br להיפתח מחדש: הלקוחות שבאים אליי תומכים בי -->

יום שישי

הלקוחות שבאים אליי תומכים בי

ככה התחלתי לראות את זה לפני 6 שנים כשהתחלתי לקבל אנשים אליי. רק שבהתחלה זה היה ללא תשלום, עשיתי קריאות של העיצוב האנושי ומפגשים בשיחה.

בהתחלה חששתי לקחת כסף, היו לי כל מיני מחשבות על כסף שתקעו אותי. אבל אז יום אחד היתה לי הארה מבריקה בתוכי על כסף והתפתחות.

בשלב מסויים הבנתי שהיקום מביא אלי אנשים בשביל שאני אתפתח, כי דרכם אני גדל כשאני מביא עוד אהבה לתוך הנוכחות שלי מולם, התחלתי להבין יותר ויותר שמטרת הקיום שלי היא להתפתח ולגדול, להרחיב את האהבה דרך הסרת אמונות והכלה של רגשות.

אך אז קלטתי עוד משהו מדהים על טבע היקום, וזה שלא אכפת ליקום אם אני מתפתח כשאני מטפל עם כסף או בלי כסף, מה שחשוב לו (ולי) זאת ההתפתחות והגדילה שלי!

וואו! איזו תובנה זאת היתה! כשממש הפנמתי את זה היה לי את האומץ לומר ליקום שאני מוכן לגדול כשהדבר היחיד שאעשה יהיה מה שמגדיל אותי ומצמיח אותי. ובגלל שהבנתי שהגוף שלי צריך כסף בשביל לחיות בדרך חיים שבה אני חי, הודעתי ליקום שאני מבקש שאנשים יבואו לטפל בי דרך התמיכה שלי בהם ובנוסף הם גם ישלמו לי סכום מסוים של כסף כדי שאוכל להמשיך לעשות זאת.



מה שקרה להפתעתי זה שהיקום שמע אותי  וראה שהתעקשתי להמשיך לעשות את מה שאני אוהב ולהתפתח דרך האנשים שמגיעים אליי וגם לבקש על זה כסף, ובגלל שמבחינתו זה אותו הדבר, הוא הביא אליי אנשים שבחרו לשלם בשמחה כסף, הייתי מופתע ושמחתי על זה כמובן.

למעשה עם הזמן היקום ראה שקבלת הכסף גם תומך בהתפתחות שלי והביא לי אפילו עוד יותר אנשים, יותר ממה שהגיעו כשתמכתי בחינם!

לקח לי זמן להבין את הסיבה לטבע היקום הזה. הבנתי שאם מטרת היקום היא שאני אתפתח וארחיב את האהבה שלי לא משנה מה, ושאת היקום מעניין רק ההתפתחות שלי ולא כמה כסף אני לוקח, אז כשהתחלתי לקחת כסף זה תמך בהתפתחות שלי, כי יכלתי אז לעשות את זה הרבה יותר ולעבוד פחות במה שאני לא מתפתח דרכו, אז היקום לקח את הכסף כנתון בתוך השכלול שלו כדבר שעוזר לי להתפתח והביא לי יותר אנשים כדי שאתפתח דרכם וככל שלקחתי סכום כסף יותר מדויק, כך הגיעו יותר אנשים.

אני מקווה שאתם מבינים שזה לא קשור להיותכם רק מטפלים, זה קשור גם לבני זוג שאתם רוצים שיגיעו ולכל אדם שנמצא בחייכם. ככל שאתם פתוחים יותר להתפתח ולהרחיב את האהבה בחייכם כך יגיעו אליכם יותר אפשרויות, ובשביל להתפתח דרוש אומץ לעבור דרך רגשות ומחשבות.

התובנה הזאת ממש שחררה אותי, והבנתי שעכשיו אני יכול לבקש כסף ולתת לו לזרום אליי ולהזרים אותו הלאה ממני בקלות לאנשים אחרים.

אך אז עלתה עוד שאלה בתוך המסע הזה: איך אני יודע כמה כסף נכון לי לקחת? מה זה הסכום המדויק?
אחרי תקופה ארוכה שעשיתי עם עצמי נסיונות בנושא, גיליתי נוסחה ממש פשוטה. הנוסחה היא שאקח את הסכום כסף שעליו לא אחשוב בכלל לפני השרות שאתן, לא אחשוב עליו בכלל תוך כדי השרות שאתן ובמיוחד לא אחרי, זה יהיה הסכום המדויק לקחת!

וכשאני אומר לא לחשוב בכלל, אני מתכוון בכלל! כאילו הכסף זה מים שעוברים לידי ואני לא מתייחס אליו בכלל אלא רק משתמש בו ככלי שמייצג אנרגיה של הכנות שלי עם עצמי.

התחלתי לעשות עם זה ניסויים, בהתחלה ביקשתי סכום מעבר למה שנכון לי, וגיליתי זאת כי קלטתי שחשבתי על הסכום לפני המפגש וגם אחרי, חשבתי שאולי זה יותר מדי (בעיני) ושזה לא פייר כלפי אנשים, גם ראיתי שלא מגיעים הרבה אנשים והבנתי שזה בעצם שיקף לי שאם אני חושב על הכסף, אז אני תקוע בהתפתחות שלי והיקום שוב לא מביא לי אנשים שיעזרו לי להתפתח דרך זה שאתן את השרות שלי.

אחר כך התחלתי להוריד את סכום הכסף ובשלב מסויים הורדתי יותר מדי. מה שהיה מעניין זה שכשביקשתי פחות מדי, הרגשתי לא בנוח עם זה, וגם אז הגיעו פחות אנשים, כי חשבתי על הכסף ועל זה שזה לא באמת תומך בי.

לאט לאט איזנתי את עצמי וביקשתי בדיוק כמה שנכון לי עד כדי כך שממש לא חשבתי על הכסף. פשוט ביקשתי אותו, לקחתי אותו בסוף המפגש וזה לא עניין אותי, אפילו הערך שלו ככסף לא עניין אותי. לא חשבתי שזה יותר מדי או פחות מדי.
מאז תמיד פעלתי ככה, ולכל שרות חדש שאני נותן אני לוקח את הזמן שלי לדייק את עצמי.

כשעזרתי לכמה אנשים לדייק את הסכום כסף שהם לוקחים, היו כאלו שגילו ש 50 ש”ח לשרות שהם נותנים זה הסכום שהם לא חושבים על הכסף בכלל (אפילו שזה רבע ממה שלוקחים בשוק), והיו כאלו שגילו ש 400 ש”ח זה הסכום כסף שהם לא חושבים עליו בכלל. כל אחד מה שמדויק לו.

כמובן שישנם מצבים שגם 0 ש”ח יכול להיות הסכום המדויק שלא תחשבו שהוא מעט מדי או יותר מדי. היו אנשים שהיו מדויקים על רמת השקל וגילו מחיר של 325 וחצי ש”ח שהוא הכי מדויק להם.

חשוב לזכור שזה ניסוי אישי. אף אחד לעולם לא יכול להגיד לכם מה זה אומר סכום מדויק עבורכם, כי הם לעולם לא יידעו את המחשבות שלכם, רק אתם יודעים.

גם חשוב לזכור שאם בשלב מסוים בעתיד אתם מתחילים לחשוב על סכום הכסף שאתם לוקחים, אז זה אומר שאתם צריכים לעדכן אותו ולהתאים אותו למצב שבו לא תחשבו בכלל על הכסף.

ולמעשה זה עשה לי רק טוב לדעת שהסכום כסף שאני מבקש (ושאני בכלל לא חושב עליו), הוא זול בצורה יחסית ומאפשר לאנשים לעשות את הקורס הזה. כמובן שנשארתי עם אותו סכום שתמיד הרגיש לי מדויק ואותנטי. בשורה התחתונה, כשמשהו זורם דרכנו בטבעיות, לא מרגישים אותו והכל עובד בצורה נעימה.

תודה על ההקשבה ומקווה שזה תמך בכם 

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים