br להיפתח מחדש: מהו העיצוב האנושי? - כניסה פנימה, חלק 2 -->

יום שישי

מהו העיצוב האנושי? - כניסה פנימה, חלק 2


הרקע שלי עם Human design

במשך שנים עשיתי עבודה עם עצמי, אני מתרגל את ה"עבודה" של ביירון קייטי כבר 9 שנים, למדתי שיטות טיפול רבות. והייתי במסלול התפתחותי אצל מורים רוחניים במשך שנים. קראתי חומרים רבים על נפש האדם ועל דרכי האגו והרוח בעולם זה. אך כשהגעתי להיומן דיזיין, נתקלתי בידע שהיה לי מוכר ונכון יותר מכל מה ששמעתי, כי זאת היתה מפה אישית שלי, ידע אישי, הדרך המיוחדת שלי להתפתחות, ולא של עוד הרבה אנשים אחרים.

בהתחלה הידע הקסים אותי, ואז רציתי לדעת עוד ועוד ולהעמיק יותר ויותר. וככל שלמדתי יותר כך התנסיתי יותר במציאות, והידע רק הולך ונחשף עוד ועוד בפניי ואני לומד בכל יום עוד דברים על עצמי.

כניסה לתוך הניסוי מתוך חקירה
העיצוב האנושי לא מבקש שתאמינו לידע שנותנים לכם דרך המפה האישית שלכם. יכול להיות שתתלהבו ממנו בהתחלה או שזה רק ישמע לכם קצת מוכר. אך הוא למעשה אומר לכם, קחו את הידע הזה באופן אינטליקטואלי, בצורה שכלית, ואז תחקרו אותו באופן מעשי בחייכם.
כאשר תיכנסו לידע של המפה שלכם, אתם תגלו עוד ועוד רבדים מדוייקים של עצמכם ברמה שלא הכרתם מעולם. עשרות אלפי אנשים ברחבי העולם מדווחים על אותם דיוקים שמסדרים להם את החיים ומעלים את התודעה שלהם למקום גבוה יותר ויותר, רק משום שהם הבינו כיצד ה"רכב" שלהם עובד. הם הבינו כיצד הגוף האנרגטי שלהם מתפקד, בשונה מאחרים ובמיוחד מאחרים.

Huamn design - מדע המיוחדות והנפרדות
כששמעתי בהתחלה שהעיצוב האנושי הוא מדע הנפרדות, זה כיווץ אותי, כי אני באתי בכלל ממקום שידעתי שהכל הוא אחד ואנחנו לא נפרדים בכלל. ואז הבנתי שזה הכל תלוי מאיפה מסתכלים על זה. בתודעה הכללית אנחנו בכלל לא נפרדים, באנו מאותו מקור. אך בחוויה הפיסית אנחנו נמצאים בגופים נפרדים אחד מהשני, לא משנה כמה נרצה להתחבר. לכן החיבור האמיתי ביננו כבני אדם קורה תמיד ברמה האנרגטית. בכל מיני רבדים, ובסופו של עניין, רק כאשר אנחנו אוהבים באמת את עצמנו, נוכל להתחבר ולאהוב אדם אחר. באהבה נמצא החיבור האמיתי בין כל בני האדם, ורק שם יכול להתקיים שלום אמיתי.
העיצוב האנושי לוקח את זה צעד קדימה, ומראה לאנושות שאנחנו לא שונים זה מזה, אלא שאנחנו מיוחדים זה מזה. וללא הכבוד שלנו למיוחדות שלנו, לא נוכל לתת כבוד למיוחדות של אנשים אחרים. מערכת  זו מראה לנו כיצד כל אדם הוא מיוחד ואחר משאר האנשים, ולמה טוב שהוא מיוחד. כך אנחנו רואים את כל הנפרדויות המיוחדות שיש בעולם. וכשהשכל רואה את כל הנפרדויות המיוחדות, מתוכן הוא מבין את האחדות המדהימה ונכנע לה ומפסיק להתנגד לחיים מתוך בורות, בכך אנחנו חווים אהבה עצמית ואהבה לכולם.

כיצד הגיע המידע לעולם?
בשנת 1987, קיבל איש קנדי בשם רא אורו הו, במהלך 8 ימים של מפגש חוצוני הזוי שסטיבן שפילברג היה יכול לעשות עליו סרט. הסיפור הוא כל כך מוזר, שאי אפשר להשוותו לסוג של תיקשור, כמו התיקשורים הרבים שאנחנו שומעים היום. אלא זה היה סוג של הטמעה אנרגטית של מידע.
הוא ראה אורות כחולים מרחפים בבית שלו, הכלב שלו היה ללא הכרה במשך אותם 8 ימים. הוא עצמו לא אכל ולא ישן כל אותם ימים. הוא שמע קול בראשו, אשר הדריך אותו מה לעשות. הקול הכתיב לו מידע מפורט והסביר לו כיצד להשתמש במידע זה. לרא אורו הו, לא היה שום רקע באסטרולוגיה, או בכל ידע אזוטרי שהוא. כל הידע שקיבל היה חדש לו.
אם אתם רוצים ממש לשמוע את כל הסיפור ויש לכם שעה וחצי פנויים אתם מוזמנים לצפות בסיפור שלו שהוא עצמו מספר בקישור הזה.

המפה של בוב דילן
ממה מורכבת המפה?
המפה האישית מכילה ידע אשר מורכב מאסטרולוגיה, אי-צ'ינג, קבלה, ומערכת הצ'קרות.
ביחד הם מביאים את המפה. אך למעשה אי אפשר להגיד שמשהו מתוך המרכיבים האלו באמת שם. זה כמו שתקחו מרכיבים כדי לעשות עוגה. כשהעוגה מוכנה, שום דבר מהמרכיבים כבר לא נשארו שם באמת, אלא הפכו לעוגה טעימה.

במפה תבחינו בכמה דברים בולטים: מרכזי האנרגיה, שחלקם צבועים וחלקם לבנים. תבחינו בקווים שמחברים בינהם, שנקראים ערוצים, ותבחינו בחצאי ערוצים. וכמובן  בשני הטבלאות שמצידי המפה.

אם תשימו לב טוב (לחצו על התמונה להגדלה), תראו שעל המרכזי אנרגיה ישנם מספרים. סה"כ 64 מספרים. כל אחד מהם מסמל את האיכות המספרית מהאי-צ'ינג ביחד עם הקשר לאיכות של המרכז עצמו. המספרים מוגדרים על ידי הכוכבים, כמו שבאסטרולוגיה הכוכבים מגדירים את המזלות.

כאשר נוצר ערוץ שלם המרכזים הופכים למוגדרים ונצבעים (הצבעים תמיד אותם צבעים בכל מרכז ואין להם משמעות מיוחדת בקריאה).
אחד הדברים המיוחדים במפה של העיצוב האנושי, הוא שהמפה למעשה מורכבת משתי מפות. האחת היא הצבע האדום. זאת המפה שנדגמת 3 חודשים לפני הלידה. והשניה היא הצבע השחור אשר מגיעה מהמפה שנדגמת בזמן הלידה. ביחד הם מרכיבים את הדיזיין המיוחד שלכם. הצבע האדום מלמד על הדיזיין של הגוף שלכם, כיצד הגוף שלכם פועל, ושל כל מה שאין לכם שליטה מודעת עליו, ולמעשה הוא נחשב לחלק הלא מודע בישותכם.
הצבע השחור, מייצג את האישיות שלכם, את החלק המודע שאיתו אתם עובדים ויכולים לשלוט או לחשוב שאתם יכולים לשלוט בו.
הנה וידיאו קצר של דקה (באנגלית) המסביר בצורה ויז'ואלית את מה שהוסבר למעלה


להמשך קריאה במאמר הבא - Human Design - העמקה, חלק 3

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים