br להיפתח מחדש: מהו העיצוב האנושי? לגלות את המיוחדות שלי-חלק 1 -->

יום ראשון

מהו העיצוב האנושי? לגלות את המיוחדות שלי-חלק 1

* רמת הבנה בידע של העיצוב האנושי - ללא נסיון.

האם אי פעם סיפרו לכם שאתם לא באמת הגוף שלכם? אלא הרבה יותר גדולים מהגוף? 
האם אי פעם גם אמרו לכם שאתם לא המחשבות שלכם? אלא הרבה יותר גדולים מהמחשבות שלכם? 

תשאלו את עצמכם, מיהו זה שרואה את המחשבות? מיהו זה שצופה בגופכם? אילו אתם הייתם הגוף ואתם הייתם המחשבות שלכם, אז לא היה מי שיצפה בהם ויהיה מודע להם. 

המחשבות והרגשות משתנים כל הזמן, מיהו זה שמודע לכל זה? מיהו זה שצופה לפני שרגש/מחשבה באים, בזמן שהם נמצאים ואחרי שהם עוזבים? אלו שאלות מאוד חשובות לכל אדם להתעסק איתם לפחות פעם אחת בחיים, כדי לגלות מיהו באמת.


החוויה של לגלות זאת היא שונה מאוד מההסבר המילולי והאינטלקטואלי למה שתגלו, כי בחוויה ישנו סיפוק אמיתי שבא מהגילוי של מי אתם באמת. למעשה תגיעו להבנה שישנה תודעה, מודעות, נשמה, או כל שם אחר, שהיא אתם, שצופה בעולם הזה, דרך מסנני השכל והחשיבה שלכם, ודרך הגוף הזה, שמשכין את השכל בתוכו. מכאן מתחילה ההבנה מהו למעשה Human design.

הנשמה מחוברת לגוף הזה בצורה מאוד מיוחדת. כאשר אתם כנשמה בוחרים באמא ובאבא שיהיו לכם, ובוחרים את מסלול החיים שלכם, חלק קטן מהנשמה שלכם יורד להתחבר לתוך גוף. למה רק חלק? כי הגוף עצמו לא יכול להכיל אנרגיה כל כך עצומה של נשמה אחת. ולכן הנשמה מגשימה את עצמה במספר של גופים. אך כאשר החלק המסויים הזה מתחבר לגוף בהיותו עובר, הוא נכנס ל"רכב" (הגוף) שאותו הוא בחר לחיים אלו, ושדרכו הוא עומד להתממש בעולם זה.

חלק זה צופה בעולם זה דרך הגוף והחשיבה שלכם - המודעת והלא מודעת, וכך אתם חווים את החיים. אתם אומנם לא הגוף ולא המחשבות שלכם, אך כאשר אתם מחוברים לגוף הזה, אתם כבר לא נמצאים בחוקים שהייתם בהיותכם אנרגיה ללא גוף. עכשיו יש לכם כלי רכב, שכפוף לחוקים ולתנאים מאוד ספציפיים של עולם החומר והאנרגיה. כלי הרכב הזה ששייך לכם, שייך לחוקי עולם החומר, ואתם מחוברים אליו עכשיו, אם תרצו או לא. הגוף הזה מיוחד במינו בדיוק כמו שטביעת האצבע שלכם מיוחדת. השילוב של הגוף ביחד עם האנרגיה שלכם יוצרת מיוחדות שאין כמוה בשום אדם אחר. ואת המיוחדות הזאת מראה לכם המפה שלכם בעיצוב האנושי. ואתם מוזמנים להסתכל עליה, ללמוד עליה ולהתנסות בחוויה מדהימה עם עצמכם.

המדריך למשתמש
העיצוב האנושי מראה לכם את מדריך המשתמש שלכם בתוך ה"רכב" שאליו נכנסתם ושממנו המודעות צופה. המדריך נוצר דרך מפה המתקבלת על ידי תאריך הלידה ושעת לידה שלכם, המפה מראה לכם כיצד מערך האנרגיות והמחשבות שלכן פועלות באופן המיוחד לכם. כיצד אתם מתנהלים כשאתם בפוטנציאל הגבוה ביותר שלכם, מהי דרך ייעודכם ש"הרכב" שלכם פועל בצורה הכי נכונה שלו ומהן התנאים שהוא צריך על מנת לעבוד בצורה הכי נכונה, ומצד שני המדריך הזה גם מראה לכם מהיכן אתם נוטים "ליפול" להתניות שגורמות לכם למתח וסבל בחיים, וכיצד אתם מתנהגים כאשר שאתם לא בפונטציאל הגבוה שלכם. וברגע שהבנתם ידע זה, לאט לאט הוא מדייק לכם את חווית המשתמש בעולם הזה בצורה שהשכל שלכם לא יוכל להתנגד לה לאורך זמן.

דמיינו לעצמכם שאתם רוצים ללמוד כיצד בנויה טלוויזיה שאין דומה לה בשום מקום אחר בעולם. אז אתם מפרקים אותה לחתיכות, ולומדים לאט לאט כל חלק שנמצא שם. את הלוחות בקרה, והחלקים האלקטרונים השונים. יכול לקחת שנים להבין את זה, ונאמר שבמהלך השנים למדתם המון שיטות על החלקים שנמצאים בטלוויזיות מסוגים שונים. כעת דמיינו שאחרי שנים רבות, פתאום מישהו נותן לכם את הוראות ההפעלה והמדריך למשתמש המדויק של הטלוויזיה הספציפית הזאת! פתאום המדריך הזה מדייק לכם לגמרי את כל הידע כיצד הטלוויזיה עובדת, לפתע אתם מבינים שהחלק ההוא באמת עושה לא רק מה שחשבתם, אלא עושה עוד דברים, והחלק ההוא עושה דבר אחר לגמרי ממה שגילתם עד כה, למרות שהיתה לכם אינטואיציה כיצד זה עובד, אך לא ידעתם את המילים המדוייקות. ולאט לאט אתם לומדים יותר ויותר כיצד לבנות ולהשתמש בטלוויזיה הזאת, בצורה קלה ונוחה. ככה עובד העיצוב האנושי, רק שהוא המדריך הספציפי שלכם!

הניסוי והחוויה
העיצוב האנושי הוא למעשה דרך התפתחותית שמכניסה אתכם לתוך התנסות עמוקה, שעיקר ההתנסות שלה היא ב 7 שנים של ניסוי וחוויה דרך הדרך המיוחדת במפה שלכם. למה 7 שנים? כי לוקח 7 שנים לגוף להתמיע את המצב החדש של ההוויה האמיתית שלכם דרך ההתנהלות הנכונה שהמפה שלכם מציע לכם. תוך 7 שנים כל התאים בגוף שלכם מתחלפים, ואתם למעשה הופכים להיות אדם חדש. זהו אחד הניסויים המדהימים שחוויתי בחיי והמרתקים ביותר. 

אתם יכולים ללמוד המון שיטות שילמדו אתכם כיצד האישיות שלכם בנויה, כיצד הגוף שלכם מגיב, וכיצד לחיות בכדור הארץ בצורה הבריאה ביותר עבורכם, אך אז כשתקבלו את המדריך שמתאים בדיוק לגוף שלכם, הכל יהיה מדוייק הרבה יותר.

אולי תחשבו בהתחלה שהידע שמדריך זה נתן לכם לא חידש לכם הרבה, כי אתם חושבים שכבר הכרתם הכל בעצמכם. אך מה שהמדריך הזה יעשה אם תתנסו בו ותכירו אותו, זה שהוא ידייק לכם את כל מה שהבנתם עד כה בחייכם בצורה שלא תיאמן.

ככל שתלמדו אותו יותר ותעמיקו, ככה תראו כמה פרטים החסרתם בעצמכם ולא ראיתם בחייכם, ותגלו כמה אתם לומדים על עצמכם האמיתי. שורה תחתונה, החיים שלכם יוכלו להיות מאוזנים יותר ועוצמתיים יותר. זה מה שאני אוהב בעיצוב האנושי. זהו ידע שבה לעזור לנו להתפתח ושאפשר לעבוד איתו. ידע מאוד פרקטי.

עכשיו דמיינו מה זה יכול לעשות לילד שמתחיל את חייו בעולם זה. אם הורה יודע כיצד לעבוד איתו על פי הדיזיין האנרגטי הספציפי שלו, החיים שלו ושל הילד היו יכולים להיראות אחרת לגמרי.



למידע על לימודי העיצוב  האנושי לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים