br להיפתח מחדש: העיצוב האנושי - מהו נושא הטראומה של פלוטו בשער 60 בשנים הקרובות? -->

יום ראשון

העיצוב האנושי - מהו נושא הטראומה של פלוטו בשער 60 בשנים הקרובות?



נובמבר 22

הבטחתי במאמר הקודם על פלוטו בשער 61, לכתוב על המעבר הבא שלו. מקווה שהמאמר הזה יתמוך בכם. במאמר כאן אני הולך להסביר על הרקע של פלוטו שהיה עד כה, ועל מה עומד לפי דעתי להתרחש בשנים הקרובות, ומה היא המודעות שכדאי לנו לפתח כדי להיות כמה שיותר מאוזנים בתוכנו ולצמוח, ומהן החדשות הטובות.


רקע על פלוטו שהיה בשנים האחרונות בשער 61

פלוטו במפה של העיצוב האנושי מראה לנו את נושא הטראומה שלנו וגם מביא איתו המון עומק וחוכמה (במידה ולמדנו משהו מהטראומה). כשפלוטו במעבר בשמיים למול שער (במפת השמיים של העיצוב האנושי), לוקח לו כמה שנים לחצות אותו, ובמעבר הזה הוא מגלה לנו את הטראומה שכלל האנושות הולכת לעבור יחדיו.

אחרי שעברנו כמה שנים עם פלוטו בשער 61, וחווינו את נושא הטראומה והמתנה שפלוטו הביא איתו בשנים האחרונות, אנחנו נכנסים היום, 10.11.22, לעידן חדש של השפעת פלוטו עלינו בשער 60 לכמה שנים הקרובות. וכדי להבין את הדרך שבה אנחנו נושפע מפלוטו בשער 60 החדש, בואו נסתכל לרגע על מה שקרה עד כה.

עד היום פלוטו היה בשער 61 בשנים האחרונות, וזהו שער לחץ מחשבתי אינדבידואלי. פלוטו הביא איתו לאנושות את הלחץ לחשוב בדרך האינדבידואלית שלנו למול אחרים ולהכיר ידע חדש.

אך כשהמצב הגיע לקיצוניות הטראומה מתוך חוסר מודעותם של אנשים, זה גרם לכפיית ידע אינדבידואלי, הגבלת ידע, צנזורה, תפיסות מנטליות מקובעות, אך מצד שני, פריצת גבולות בידע, השראה לידע חדש.

בעיקר מה שחווינו בשנים האחרונות היתה מלחמת תודעה שהתבטאה בתפיסות ומחשבות אינדבידואליות מקובעות כמו: "אני יודע את האמת ואתה טועה", או "הוא יודע את האמת ואתה משקר, או טועה", או "אני צודק והוא לא", "אני מאמין למה שהם אומרים עליהם ולא מאמין להם".

חווינו את הטראומה של האשמות חד צדדיות ללא הקשבה, כפיית ידע, רדיפת ידע, חוסר סקרנות לאמת של האחר, לתפיסות של האחר. חווינו את חוסר הפתיחות המנטלית ונסיון הכפייה המנטלית אך גם את ההתנגדות לכפייה המנטלית. זאת הקיצוניות של שער 61, ופלוטו הביא את האיכויות האלו לקיצוניות, ולכן זאת הטראומה שהאנושות עברה בשנים האחרונות והמון אנשים סבלו מכך. ולדעתי אנחנו עדיין מתאוששים ממנה.

את המאמר המלא שכתבתי על פלוטו בשער 61 אפשר לקרוא כאן אם בא לכם להעמיק ולהבין איפה היינו עד כה ברמת הטראומה הכלל אנושית. 

פלוטו בשער 60 לעומת שער 61

עכשיו פלוטו עבר משער 61 לשער 60 וישהה שם בשנים הקרובות.

גם שער 61 וגם שער 60, שניהם שערים אינדבידואלים שמאופיינים כשערי לחץ במרכזי לחץ. אחד במרכז הכתר (בקודקוד הראש) והשני במרכז השורש (בתחתית האגן).

שער 61 שהיה עד לא מזמן עם פלוטו, נמצא במרכז הכתר, וזה מרכז שכל תפקידו הוא להביא לחץ לחשוב ולתת רעיונות ותפיסות חדשות על העולם בחוץ. אך שער 60 שעכשיו פלוטו נכנס אליו נמצא במרכז השורש, שהוא הלחץ לפעול, להגיב, ולעשות ו.... להגביל. 

שערים אינדבידואלים תמיד מביאים איתם שינוי והתפתחות חזקה, שהוא לא תמיד נעים, במיוחד כשפלוטו נמצא בהם, אך הגדילה דרכם בסופו של דבר שווה כל רגע.  

אני רוצה להכניס אתכם לאט לאט לעולם של פלוטו בשער 60, כי זה לא דבר שקל לעכל. 

חשוב לי לומר שכל מה שאני כותב כאן, אינה נבואה, זאת הפרשנות שלי סהכ למעבר המיוחד הזה של פלוטו. כך שבבקשה אל תאמינו לי, תחקרו ותבדקו בעצמכם את מה שאני אומר ותיצמדו רק לאמת שלכם לאורך כל המאמר.

האיכות האינדבידואלית 

מכיוון שתפקידם של שערים אינדבידואלים בעיצוב האנושי הוא להביא להתפתחות אישית/העצמה אישית, הן תמיד מתעסקים בכל מה שקשור לאדם עצמו, ולכן האיכות האינדבידואלית קשורה לכל מה שהאדם עובר בינו לבין עצמו. 

וכשאנחנו מהרהרים באיכויות האלו אפשר להבין שיש בהתפתחות המודעות, תמיד חוויה שנעה בין מגבלה לחופש, בין עקשנות לשחרור, בין הלם לרוגע, בין ידיעה לאי ידיעה, בין וודאות לאי וודאות, בין פתיחות לסגירות, בין אהבה עצמית לחוסר באהבה עצמית ויש עוד הרבה דוגמאות.

שער 61 שהיה עד כה בפלוטו ב 4 שנים האחרונות, היה הלחץ לחשוב, הלחץ להגביל את החשיבה, הלחץ לפתוח את החשיבה, הלחץ להתעקש על חשיבה של תפיסות מסויימות, הוודאות בלחץ על החשיבה או אי הוודאות בחשיבה ובתפיסה לגבי דברים, אך גם תפיסות חדשות שלפעמים הביאו שוק והלם חשיבתי. 

אני מקווה שאתם מבינים על מה אני מדבר ורואים את הדוגמאות האלו שקרו בשנים האחרונות מהרמה הגלובלית עד הרמה האישית של החיים שלכם, כי אין לי פנאי כאן לתת דוגמאות במאמר הזה על שער 61.


שער 60 במרכז השורש

במפת העיצוב האנושי, שער 60 הוא הלחץ להגיב ולפעול, בדרך אינדבידואלית, זה שונה מאוד מהלחץ האינדבידואלי לחשוב של שער 61. 

שער 60 מופנה ממרכז השורש, שהוא מרכז הלחץ וההתנעה לפעול ולהתחיל דבר חדש, לכיוון מרכז הסקראל, שהוא המרכז של התגובה לחיים והתנועה. אז מה זה אומר? 


שער 60 מדבר על הדחף לפרוץ מגבלה ולגדול לעבר דבר חדש שיביא איתו מוטציה. ולכן שער 60 מביא איתו חוויה של גבולות, מגבלה, עקשנות, הלחץ לפעול, הלחץ לשינוי.

אז קודם כל אפשר להבין שכנראה מה שאנחנו עומדים להרגיש בשנים הקרובות, כנושא הטראומה של האנושות, זאת הטראומה בלחץ לפעול לדרך של שינוי אינדבידואלי. מה שאומר שאנחנו כנראה נחווה מגבלה בפעולה ובתנועה ומצד שני לחץ לפרוץ דרך פעולה חדשה בתוכנו. 

שער 60 מדבר על העקשנות בלחץ לפעול ולנוע, על השוק שבלחץ לפעול ולנוע, מאבק על לחץ לפעולה ותגובה, וגם לחץ לתנועה למול אי תנועה ושקט.

לדעתי, דרך כל אלו אנחנו נעבור כאנושות במעבר הזה של פלוטו. ופלוטו, מזכיר לכם, הוא נושא הטראומה שלנו, אך גם מביא איתו את התובנות שלו כאשר נצא בקצה השני של הטראומה כשהוא יסיים את זמן השהות שלו בשער 60, מה זה אומר?

לשער 60 יש איכות של שינוי דרך לחץ עמוק לנוע לקראת משהו חדש. בהקשר של המעבר של פלוטו, זה אומר שכפי הנראה במצב הקיצוני אנשים ממש ילחיצו את עצמם בעקשנות לפעול בצורה ספציפית כדי לייצר שינוי בחייהם, לסיים דברים, להשתחרר ממה שהיה ולפנות לדרך חדשה. זאת תנועה אינדבידיאולית ולכן פחות יעניין אותם איך אחרים פועלים, דבר שעלול ליצור תחושה של מאבק בין הפעולות שלהם לבין אנשים אחרים, וכפי הנראה כמו שרואים תמיד, גם בין ממשלות או ארגונים לבין האדם הפרטי, האזרח.

בואו נמשיך ולאט לאט ונגלה עוד. מה זה אומר "הלחץ במגבלה של הפעולה" של שער 60?

לדעתי זה אומר שאנשים ילחיצו אחרים להיות מוגבלים בתנועה שלהם, מכיוון שהם ירצו לנוע בדרך שלהם, ואם הם ירגישו שאחרים מגבילים אותם, הם יתנגדו להגבלה הזאת ואולי יגרמו להם חזרה למגבלה ולכן יבצר מאבק.

מה שאומר שאירגונים/מדינות, אנשים פרטיים, זוגות, כל אחד ירגיש שהוא רוצה להתפתח למשהו חדש ולייצר דבר חדש, שעלול להיות מנוגד לאדם/לארגון/לאוכלוסיה, ולכן עלול להיווצר מאבק.

כלומר כל תנועה שתרגיש שהולכת להגביל אנשים תגרום להתחיל להיאבק בתנועה שלהם ואף להגביל אותם חזרה, או לפחות ככה זה יורגש בגלל השפעת פלוטו. 

עכשיו, אני רוצה להיות זהיר במילותי, וחשוב לי שוב לציין שאלו רק התפיסות שלי. אך כששער 60 מרגיש מוגבל, והוא נמצא בטראומה של פלוטו, זה פשוט אומר שהוא הולך להיות כמו ג'יני שהיה תקוע בכד במשך אלפי שנים. וזה לא ג'יני בהכרח טוב. זה אחד שהולך להתפוצץ למול כל מי שיגביל את התנועה שלו. 

האם זה אומר שנצפה במאבקים בין אנשים? בין מדינות? בין ממשלות לאזרחיה? יש סיכוי לא קטן, אני משער שכפי שהיו מאבקי ידע בשנים האחרונות כשפלוטו היה בשער 61 עד נובמבר 2022, כך גם יהיה בשער 60 לשנים הקרובות. 
לעולם לא נדע עד שנהיה שם. 


הקיצוניות של פלוטו בשער 60
פלוטו בשער 60 אם לא הבנתם עד כה, מראה לנו את העומקים של האיכות של השער, וזה אומר שהוא הופך את הכל לקיצוני כשהעומקים האלו מופיעים. אז אנשים שמטורגרים מנושא הטראומה של פלוטו, מתחילים להתנהג בצורה לא מאוזנת עם עצמם ולמול אחרים, מה שגורם להרבה סבל לאחרים (שבסופו של דבר לומדים משהו מזה על עצמם ומתפתחים גם). כלומר פלוטו מקצין את מעגל התוקף-קורבן-מושיע בנושא שלו. 

ולכן השערתי היא שאנחנו עומדים לראות מגבלות בתנועה שייוצרו על ידי גורמים בעלי כוח, לחץ לפעול בדרך מסויימת כפי שהם רוצים, אך גם נראה את הנסיון ההופכי לייצר התנגדות לכך כדי לייצר חופש בתנועה.

אתם אולי תגידו "אבל רגע, היה לנו עכשיו שנתיים של מגבלות פיזיות בתנועה". אתם צודקים, אבל איך שאני רואה את זה, המלחמה של הלחץ המנטלי והידע היתה העיקר דרך שער 61, זה היה משחקי מוחות. המגבלה הפיזית היתה רק סימפטום. 

כלומר אנחנו אולי עומדים לחוות הרבה יותר לחץ של מגבלות פיזיות של תנועה ולחץ לפעול בדרך שאינה מתאימה לשאר האנשים. גם בין מדינות וגם בין אנשים פרטיים. וזה יהיה הנושא העיקרי, ואלו לא יהיו כאלה שבאים מרעיונות או תפיסות חדשות, שמייצרות הפחדה מנטלית כמו שהיה עד כה, אלא הם יהיו ממש מגבלה דרך תנועה פיזית ממשית של האחר.

כאשר ישנו לחץ למגבלה בתנועה, תמיד יהיה לחץ הופכי לחופש בתנועה. בדיוק כמו שהיה בשער 61, שבעקבותיו נוצר לחץ להגביל ידע וכהתנגדות לכך היה לחץ לחופש בידע. 

למשל, בשנים האחרונות המון אנשים התעוררו מנטלית ומחשבתית בעקבות המגבלה שקרתה דרך שער 61. כמו כל טראומה, תמיד מבינים אותה אחרי שמעכלים מה שקרה, ועוד אנשים בשנים הקרובות יבינו את הטראומה שעברו כחלק מהאנושות וכמה ידע נחסם לנו, כמה ידע התגלה וכמה התעוררות מנטלית נוצרה בעקבות הטראומה.


הכניעה למוות בשער 60

שער 60 נקרא גם שער המוות, שער הכניעה, בגלל שרק ברגע המוות נכנעים לחלוטין לגוף. 

לכן שער 60 יכול ללמד אותנו שאת המאבק לתנועה חופשית, כלומר המעבר ממגבלה לחופש, אפשר לעשות רק כאשר נקבל באופן מלא את המגבלה של הגוף שלנו. מה הכוונה? עוד רגע נבין. 

לפי השערתי, אנחנו הולכים להרגיש 2 סוגים של מגבלות שאותם נצטרך להכיר ולקבל בשנים הקרובות. האחד הוא פנימי והשני הוא חיצוני. שהם למעשה אחד. 

הפנימי יהיה המגבלה של מה זה אומר לחיות בתנאים של הגוף שלנו, מה הוא צריך כדי להתפתח ולהשתנות, ובעקבות זה כיצד לשים גבול בחוץ למה שלא מתאים לנו לעשות יותר (גם ברמת ההתמכרויות שלנו, לאינטרנט, לפייסבוק, לאוכל, לתשומת לב, ועוד...).

ברמה החיצונית, זאת תהיה הקבלה וההכרה, למגבלות של אנשים אחרים, ולדרך שבה הם מתפתחים וגדלים. אנחנו נגלה את הלחץ האישי של כל אדם להתפתח ולגלות כוח משמעותי מתוכו לאנרגיה האינדבידואלית שלו, ובכך ללמוד כיצד לשים גבול לאחר במידה והוא פורץ את הגבול שלנו דרך התנועה שלו. 

אבל כשזה יגיע למגבלה של ארגונים בעלי כוח למול אדם ללא כוח, זה הולך להיראות אחרת.

עכשיו - נראה לכם שאנשים הולכים לקבל פה מגבלות של תנועה חיצונית של אנשים אחרים בעלי כוח? מה שנקרא - הצחקתני.
אני לא חושב, ואני כותב זאת בנובמבר 22, נראה מה יקרה בהמשך.


הטראומה של שער 60 ותפקידי האנשים בה

למעשה מה שאני צופה שיקרה, זה שכמו בכל טראומה שפלוטו מעביר אותנו, תמיד יהיו את אלו שייצרו את הטריגר, אלו שיראו את עצמם כקורבנים ואלו שיתנגדו אליו (המושיעים) ולפעמים הם באותו התפקיד.

ובהקשר של שער 60, יהיו אלו שילחיצו אחרים לפעולה ותנועה או ילחיצו אותם לאי תנועה, כי הם עצמם ירצו את השינוי הזה ויחשבו שאחרים צריכים גם ולכן יכפו את עצמם על אחרים, ויהיו אלו שהטריגר הזה יפעיל אותם ויחוו את עצמם כקורבנות, ויהיו אלו שלבסוף יפעלו כלפי חוץ ויתנגדו ללחץ שיורגש ככפייה (המושיעים), ולפעמים הקורבנות הופכים להיות המושיעים, תלוי בגודל הטראומה שעברו.

ההבדל בין שלושתם הוא לא כזה שונה בסופו של דבר. פשוט לאחד יקראו ״הרע״, ולשנים האחרים ״הטוב״. אך לבסוף כולם ינסו להיאבק על הלחץ האינדבידואלי שלהם לפעול ולפרוץ דרך חדשה, פשוט לאחד יהיה יותר כוח פיזי על האחר.


המעמד הנטרלי
אני צופה שיהיו גם את אלו שמודעים לעולמם הפנימי ויבינו משהו נוסף (זה אולי ייקח להם זמן). הם יבינו שכל הדחף לשינוי אינדבידואלי, אינו קשור בהכרח לאחר שצריך להשתנות כדי לאפשר להם להשתנות, ולכן לא ילחיצו אחרים לפעול בדרך שלהם ולא יכפו דבר עליהם, למעשה הם ילמדו להקשיב לתנועה של האחר ולהתפתח איתה ביחד. זה השיעור העמוק שכנראה ילמדו.

בצד השני, אותם אנשים שמודעים ומפתחים מודעות, יבינו שהמגבלה החיצונית שהם ירגישו מאחרים ככפייה, היא רק שיקוף למגבלה של הגוף שתכוון אותם לעבודה פנימית של כניעה למגבלות הגוף ולחווית המוות, שהיא למעשה הכניעה הכי עמוקה שיש לחיים.

מי מהם נכון או צודק בדרכו לפעול? האם זה אלו שיתנגדו ויאבקו במגבלות? או אלו שיעשו עבודה פנימית?
דעתי האישית היא שאלו כנראה שתיהם, כי תמיד חשוב האיזון. אם רק נילחם באובייקטים בחוץ שאנחנו חושבים שהם מגבילים אותנו, בלי הבנה שקבלת המגבלה בתוכנו היא העבודה האמיתית ושאי אפשר להתכחש לה, אז הלימוד של הטראומה הולך להיות ממש כואב לדעתי. 

אם רק נעשה עבודה פנימית של כניעה למגבלה של הגוף ולאיפה הגבולות שלנו, ולא נשים גבול ממשי לעצמנו או לאנשים מחוץ אלינו שמנסים לכפות עלינו לחץ לעשות משהו שאנחנו לא מעוניינים בו, אנחנו נמצא את עצמנו מנותקים מהמציאות ומהגוף שלנו. 


שוק, הלם, גבולות וכניעה
אז בואו נמשיך להעמיק. פלוטו בשער 60 מייצר את השוק בלחץ של התנועה. מה זה אומר לדעתכם?

לדעתי זה יעיד על תנועות מהירות של אנשים / ארגונים / ממשלות, שיגרמו ללחץ לפעול בדרך שתכניס אנשים אחרים להלם. 

כמו שבשער 61 בשנים האחרונות היו תפיסות מנטליות חדשות (שאחר כך התבטאו גם כחוקים מהירים שנכפו) שגרמו לאנשים להיכנס להלם, כך זה יתבטא עכשיו בלחץ לפעול ולהגיב בצורה מהירה שתכניס להלם ואפילו קיפאון. 

כמו שציינתי, בשלב כלשהו אנחנו כנראה נצפה באלו שיתנגדו אליהם במאבק אלים (מילולית או פיזית), מבלי להבין לעומק את העבודה הפנימית שיש לעשות בתוכם.

ככל שאותם אנשים שיתנגדו ויאבקו לחופש בתנועה, יהיו ברמת מודעות נמוכה (שזה אומר שהם חושבים שהסבל שלהם נגרם רק על ידי אנשים אחרים ורק אם ילחמו בהם הם יחיו בהרמוניה ושלום), המאבק שלהם עלול להעצים את הטראומה לאנשים אחרים, בעיקר אם הם יפעלו דרך פעולות הגנה לתקיפות למולם שעדיין לא קרו במציאות, מתוך פחד וחרדה (כך נוצרו רוב המלחמות בעולם). 

דעתי האישית היא שכאשר שמים גבול בצורה של מלחמה, בשם הצדק, זה גורם לעוד סבל בעולם, גם אם המלחמה היא נגד ארגון בודד. אני לא חושב שאפשר לבודד מלחמה ומאבק ולא לפגוע באחרים בו זמנית.

אני משער שיהיו הרבה בריונים במערכה הזאת שנצפה, ולבריונים יש אמונה מאוד עמוקה, שזה בסדר לפגוע בכמה אנשים בשביל (אולי) להציל הרבה יותר אנשים. שזאת לטעמי אחת האמונות הכי הרסניות ומעוותות שיש, 
שזה משהו שראינו גם בטראומה של ידע מנטלי כפוי בשער 61 בשנים האחרונות.

כשפלוטו היה בשער 61, ראינו המון ביריוני דעות, אני קורא להם בריוני מקלדת, כאלו שכותבים מאמרים, פוסטים, או בתגובות בפייסבוק, שיש בהם רמיזות, האשמות, דעות נחרצות על אנשים אחרים, מבלי ששאלו אותם, מבלי ששמעו את האמת שלהם, מבלי שהבינו באמת מה הם חוו. ואפילו זה קרה גם בצ׳טים פרטיים להמון אנשים.

לגבי התקופה הקרובה, אני חושב ש
מכיוון שהעולם שלנו מכיל המון חוסר מודעות, לדעתי אנחנו הולכים לראות הרבה בריונות פיזית, גם מצד החוק/השלטון בעל הכוח הפיזי וגם מצד המתנגדים. 


האיזון 
כל זה מעלה שאלה, שכנראה תעלה מתישהו לאנשים מסויימים בשנים הקרובות - איפה האיזון? מתי שמים גבול בצורה מודעת ולא נלחמים בחוסר מודעות ומתי עושים עבודה פנימית?

אז שוב תשובתי היא - לדעת לקשר ביחד את העבודה הפנימית והעולם בחוץ. ללמוד לעבוד על המחשבות והרגשות שלנו וביחד עם זאת ללמוד לשים גבול בכבוד ולפעמים בחריפות, אך לא כמתקפת נגד למתקפה דמיונית עלינו שאולי תתרחש, אלא כשבאמת קורה משהו. 

נכון שאפשר לומר ששער 60 הוא שער שדרכו עוברים דרך מוות, אני לא יודע אם נראה פה הרבה מוות, אבל אני בטוח, שנצפה בהרבה כניעה למגבלות של הגוף הפיזי, כך שזה ירגיש כאילו משהו ישן מת בתוכנו ואנחנו נולדים למשהו חדש. כי המוות הוא לא הסוף.

אני משער שאנחנו הולכים ללמוד ולחוות שאנחנו חופשיים הרבה מעבר לגוף שלנו, וזה קורה רק כאשר אנחנו מבינים עד הסוף שהגוף שלנו מוגבל, ולומדים להכיר בגבולות של הגוף שלנו, וגם כיצד לפרוץ את הגבולות של עצמנו, ואם צריך על הדרך לשים גבול לאחר, אבל לא כדבר שאנחנו מפוקסים רק בו.

שמעתם פעם על טקסי קבורה? כן כן, אלו אנשים שקוברים את עצמם לזמן קצר, יש הרבה פעילויות של הגבלת הגוף, רוחניים וגם כאלו שלא רוחניים. 

למה אתם חושבים שאנשים מתרגלים דברים שמגבילים אותם? אתם חושבים שהם פסיכים?
לא הם לא, הם מתרגלים את המגבלה כדי לחוות חופש פנימי. 

וזה מעניין כי שער 60 כמו שהוא שער המוות, כך הוא שער החיים, וזה אומר שאנשים בתקופה הזאת ילמדו כיצד לחיות באמת בחופש בתוך מגבלת החיים. זה לא הולך להיות קל, כי צריך להכיר קודם במגבלה של הגוף.

חלק מהאנשים ילמדו על חופש חיצוני דרך מגבלה חיצונית, וחלק ילמדו על חופש פנימי דרך מגבלה פנימית, וחלק גם וגם. 

מתי ילמדו? אני משער שרק לקראת אמצע של המעבר הזה (עוד שנתיים בערך), וזה גם תלוי ברמת המודעות של האדם והאם כבר למד שיעורים אלו במהלך חייו. 

אתם יכולים לטוס לאיזו מדינה רחוקה, לחיות באיזה יער, לגדל כבשים ותרנגולות ולחוות מהמעבר הזה אולי גל קטן של משהו שיגע בכם. 

וזה לא רק השאלה אם אתם רוצים או יכולים בכלל להרשות לעצמכם את זה, אלא האם בכלל אתם מרגישים שבאתם ללמוד כאן משהו מזה וכמה תרצו להיות מושפעים מכל המעבר הזה. 


ההשפעה במערכות יחסים

חלק מכם עלול לחשוב שכל מה שאני מדבר עליו יקרה רק בין מדינות למדינות או בין ממשלה לאזרחיה, אבל זה ממש לא רק זה, דעתי היא שאתם תרגישו את זה בדחף לפרוץ מגבלות של תנועה גם במערכות יחסים, אתם עלולים להרגיש שנאבקים בתנועה שלכם במערכות היחסים הכי קרובות שלכם. 

שימו לב, שיש מצב גדול שאתם אולי תהיו גם אלו שתלחיצו אחרים להגיב, לפעול בדרך שלכם, שאתם תגבילו אותם או תגרמו להם להלם ומאבק בכם. כן, לאלו שממש קרובים ללבכם.

גם אם אתם לא מתכוונים לכך ויש לכם הכי כוונות טובות, יש סיכוי שאחרים לידכם ירגישו שאתם גורמים להם לכך, הם ירגישו אולי שאתם מגבילים אותם, שאתם מייצרים שינוי עמוק בחיים שלכם, ואתם מלחיצים אותם לייצר גם את אותו שינוי, או שאתם לא רוצים יותר להיות איתם בשינוי שלכם וללכת לכיוון האינדבידואלי שלכם וזה ילחיץ אותם מאוד.

כן, ככה זה פגיעות טראומתית, כי בחוויה טראומה, אנחנו משליכים על האחר את כל הסבל שאנחנו חווים. אך ככל שמעמיקים באמת הפנימית שלנו, אנחנו מגלים אחריות אישית על חוסר המודעות שלנו לעצמנו בעיקר על חוסר המודעות שלנו באותם רגעים שחווינו את הטראומה, ומתוך זה לומדים להביא מודעות חדשה לעצמנו בהווה. כך מתחילה להופיע חמלה לעצמנו וריפוי ולכל מה שקרה לנו. זה תהליך מאוד ארוך, של שנים לפעמים.

נפרדות
אני צופה שכמו שבשער 61 בפלוטו בשנים האחרונות, חברויות התפרקו ולפעמים גם משפחות, בגלל דעות שונות ומאבקי תודעה בינהם. גם כאן, עומדת להיות חלוקה כואבת, שהיא תהיה הרבה יותר פיזית, ולא רק ברובד המנטלי, וזה רק במידה ולא תהיה פתיחות וגמישות בלחץ לעשות רק דברים אינדבידואלים.
לטעמי תיווצר חלוקה מאוד ברורה ויותר קיצונית של מאבקים בין תנועות, בין קהילות ובין דתות. ושוב, זה יגע בכם רק במידה ותהיו מזוהים עם זה וכמובן גם תלוי כמה אתם צריכים ללמוד מהמעבר של הטראומה הכלל עולמית הזאת.



החדשות הטובות והפחות טובות

אז כן, אם חשבתם שאנחנו הולכים לחוות מגבלות רציניות בשנים הקרובות, כפייה של מגבלה בתנועה פיזית, אתם אולי צודקים ואולי לא. מה שבטוח שמטרת המאמר הזה לעזור לכם להתכונן ולא להכניס אתכם ללחץ סתמי מעתיד שלא וודאי, כי באמת אין מה להילחץ למשהו שאינכם יודעים אם יקרה או לא. כל מה שאני כותב כאן הוא רק השערה שלי.

אך אני מרשה לעצמי להמשיך לשער, וההשערות שלי שהחדשות הפחות טובות הן שברמה המדינית, אני צופה שיקרו המון מהלכים ונסיונות ללחוץ ולהפעיל מגבלות, כלומר דרכים רבות יסגרו לאזרחים כדי שאנשים ילכו רק בדרך מסויימת שהממשלות ירצו בכך. 

כנראה שלממשלות תהיה סיבה (הגיונית או לא הגיונית), להכניס את האזרחים לפינה שבה הם יהיו חייבים לפעול בדרך שהמדינה רוצה. 

למשל, כל עניין המטבע הדיגיטלי המאוחד שרוצים שנשתמש בו, יכול להיות סיבה ממש טובה שיכולה להגביל המון אנשים שלא ירצו להשתתף בתוכנית הזאת, ולמעשה יהיו חייבים לחיות בדרך אחרת מהמיינסטרים. 

למעשה גם אלו שיסכימו לזה, יהיו חייבים להיות מוגבלים בשלב כזה או אחר על ידי המדינה שתשלוט במטבע הדיגיטלי. כך שזה סוג של אשליית אין מוצא.

ולכן אני צופה שתהיה חלוקה מאוד ברורה בהתחלה בין אוכלוסיות גדולות. וזה כבר התחיל לקרות כשפלוטו היה בשער 61, אבל זאת היתה חלוקה מנטלית. נוצר פיצול של אלו שזרמו עם הרעיונות והתפיסות המנטליות החדשות של הממשלות והמדיה למול אלו שלא האמינו למדיה והיו בדעות משלהם,

בשער 60 אני צופה שהולכת להיות חלוקה של אלו שממש לא יפעלו למול הלחץ הממשלתי ויבחרו בדרך חיים אחרת מהמיינסטרים שכן יזרמו עם הממשלות, והפיצול יורגש בצורה משמעותית. 

למשל, מה יקרה אם לא יהיה יותר מטבע רגיל ויהיה רק מטבע דיגיטלי עולמי שיעקוב אחרי כל פעולה שלכם ויגביל אתכם בכסף בלחיצת כפתור כאשר הם ירצו בכך? כיצד תחיו אם לא תבחרו להשתמש במטבע הדיגיטלי בזמן ששאר העולם פועל דרכו? איך תעשו קניות? איך תנועו בעולם?

באופן כללי, אני משער שנחווה מגבלות של שלטון או של אנשים שיש להם הרבה כסף וכוח ושהם בעלי מודעות מאוד נמוכה לעצמם ולאחרים, שחושבים שהם יכולים לעשות באחרים מה שבא להם ולהלחיץ אחרים להתנהג בדרך שהם רוצים (כי הם חושבים שזה טוב), ואפילו חושבים שהם מעל הטראומה של פלוטו. אך אל דאגה, לאלו זה מגיע בהמשך בהפוכה. היקום דואג לזה.

בכל אופן, לדעתי כל מי שהולך להשתתף בהצגה של פלוטו בשנים הקרובות בצורה של חוסר מודעות עצמית, שיופיע בחוץ כמאבק אלים, מלחמה, מגבלה, עקשנות, שוק לאנשים אחרים, או כל פעולה באלימות אחרת, בשם הצדק, בשם "האחריות", בשם הפחד ממוות וממגבלה, הולך ללמוד המון מהטראומה שפלוטו יביא איתו.

מה שיפה בשער 60 במרכז השורש, זה שהוא ממש יודע כיצד להוביל לשינוי מעמיק מהיסוד. זה שער המוטציה, וכדי לעבור מוטציה חייבים למות לישן. כלומר אם באמת נלמד משהו מהטראומה הצפויה לנו, כנראה שהעולם שלנו הולך להיראות ממש שונה ומחולק מאוד אחרי השנים הקרובות של שער 60 בפלוטו. 


מהן החדשות הטובות?
בואו ננשום לרגע. החדשות הטובות הן ששער 60 הוא רק שער לחץ. זהו שער שפונה לשער 3 שנמצא בסקראל. 
שער 60 מביא איתו לחץ לעבור מוטציה שגורמת לאדם להתחבר מחדש לתדרים שלא ידע או הכיר לפני כן. 

ובשביל להבין את החדשות הטובות, חשוב להבין ששער לחץ הוא לא שער של עשיה, לחץ הוא רק לחץ. הוא רק מלחיץ לעשיה, הוא מניע ודוחף, כמו שחבר יעשה משהו לידכם ואתם תרגישו דחף לעשות משהו ביחד איתו. זה לא בהכרח במילים, אלא בפעולה שגורמת לתחושת לחץ. אתם יכולים לבחור שלהיות מושפעים מהלחץ ואתם יכולים שלא.

נכון, לחץ זה דבר שקשה להתעלם ממנו, זה דבר עצום, יש לו כוח להזיז הרים, אבל שער 60 בפני עצמו הוא כלום בלי שער 3 שהוא זה שאחראי שהתנועה לקראת שינוי אכן תתקיים בפועל. 

אז זכרו, יש הבדל עצום בין לחץ שיכול להתבטא בהפחדות, בפעולות שיכולות להתפרש כסופניות ומאוד מלחיצות, לבין התגובה ללחץ לעשיה. 

שער לחץ זה כמו שמישהו יעמוד למולכם ויעשה תנועות קונג פו מפחידות, אבל לא יגע בכם באמת. רק תרגישו את הרוח שלו. אך אם אתם תפחדו ותתחילו להילחם בו, אתם תיכנסו לקרב. זה כמו כלב נובח לא נושך.

בשביל ההשוואה, הלחץ המחשבתי שהיה בשנים האחרונות דרך שער 61 בפלוטו, היה רק לחץ מנטלי, סמכות חיצונית שניסתה ללחוץ עליכם לעשות פעולות, הפחדות מנטליות, שהיתה אומנם גם דרך פעולות ממשיות של מגבלה, אך הרבה יותר משחק מנטלי של מגבלה מנטלית מאשר פיזית. אנשים פחדו, אז פעלו מתוך סמכות חיצונית (העצות של אלו שהפחידו אותם - ממשלות והמדיה), ולא מתוך האמת הפנימית שלהם שהיתה מחוברת באמת למה שקורה במציאות.

לדעתי במקרה הנוכחי של פלוטו בשער 60 במרכז השורש, אולי יהיו פעולות שיראו כלחץ מנטלי אבל הן יגיעו קודם כל מתנועה פיזית ממשית שתקרה בהפתעה, ותיצור מגבלה והלם, וילחיצו אנשים להתחיל לפעול לשינוי ומהפכה, אך שוב, זה רק יהיה לחץ, לא משהו אחר!

אתם תרגישו אולי ששמים אתכם בפינה, אבל זה רק לחץ. אם תלמדו לשים גבול ולעבוד עם האמת שלכם, אתם תוכלו ממש להיות מחוברים ולפתח חיבור חזק לעצמכם ואפילו לא תהיה לכם התנגדות למול שום דבר חיצוני לכם, אתם פשוט תהיו בתנועה האינדבידואלית שלכם ועדיין מתוך כבוד לאינדבידואליות של האחר. אתם תדעו להגיד ״לא״ כשצריך ולא לפני כן.

לדעתי האיזון קורה כאשר מבינים כיצד לחבר את האמת הפנימית שלנו לבין החוץ וממש מיישמים אותה בפועל. אז באמת ישנה הקשבה לעוד חלקים בתוכנו וגם לאחרים בהווה, ולא כלחץ בגלל שוק או הלם. 

וכמו באומנות לחימה, יכולים להצמיד אתכם לפינה, רק כאשר אתם לא מקורקעים, לא מחוברים לגבולות הפנימיים של הגוף שלכם שדרכם אתם מגיבים במיידי למה שמתרחש עכשיו, אך אם אתם מפחדים ונבהלים מלחץ, אתם תברחו או תקפאו ממש מהר. 

אני משער שהטראומה האנושית תהיה בגבולות פיזיים, והשיעור יהיה בלדעת לשים אותם מבלי להילחם באלימות, ולדעת להיות בחיבור לאמת שלכם לא משנה מה, ולא משנה כמה לחץ מופעל עליכם. 


אני חושב שהבנתם את הרעיון של שער 60, כי הסברתי לכם את זה מכל כיוון כמה פעמים.


דיברתי כאן על קבלת המגבלה. מגבלה וגבולות הן אותו הדבר. חשוב להבין שהכניעה למגבלה היא הכניעה לגבולות שלנו, של הגוף שלנו. רק כך אנחנו לומדים אותם. וזה מה שאני צופה שהרבה אנשים הולכים ללמוד במעבר הזה. האם זה יהיה דרך חוויה טראומתית או לא, זה תלוי בכם.

בקבלה הזאת יש אפשרות ממש לעבור חיבור משמעותי לגוף שלנו, להרגיש את הגוף שלנו בשיא החיים שלו ובשיא המוות שלו ובכך גם לתקשר את הגבולות שלנו. 

אני חושב שרק מי שיפחד ממגבלה וילחם בה, רק מי שיפחד מהמוות וינסה להימנע ממנו, רק מי שיפחד מהחיים וינסה להימנע מהם, רק מי שיפחד משינוי משמעותי, יחווה את הטראומה של פלוטו בשער 60. 

מכיוון שאני חושב שזה נושא טראומה שאחוז מאוד קטן בעולם עברו דרכו ברמה האישית, ההשערה שלי, שכל אדם בכדור הארץ ירגיש את זה, ויהיה קשה לברוח מזה. 

אני לא נכנס כאן לתיאוריות של איך זה יראה בפועל, כי אני חושב שאנחנו לא יודעים, רק משערים. 

וכמו ששער 61 יצר לנו תובנה שאנחנו לא באמת יודעים משהו ושאי וודאות זה הדבר היחיד שקיים באמת ביסוד ביקום הזה, כך נחווה כנראה את התובנה של שער 60 שהשקט הפנימי בקבלת הגבולות והמגבלה שלנו, הוא הדבר שקיים בבסיס היקום הזה ונלמד להתחבר לשקט בתוך הכאוס.

לסיום אחרון - תיאוריה נוספת קטנה
שער 60 במרכז השורש, קשור גם ללחץ לשרוד, ובגלל שהנושא שלו הוא גם מוות, שינוי עמוק מהיסוד, ודברים שקשורים לקרקע ולאדמה, יכול להיות שאנחנו גם נחווה דברים שקשורים לכדור הארץ, למצבי מזג אוויר קיצוניים, תופעות טבע נדירות, שעלולות להגיע בפתאומיות וליצור בהלה, מגבלה ואפילו מוות.

עזבו כרגע תיאוריות, אם זה אלוהים שמייצר את התופעות האלו, אמא אדמה בכבודה ועצמה, או בני אדם מרושעים שיושבים איפה שהוא מתחת לאדמה ומנסים לצמצם את האנושות.

בהשערה שלי כנראה זה משהו שיהיה חלק מהשנים הקרובות בצורה כזאת או אחרת 
ויכול להיות שהכל יתחבר להכל. אי אפשר לדעת, זאת רק השערה שלי. אתם לא חייבים להאמין לי.

אני רק יכול לאחל לכם שתוכלו להיות כמה שיותר מאוזנים בתקופה הזאת, לא בצד של אלו שמגבילים אחרים בגלל פחד, לא משנה בשם מה תעשו את זה, וגם שלא תהיו אלו שנלחמים מתוך פחד במגבלה שאתם חושבים שיצרו לכם מבלי להתבונן פנימה למגבלות של הגוף שלכם. 

מטרת העיצוב האנושי, דרך הבנה מעמיקה של המפה שלנו, היא להביא לנו מודעות למגבלות של הגוף שלנו, ולדעת להכיר בהם דרך תרגול של מודעות, ומתוך כך לאהוב את עצמנו יותר. זאת הסיבה שהעיצוב האנושי הגיע לעולם, כדי שנוכל לעשות את המעבר הזה שמגיע לקראת 2027 בצורה פשוטה יותר.

אם העיצוב האנושי מעניין אתכם, ההתחלה הכי טובה היא בקריאת מפה. אני כבר 12 שנים מעביר קריאות, ואני מציע קריאת מפה מעמיקה של 3 שעות שמחולקת ל- 2 מפגשים. עוד פרטים על מהי קריאה מעמיקה אפשר למצוא כאן


מילים אחרונות
אל תדאגו לכל מה שנאמר כאן, החיים קורים אם תרצו או שלא. כל מה שנשאר זה לאהוב את מה שיש למולנו כמיטב יכולתנו, זה מה שחשוב.

וכמו שאמרה האורקל לניאו בסרט המטריקס, כך אגיד לכם: כפי הנראה ברגע שתסגרו את המאמר הזה, אתם תשכחו מכל זה ותתחילו להרגיש יותר טוב. אתם תבינו שאתם לא מאמינים לכל השטויות של הגורל הזה והמעברים בשמיים האלו, ותיזכרו שאתם שולטים בחייכם.


באהבה
ליאב עברי



להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים