br להיפתח מחדש: התקופה בהיסטוריה שבה אנחנו נדרשים להשיל מאיתנו הכל -->

יום שישי

התקופה בהיסטוריה שבה אנחנו נדרשים להשיל מאיתנו הכל




מרץ 2023


אני מאמין שאנחנו נכנסים לתקופה בהיסטוריה שבה אנחנו צריכים להגיע אליה הכי קלים שאפשר, בלי מטען, בלי מחשבות מיותרות, עם כמה שפחות רגשות שעוצרים אותנו.

התקופה הנוכחית גורמת לנו בצורה קיצונית לשחרר עוד ועוד.

לשחרר מה? לשחרר את כל מה שעברנו בחיים, את כל ההתנגדויות שגרמו לנו לפחדים, לשחרר את המחשבות הכואבות שיש לנו על אנשים.
אם אנחנו לא נעשה את זה עכשיו אני מאמין שיהיה לנו רק יותר קשה בעתיד, ולמעשה אני לא חושב שנצליח לשרוד. אך העתיד יכול להיראות ממש טוב אם אנחנו עכשיו נתחיל לשחרר יותר ויותר מעמסה בעצמנו, כל אחד בעולם האינדיבידואלי שלו. זאת האחריות האישית שלנו.
כשאנחנו משחררים מעצמנו עומס ומטען כבד קורה משהו מאוד מיוחד, אנחנו מגלים את עצמנו כפי שאנחנו, כאהבה וללא מאמץ, יודעים להגיד ״לא״ כשעוברים את הגבול שלנו, עושים את מה שנכון לנו ברגע,

הולכים למקום הנכון שלנו, יודעים להגיב בדרך שמתאימה לגוף שלנו, מחוברים דרך אהבה ואכפתיות לאנשים שחשובים לנו, חשופים ופגיעים, ועדיין יודעים מאוד לכבד את האינדבידואליות של האחר ושל עצמנו.
זאת התוצאה של שחרור ממעמסות מעצמנו. אם עכשיו אני אגיד לכם תשחררו את כל העבר שלכם בבת אחת, אתם תגלו שזה יהיה לכם מאוד מפחיד. לא מפחיד לכם, מפחיד למוח ההישרדותי שלכם שמאמין שהעקרונות והמחשבות שלכם על העבר שלכם, הם אלו שעוזרים לו לשרוד ולא יהיה לכם בריא לשחרר אותם. לכן זה מפחיד.
העבר שלנו היה והוא נגמר. לשחרר אותו אין זה אומר לחזור להיות טיפשים, זה אומר להשתמש בתובנות שלו בזמן שצריך ליישם אותם ולא כל הזמן להיות בפחד. ונכון, זה קשה כשיש פחד כל הזמן.

אך להיתקע בעבר זה להישאר עם עוד חורים בתוכנו, וזה מכביד מאוד על ההווה שלנו, זה מוריד מהתדר שלנו כאן ועכשיו, זה מוריד מהאנרגיה שלנו. אנחנו לא חיים, חיים חצי כוח, חצי אהבה וחצי פחד.

אני חושב שאין דרך אחרת להיכנס לתקופה של השנים הקרובות ולחיות אותה, חוץ מלשחרר את כל החלקים מהעבר שלנו שכבר לא משרתים אותנו, ולשחרר את ההצמדות לדברים שתוקעים אותנו.

איך עושים את זה? יש המון דרכים לעשות את זה, ואני אספר לכם על הדרך שלי שאני נותן ומעניק בשביל שאנשים יוכלו לשחרר עוד מעצמם ולהיות יותר קלים ועם יותר אהבה.

את הדרך הזאת קיבלתי ב 2014 כשהייתי במצב בריאותי לא כל כך טוב וביקשתי עזרה. ואז הגיע אליי מתוך הגוף שלי, הוראות של תהליך שהיו לי מפתיעות. אחרי שעשיתי אותו בעצמי הרגשתי הרבה יותר קל, ועם יותר אנרגיה לחיות את חיי ולהתחיל להניע עוד ריפוי.

לתהליך הזה קוראים איפוס חיים, ובתהליך הזה אתם מתבקשים לכתוב את כל החיים שלכם, לא במאמץ, אלא רק מה שהמוח מראה לכם, בטכניקת כתיבה מיוחדת.

בתהליך אתם מתבקשים לעקוב אחרי המוח שלכם מתחילת החיים שלכם עד היום ולכתוב כל מה שהוא מראה לכם. בכך זה מאפשר לכם למפות את כל ההיסטוריה שלכם, את כל הנקודות שחשבתם, שעשיתם, שראיתם. כל משפט שאתם כותבים במסע כתיבה הזה הוא עוד משהו קטן שמשתחרר מהמערכת שלכם.

אחרי סיום הכתיבה שלוקח בערך 10 ימים, שעה כתיבה ביום, עוברים לשלב השני של התהליך והוא העיבוד של כל מה שכתבתם.
השלב הזה מביא לכם המון המון תובנות על עצמכם שעוזרות לכם לשחרר אפילו עוד חלקים, ועוזר לכם באמת לשים את העבר שלכם בעבר.

אחרי השלב הזה עושים את טקס הסיום שהוא סוגר את התהליך ומאפשר לפתוח דף חדש. מאות משתתפים שסיימו את התהליך מדווחים על שחרור, הקלה והתחדשות.

היום אני מעביר ריטריטים אונליין של התהליך הזה, שזה למעשה סדנת כתיבה או ריטריט כתיבה שאותו אתם עושים בבית שלכם, ואני מנחה קבוצות של אנשים במפגשים בזום. זה מרגש אותי להעביר את התהליך הזה, כי אני אוהב לראות איך אנשים עוברים את כל החיים שלהם למול עינייהם ונותנים הכרה לכל מה שעברו, נזכרים בדברים שלא חשבו עליהם שנים ופותחים את הכל מחדש ולבסוף משחררים.

אם אתם מרגישים קריאה כלשהי להבין ולקרוא עוד על תהליך איפוס חיים, היכנסו לקישור כאן לעוד פרטים.

המון אהבה
ליאב עברי

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

אין תגובות:

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים