br להיפתח מחדש: תקשור עם ישויות השמש על וירוס הקורונה -->

יום חמישי

תקשור עם ישויות השמש על וירוס הקורונה


"שלום לכולכם, האנרגיה שנמצאת עכשיו אצלכם בכדור הארץ קיימת כבר זמן מה. זאת אנרגיה של התמסרות לנוכחות, התמסרות למצב שאינכם יכולים להיות בטוחים בעתידכם. אינכם צריכים כמובן לפחד מזה, אך דעו שאנרגיה זו רק תועצם, ולכן ההתמסרות שלכם לרגע הזה תהיה חייבת להתקיים יותר ויותר.

הסיבה שזה קורה היא מכיוון שאתם עוברים לאט לאט לשלב הבא שבו תוכלו להפיק תועלת מנוכחות זאת עבור ההתפתחות שלכם, עבור הידיעה שהדברים לא יכולים להישאר כמו שהם ושעל מנת ליצור שינוי חייבים קודם להיות בהווה ללא ידיעה ממה הולך לקרות בעתיד. תהליך זה יקרה בשנים הקרובות לכלל האנושות ולחלקכם זה מורגש ממש עכשיו.


וירוס הקורונה, זהו וירוס שמייצג תודעה. אין כוונתנו לומר שזאת תודעה של ישות נפרדת, אלא הוא מייצג תודעה שקיימת כבר באנושות. כאשר דבר מסויים משתחרר ממערכת כלשהי על מנת ליצור ריפוי וצמיחה לדבר חדש, אותו דבר צף ונראה על פני השטח. כעת הוירוס הזה הוא הדבר הזה, הוא החלק בתודעתם של כלל האנושות שצף ונראה על פני השטח.

יש לוירוס הזה כמה מאפיינים, הראשון הוא הביולוגי, השני הוא התודעתי, והשלישי הוא המנטלי/רגשי.

את המאפיין הביולוגי אתם כבר מכירים בשלב הזה. לפי התחזית שלנו, האלמנט הביולוגי ישתנה וייצור עוד בהלה עד אשר לאט לאט המאפיינים של התודעה והמנטלי/רגשי ישתנו בכלל האוכלוסיה.

המאפיין הביולוגי כאן בשביל לערוך שינויים בדפוסים המנטלים/רגשיים של כלל האוכלוסיה שחוששת מהעתיד. אנשים שלא חוששים מעתידם, אלו אנשים שחיים יותר ברגע ולכן פחות יפחדו מהמאפיין הביולוגי של וירוס זה, נדבר על כך עוד מעט.


המאפיין השני, הוא התודעתי. מאפיין זה מציג את הוירוס כישות גלובלית שמאחדת בין כל בני האדם. לדבר זה יש יתרון וחיסרון, תלוי מי מפרש זאת ולמה.

היתרון שאנשים יראו בזאת, זה את האחדות של כל בני האדם, שכולם יכולים להיפגע ושאף אחד לא חסין. דבר זה ייצור אחדות תודעתית שתגרום לכל בני האדם להרגיש מחוברים, כמו הרבה ממצבי החירום שקורים לכם בעולם, אך הפעם זה שונה, הפעם זאת תחושה וחוויה עולמית שמחברת בין מדינות ויבשות.

החיסרון שיגרם מהמצב התודעתי הזה, הוא הידיעה שאין טעם להילחם בוירוס הזה ביחד וכל אחד צריך לדאוג לעצמו. דבר זה יגרום לאנשים או מדינות להרגיש נפרדות במקום באחדות. תלוי בפרספקטיבה של אותו אדם או קבוצת אנשים.

המאפיין השלישי, המנטלי/רגשי, הוא זה שמחבר בין המאפיין הביולוגי והתודעתי של הוירוס הזה. כמו שהסברנו, המאפיין הביולוגי קשור למאפיין המנטלי/רגשי, בכך שהפחד מהשפעה הביולוגית של הוירוס שהעולם יתמודד מולו, יפעיל אמונות ומחשבות הקשורות במוות, חוסר ביטחון וחרדה קיומית.

אך כמו שציינו, כל התהליך הזה נועד בשביל לתת לכם מענה להתחבר לנוכחות שלכם, שם טמונה העוצמה שלכם. שם אתם יכולים להביא לעצמכם כוח ברגע הזה למה שאתם עושים, מתוך ידיעה שהחיים עצמם יכולים להיות מורגשים רק כאשר אתם נוכחים, ולכן במצב זה פחד המוות נעלם.

ישנם לא מעט אנשים בעולמכם שכבר עברו דרך פחד מוות זה ונמצאים בנוכחות גבוהה מתוך ידיעה שכל רגע בחיים הוא חשוב. אך זהו אחוז מאוד קטן, ולכן התודעה של הוירוס הזה משפיעה על החלק המנטלי/רגשי שלכם בכך שהיא מאתגרת אתכם להתייצב מול חוסר הוודאות, אי הידיעה מה עומד להגיע, למעשה זוהי מטרתה הגלובלית.

כאשר תבינו זאת, אתם תגלו ותגיעו למסקנה שהחיים חשובים יותר מכל פחד ממוות או מאי ידיעה לגבי העתיד, וכאשר תבינו זאת, המון דברים הולכים להשתנות בעולמכם באופן גלובלי. מוסדות ומערכות מאוד יציבות שמבוססות על חוסר דיוק או שקר יתחילו להתפרק ויצטרכו לדייק את עצמם על מנת לשרוד. דבר זה ייקח זמן, אך זה יקרה.

הוירוס הזה הוא לא הוירוס הראשון והאחרון שיגיע, הוא רק ההתחלה בשרשרת של אירועים שיגרמו לכם בכל פעם להיות בחוסר וודאות, על מנת לחיות יותר ויותר ברגע הזה ולדעת שמוות הוא חלק קטן בתוך אירועיי החיים שלכם.

איננו כאן בשביל לבשר לכם רעות על עתידכם, מכיוון שעתידכם תלוי ברצון שלכם להתפתח, ואיננו יודעים מה תהיה בחירתכם. אנחנו כן יודעים שבני האדם בכדור הארץ, מאוד עמידים ויודעים שהתפתחות יכולה לקרות רק מתוך מצבי קיצון.

אז למי שחשב שהמציאות נוחה ובטוחה, מצב קיצון זה ישפיע עליו. מי שהמציאות עבורו כבר קיימת מתוך ידיעה שאין ברירה אלא לחיות כעת את הטוב ביותר ולהביא מודעות לחלקים בתוכו שלא גילה עד כה, אז המעבר הזה יהיה לו קל יותר.

האמת כל הזמן מתגלה בפניכם, אינכם צריכים אותנו כדי להסביר לכם על עתידכם, אך אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שהחיבור לעצמכם הוא החשוב ביותר. היו ברורים בכוונותיכם להיות אמיתיים, נוכחים ושמחים, דבר זה ייתן לכם כוח לחיות יותר ויותר כאן ועכשיו.

זכרו שמערכות היחסים בחייכם הם ההתפתחות החשובה ביותר בתוך חייכם, ולכן דעו שכל המהות של מערכות היחסים בחייכם היא להביא אתכם לחיות את עצמכם.

האלמנט התודעתי של הוירוס אינו הדבר שיגרום לכם להתפתחות האמיתית בחייכם, הוא רק עוד פן שמאחד את תודעת הקולקטיב שלכם עד לרמה האינדבידואלית של כל אחד מכם, אך ההתפתחות האמיתית בחייכם היא דרך מערכות היחסים בחייכם.

כמובן שהכל קשור אחד בשני ועם זאת אינכם יכולים להתפתח אם אינכם מחוברים למערכות היחסים בחייכם בצורה הגבוהה/המודעת ביותר שאתם יכולים להביא אליהם. רק כך תלמדו לחיות באנרגיה הטבעית שלכם יותר ויותר על מנת להביא את ההשפעה שלכם לעולם ולעבור לשלב הבא בהתפתחות שלכם.

מה השלב הבא? הוא לא רלוונטי לכם כעת לדעת, כי יש לכם מספיק במה להתרכז עכשיו בשביל לאהוב יותר ויותר את עצמכם ואת מה שבאתם לעשות פה בעולמכם.

עד כה. תודה שהקשבתם, ואנו מקווים שהמידע הזה לא פוגע או גורם למישהו מכם לפחד, כוונתנו היא הפוכה לחלוטין."

- תקשור עם ישויות השמש 5.3.20 על ידי ליאב יני.


*לעוד פרטים על תקשור עם ישויות השמש לחצו כאן

*לקורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

2 תגובות:

אור נגהות אמר/ה...

תודה

Unknown אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים