br להיפתח מחדש: האם אתם רפלקטורים? - 1 אחוז מהאוכלוסיה - Human design -->

יום חמישי

האם אתם רפלקטורים? - 1 אחוז מהאוכלוסיה - Human design

רפלקטור (משקף) הוא הטיפוס הנדיר ביותר מכיוון שהוא בערך 1% מהאוכלוסיה. אלו אנשים מאוד מיוחדים, ובעלי תפקיד נדיר בכדור הארץ. לרפלקטורים תמיד תתלווה תחושה של אי שייכות לעולם הזה, כאילו הם בלתי נראים. ולכך תתלווה תחושה של אכזבה מאנשים ומהעולם, כאשר הם אינם מתפקדים בדרך הנכונה שלהם.
מה שמיוחד אצל הרפלקטורים הוא שכל המרכזים האנרגטים פתוחים, דבר שאינו קיים אצל אף טיפוס אחר. מה שאומר שהם יכולים להיות אנשים מאוד רגישים ללחצים מהסביבה. יש לרפלקטורים הילה סופגת. מצד אחד היא סופגת הכל, אך מצד שני אנשים "מחליקים" עליה, ולא ממש מצליחים לחדור אליה (כמעט כמו המניפסטורים). הם יכולים לסגור את ההילה שלהם מהשפעותיהם של אחרים. ולכן אינם מותנים באותה דרך כמו שאר הטיפוסים.

אלו טיפוסים לא אנרגטים בטיבעם והם תלויים באנרגיה (ובנוכחות) של אחרים על מנת להיות בעשייה. ולכן לרפלקטורים יש צורך חשוב לדעת לעבוד נכון עם האנרגיה שלהם, כי כשהם מותנים הם עובדים מאוד קשה.

אם אתם מוגדרים כרפלקטורים, עליכם להיות מאוד סבלניים בבחירותכם. אתם צריכים לעבור מחזור ירח שלם עד שאתם ממש יודעים מה להחליט, בעיקר כשזה מגיע לקשר חדש או מקום מגורים חדש. ונכון לגבי כל החלטה חשובה בחייכם.
אין לכם כרפלקטורים תפקיד ברור במשחק של העולם הזה. אתם תמיד משתנים בהתאם לסביבה ולתנועת הירח שמגדירה את המפה הפתוחה שלהם. ולכן השאלה הכי חשובה שלכם בחיים היא "האם אני יכול להיות עצמי?" מכיוון שכל הגדרה של עצמכם תמיד משתנה.
לדעת "מי אני?" זאת שאלת חיים עבור הרפלקטור. ועל מנת לענות עליה באמת, על הרפלקטור לנסות להיות חודש ימים לבד עם עצמו, בלי אף אדם מסביבו. וכך יוכל להתקרב למי שהוא באמת.

כחלק מהתנהלות החיים שלכם, אתם מעבדים כל הזמן את הסביבה שלכם ומחפשים משהו שונה בתוך הסביבה הרגילה. במהותכם אתם יכולים לראות ולבדוק היכן יש משהו שגוי בדרך ההתנהלות של הסביבה. אתם דוגמים את הסביבה שלכם, ויכולים בקלות לראות היכן משהו לא בסדר עם האחר, בגלל שאתם עצמכם לא מרגישים כחלק מהסביבה הנורמלית. אתם יכולים לראות היכן אנשים משקרים לעצמם והיכן הדברים לא מסתדרים בצורה הנכונה.

הרפלקטורים מרגישים עמוק בתוכם תחושה של אכזבה כאשר הם לא מודעים לעצמם. אכזבה על החיים ועל עצמם. לעומת זאת לרפלקטורים המודעים יש את המתנה לראות מי נמצא באמת שלו, ומי מוכן באמת להתעורר לחיים ולמודעות גבוהה יותר. אך אם אתם רפלקטורים שעדיין לא התעוררתם, אתם תראו עוד ועוד מקומות שבהם אנשים לא חיים את הפונטציאל שלהם, ותחושו תחושה של אכזבה עמוקה בלבכם.
כאשר הרפלקטורים באמת חיים בדרך נכונה, הם מופתעים לטובה מהחיים. "הפתעה" היא מילת המפתח עבורם. ואז החיים נעשים מעניינים ועשירים עבור הרפלקטור.

עבורכם כרפלקטורים, מחזור הירח חשוב מאוד. במשך 28 ימים או מחזור של חודש, אתם עוברים את כל תחושות הרגשות וההבנות במפה שלכם. כל פעם מחדש. כך שכאשר אתם פוגשים מישהו לוקח לכם חודש ימים עד שאתם מבינים אם נכון לכם להיכנס למערכת יחסים. ואם אחרי החודש הזה, אתם פתאום מבינים שזה לא זה, אתם יכולים בקלות ללכת משם. עבורכם אין דבר שהוא אישי. זה יכול להרגיש קר עבור אנשים אחרים, אך לא עבורכם. במיוחד אם אתם לא יוצרים קשר עם אנשים אחרים.

עבור הרפלקטורים המיקום הגיאוגרפי חשוב מאוד. זה קריטי כרפלקטורים להיות במקום הנכון עבורכם. אחרת אתם לא מממשים את תפקידכם בצורה הנכונה. חלק חשוב מההתנהלות שלכם בחיים הוא למצוא את המקום הנכון עבורכם לחיות. כי רק שם אתם מתחילים לזהות את עצמכם האמיתי.
אנשים מאוד אוהבים אתכם, כי אתם למעשה תמיד משקפים להם את עצמם. ולכן בקלות יתקהלו סביבכם אנשים. וההילה "המחליקה" שלכם תגן עליכם מלקבל את כל ההתניות של האנשים שמסביבכם.
החיים עבור הרפלקטורים זאת חידה מתמדת, והפתעה בלתי נגמרת, עקב השינויים התמידיים וחוסר הזיהוי העצמי האמיתי בתוכם. וביחד עם זאת זהו דבר חשוב ויפה עבור העולם.

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

זה טילטל אותי קשות לדעת שאני רפלקטורית...קוראת וקוראת ועדיין לא מצליחה להבין מה באתי לעשות בעולם הזה?
באמת לעיתים אני חיה עם תחושה חייזרית שאני לא שייכת לכאן.
מן פרפר מעופף, לא מחובר לכלום.

אנונימי אמר/ה...

מאוד מזדהה איתך...גם אני רפלקטורית ואני מרגישה קושי אמיתי בלהרגיש שייכות וכמובן שאכזבות לא מעטות. אבל הידע הזה עוזר לי קצת להתנהל בעולם עם קצת יותר שלווה. בהצלחה.

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים