמאפשרת לגופה להרגיש בטוחה. היא מגדירה את זה כנוכחות אצל הגבר. הפעימות שלך מוציאות מתוכן כמו זרמים חשמליים שמאפשרים לגופה של האישה להיות מחובר לשטף של האהבה בתוכה שרוצה לצאת החוצה.

הגוף פולט תדרים רבים. התדרים האלו מופצים החוצה והגוף שלך גם קולט את התדרים האלו מאחרים.

כאשר אדם נמצא לידך אתה חווה ממנו בעיקר 2 סוגים של תדרים. תדר של ספיגה או תדר של שפיכה. ספיגת תדרים שבחוץ או שפיכת תדרים החוצה.

ספיגה מתקשרת כקבלה ושפיכה מתקשרת כנתינה. אך קבלה ונתינה יכולות להתבלבל בינהם ובחרתי להציג בפניך את המושגים ״שפיכה וספיגה״ של תדרים, אשר ברמה מסוימת מזכירים גם הפעילות המינית בין גבר לאישה.

אצל אישה ברמה הביולוגית, ישנם קולטנים אשר מפותחים יותר מאשר אצל הגבר, שדרכן היא סופגת תדרים מהסביבה. הקולטנים האלו נמצאים ב-2 אזורים בגופה: באזור הלב הפיזי ואזור הבטן התחתונה מסביב למערכת הרבייה (ולא בתוך מערכת הרבייה).

הקולטנים של האישה קולטים בצורה מאוד ברורה את ״הפעימה של האהבה” שאתה מוציא החוצה ממך.




היא חווה את התדר שיש בו קצב מסויים והיא קולטת את התדר הזה רק בקצב שמתאים לגוף שלה. אתה מפיץ את פעימות האהבה מהלב הפיזי שלך והן מופצות החוצה ממך בזרמים חשמליים עדינים מאוד בתדר ספציפי שרק הקולטנים של אישה יכולות לקלוט.

אז כאשר אתה מפיץ את הפעימות של האהבה שלך, אתה נתון לבחירתה של האישה, האם היא תסכים לקבל את פעימות האהבה שלך כדבר בטוח או שלא. או במילים אחרות, האם אתה כגבר יכול להביא נוכחות מולה או שלא.

לפני שאסביר כיצד זה קורה, בוא נסתכל על משהו מקדים, וזה מה קורה בחיבור ומה מתאפשר לאישה לחוות כאשר התדר של המקצב הנכון של פעימות האהבה שלך חודר אליה.

___

סוף חלק 1



חלק 2 - זיהוי הפעימה של האהבה על ידי האישה

הפעימה של האהבה שלך מופצת בכל מיני תדרים כמו שציינתי. אצל גבר אחד התדר יהיה שונה מאשר גבר אחר, וגם אצל אותו גבר או אצלך הפעימות האלו משתנות בזמנים שונים.

כאשר אישה קולטת בלב ובבטנה את התדר של פעימת האהבה שלך, היא חווה תחושה של ביטחון מיידי אשר מפיץ בתוכה אהבה שמייצרת חומרים כימיים בגופה שמרחיבים את היכולות שלה ליצור ולייצר מתוכה דברים.

אז היא מרגישה חופשייה לעשות את מה שבאה לעשות בעולמה - לאהוב בחופשיות. 2 המילים האלו חשובים להיות ביחד. לא מספיק רק לאהוב, אלא לאהוב בחופשיות. זאת המטרה העליונה של אישה שרוצה לחוות את עוצמתה בתוך גופה. זה החופש לאהוב בעולם וליצור.

בשלב הזה אולי אתה כגבר שואל שאלה מהותית שדומה לשאלה שבהתחלה אולי שאלת - האם האישה תמיד תהיה תלותית בגבר כדי להיות חופשיה באהבתה באמת? זאת שאלה טובה, מאוד גברית, אך טובה ועוד רחוקה כרגע מכדי לענות עליה כעת בצורה מלאה שתתקבל בהבנה עמוקה. המתן קצת בסבלנות, לאט לאט דברים יובנו יותר.

הפעימה של האהבה של הגבר מתקבלת אצל האישה בבטן ובלב, אלו 2 אזורי הקולטנים שהיא מרגישה את הפעימות האלו. על מנת שאישה תרגיש באמת בנוכחות שהפעימות האלו מייצרים בה, היא חייבת להיות כמה שיותר מאוזנת בהקשבה שלה ל 2 האזורים האלו (כיצד לעשות זאת, אסביר בהמשך).

הפעימה של האהבה אצל גברים קשורים להמון רבדים ואת חלקם אציין בהמשך, אך הרובד המרכזי שחשוב לזכור הוא שכל פעימה שיוצאת ממרכז הלב שלך, היא יוצאת בקצב מסויים. הקצב הזה הוא רק שלך ברגע הזה והוא פועם בהתאם למצב המודעות שלך שקשורה למצבך הנפשי.

המקור הפיזי של הפעימה נמצא בלב הפיזי שלך, אך קשורה באופן ישיר למוח שלך. רק כאשר מוחך נמצא בשקט, הפעימות של האהבה שיוצאות מלבך נחוות בצורה אידיאלית. לפעמים אישה תרגיש את הפונטציאל שלך, על אף שאתה לא שופך ממך את הפעימות של האהבה בצורה האופטימלית ביותר.

כשהאישה מזהה את הפעימות האלו ממך, היא מיד חווה תחושת חופש באהבה שלה. אז כל החיישנים שלה נפתחים וגופה נעשה רפוי לקבלה. אז האישה יודעת שאתה מעניק תחושת נוכחות. אז היא מתחברת אליך כזה שיכול להחזיק את פעימות האהבה האלו בדרך שרק היא יכולה לחוש.

אם אישה לא מרגישה את פעימות האהבה שלך חודרות לליבה ולבטנה, היא פשוט לא תחוש ביטחון בנוכחות שלך, ולכן גם פחות תחווה לידך את חווית החופש באהבה.

זאת חוויה גופנית ואנרגטית שאי אפשר להסביר במילים באותם רגעים.

אישה בהתפתחותה לומדת לפתח את הקולטנים שלה ולדייק אותן לתדר הנכון של הפעימות שמתאימות. לא תמיד היא מדוייקת ולעיתים קרובות מתוך חוסר ביטחון היא מאבדת את הדיוק הנכון של הקולטנים שיש לה בלב ובמערכת הרבייה.

תמיד יש אישה שהקולטנים שלה בבטן ובלב יכולים לספוג את השפיכה של הפעימה שיוצאת ממך ברגע זה. כמובן שלא תמיד היא נמצאת לידך, אבל זכור שתמיד היא קיימת. חשוב שתדע זאת, זה יעזור לך מאוד אם תסתכל על החיים מהזווית הזאת, בין אם אתה עכשיו במערכת יחסים או שלא.

אתה יכול להיות ליד עשרות נשים ביום אחד, ואולי אחת מהן ממש תרגיש שפעימות האהבה שלך חודרות לליבה והקולטנים שלה סופגים את פעימת האהבה שלך. זה לא דבר שאפשר לשלוט בו, אל תנסה. אף טכנולוגיה לא תוכל לשלוט בזה לעולם, כי פעימת האהבה היא מוצר ביולוגי ולא סינטטי. למרות שמנסים. ריח ומראה אלו 2 דברים שתמיד היו קרובים לפעימה של האהבה ומחקים את הכימיקלים בגוף שפעימת האהבה מייצרת, אך מכיוון שאת הפעימות האלו מרגישים רק בקרבה פיזית, המראה מאוד מתעתע.

זאת הסיבה שלאישה יותר חשוב לפגוש אותך פיזית מאשר להתבונן מרחוק, אף על פי שהיא תעריך יופי ואסתטיות ממראה של תמונה, אך הקולטנים שלה צריכים להרגיש את פעימת האהבה שלך, על מנת שהיא תדע האם היא חווה את הנוכחות שלך לידה.

לעומת זאת, מכיוון שלגברים אין קולטנים לפעימות של האהבה, כי נשים לא מפיצות אותן באותו האופן, הם נוטים יותר להתמקד במראה, ולכן שוכחים את החיבור ברמה הפיזית, אך זאת רק נטייה והיא יכולה להשתנות דרך למידה בחיים ואז להתאזן.

זאת הסיבה שגם כאשר אתה נמשך למישהי למראה הפיזי שלה, אין זה אומר שבאמת פעימת האהבה שלך תתקבל על ידה, ולכן אתה עלול להתאכזב. לכן מראה זה דבר מאוד מתעתע, אך לחלק הביולוגי ההישרדותי שבך המראה חשוב (על כך ארחיב עוד בהמשך).

לריח יש כוח רב במשיכה בין 2 אנשים, כמו כן להורמונים שהגוף מפריש שמייצרים משיכה. כמו שידוע תעשיית הבשמים מנסה לחקות את זה, ולפעמים היא מאוד קרובה לכך, אך הכל תלוי באדם וברגישות שלו או שלה לריחות.

הפעימה של האהבה פועלת הרבה יותר מהר מהמנגנון של הריח בגוף שלנו. לכן ההורמונים שהמדע מכיר, למעשה מופרשים ממך ומהאישה ברגע שבו הפעימה של האהבה שלך מתקבלת בגוף של האישה.


לריח יש בהחלט משקל בתוך הבחירה, אך תתפלא שבמידה ופעימת האהבה שלך מגיעה לאישה, גם במידה וברושם ראשוני היא לא התחברה לריח גוף שלך, עדיין היא תחוש את הפעימה שלך ותחושת החופש באהבה שאצלה בגוף תיפתח למולך.

בדיוק באותו האופן שאנשים רואים את האחר כאדם יפה ומושך יותר חיצונית כאשר הם מחוברים רגשית או מאוהבים.

לכן חשוב לזכור שלפעימה של האהבה שלך יהיה כוח הרבה יותר רחב ועמוק מאשר לריחות. בסופו של דבר הריח שהגוף מפריש הוא התוצר של פעימות האהבה ולא להפך.

השאלות הבאות שנסתכל עליהם עולות בטבעיות מנקודה זו. שאלה ראשונה היא, האם האישה שמקבלת את פעימות האהבה שלך באמת תרצה להתחבר אליך, להכיר אותך או להעמיק בקשר איתך? מה יעצור בעדה למרות שהיא מקבלת ממך תחושת נוכחות?

האם אתה כגבר שמרגיש שהפעימה של האהבה שלך מתקבלת על ידי אישה למולך, גורם לך באמת לרצות אותה?

לאט לאט נבין את התשובות לשאלות האלו. אך הצעד הבא לפני זה, הוא להבין מה קורה לך כגבר כאשר אישה מקבלת את פעימת האהבה שלך? מה אתה מרוויח מזה?

(נכון, ״מרוויח״ זה מושג מאוד זכרי).



סוף חלק 2




להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים